پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 17143
تاریخ انتشار: 1401/03/09 03:54

آشنایی با انواع سوغات ارومیه و خرید اینترنتی آن

امروز در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سوغات ارومیه و نحوه تهیه و خرید اینترنتی آن بپردازیم. سوغات اصلی ارومیه نقل و حلوای و عرقیات مخصوص خانگی می باشد.

 

آشنایی با انواع نقل و حلوای ارومیه

نقل و حلوای ارومیه شامل انواع طعم ها و نوع های مختلفی می باشد که شما به راحتی می توانید از فروشگاه اینترنتی نقل قاسمی آن را تهیه و در کمترین زمان ممکن،خرید نقل تازه ارومیه را در هر کجای ارومیه تجربه کنید!

انواع نقل و حلوای های ارومیه عبارت اند از:

  1. نقل ابریشمی
  2. نقل گردویی
  3. نقل بادامی
  4. نقل پسته ای
  5. حلوای گردویی
  6. حلوای هویج
  7. حلوای شیره انگور
  8. و...

نقل ابریشمی ارومیه

شهر زیبای ارومیه را با نقل های تازه در طعم های مختلف می شناسیم، یکی از معروف ترین و قدیمی ترین نقل ها، نقل ابریشمی می باشد. نقل ابریشمی ارومیه یکی از قدیمی ترین نقل های ارومیه می باشد و در تهیه آن از خلال بادام استفاده شده است.

در تهیه نقل ابریشمی ارومیه، خلال بادام را به مدت چند روز در میان گل های معطر بیدمشک خوابانده تا عطر و طعم بی نظیر بیدمشک را به خود بگیرد.

شما می توانید این محصول بی نظیر و خوش مزه را از سایت www.Nogleghasemi.com به صورت آنلاین سفارش دهید.

نقل ابریشمی | نقل و حلوای قاسمی

نقل گردویی ارومیه

نقل گردویی ارومیه را در طعم های مختلف، وانیلی، زعفرانی، گل محمدی و ویژه می توانید تهیه کنید. همانطور که از اسم این محصول مشخص است، در تهیه آن از گردوی مرغوب درجه 1 استفاده شده است. شما می توانید این محصول را جایگزین قند در مصرف خانگی خود نیز کنید.

شما می توانید برای خرید نقل گردویی بدون نیاز به سفر ارومیه، به صورت اینترنتی اقدام کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در شهرهای دیگر جز ارومیه، نقل و حلوا خریده اید ولی آن طعم اصیل و تازگی را نداشته است. این امر بسیار طبیعی می باشد چون این محصول، سوغات و محصول ویژه شهر زیبای ارومیه می باشد.

طبیعتا شما نیز باید این محصول را از تولیدی های شهر خود ارومیه و چه بهتر از قدیمی ترین و معروف ترین مجموعه، یعنی نقل و حلوای قاسمی تهیه کنید.

نقل گردویی ارومیه | نقل قاسمی

انواع حلوای ارومیه

انواع حلوای گردویی، حلوای هویج، حلوای شیره انگور و.. را که یکی از سوغاتی ها معروف شهر ارومیه می باشد را هرگز از دست ندهید. یکی از تنقلات ثابت شب یلدا، همین حلوای مخصوص ارومیه می باشد.

نقل و حلوای قاسمی ارومیه، با فراهم کردن بستری امن برای شما مشتریان عزیز، این قابلیت را فراهم کرده تا بتوانید از هر کجای ایران که باشید، امکان خرید نقل تازه ارومیه را داشته باشید.

 

عرقیات محلی ارومیه

و اما بحث شیرین عرقیات محلی، انواع عرقیات محلی مانند عرق بیدمشک مخصوص، بادرنجبویه، نعناع، گلاب، هل، دارچین، کاسنی، شاه اسپرم و... را نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی نقل قاسمی در بطری های یک لیتری و سه لیتری تهیه فرمائید.

برای اینکار فقط کافیست در گوگل عبارت " نقل قاسمی " را جستجو کنید و وارد فروشگاه اینترنتی آن شوید.

 

صنایع دستی ارومیه

منبت کاری، رودوزی، پیکرتراشی، فرش و رنگرزی از صنایع دستی معروف ارومیه می باشد. شهر زیبای ارومیه با تاریخ غنی خود، یکی از زیباترین شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد.

 

نقل قاسمی ارومیه

نقل و حلوای قاسمی ارومیه،  معروف ترین برند نقل و حلوا در سطح کشور می باشد. شما عزیزان می توانید در هر کجای ایران که باشید، فقط با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی نقل قاسمی با بیش از 40 نوع محصول، آماده ارائه خدمات می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5dyj