سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 7677
تاریخ انتشار: 1400/09/16 17:23

آخرین وضعیت اتصال گاز مشترکین در غرب تهران

سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران با بیان اینکه گاز حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ مشترک فعلا قطع است که بزودی به شبکه متصل خواهند شد، گفت: اکنون شرایط عادی، شبکه در سرویس بوده و جریان گاز برقرار است.

امیرحسین جاودان، سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران درباره آخرین وضعیت اتصال گاز مشترکین غرب تهران که در حادثه عصر روز گذشته دچار آسیب شده بود، اظهار کرد: عملیات تعمیر و ترمیم خطوط انجام شده و در حال حاضر مامورین شرکت گاز برای وصل خطوط گاز مشترکین اقدام می‌کنند.

وی افزود: اکنون گاز ۹۰ درصد مشترکین وصل شده و ۱۰ درصد باقیمانده نیز به این دلیل است که برخی مشترکین در منزل حضور ندارند، برای اتصال کل مشترکین یک آپارتمان و یا مجتمع مسکونی تمامی مشترکین باید حضور داشته باشند، ما شماره تلفن‌هایی در اختیار مشترکین قرار دادیم که به محض اعلام حضور غائبین نسبت به برقراری شبکه اقدام خواهیم کرد.

سخنگوی شرکت ملی گاز استان تهران با بیان اینکه گاز حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ مشترک فعلا قطع است، که بزودی به شبکه متصل خواهند شد، گفت: اکنون شرایط عادی، شبکه در سرویس بوده وجریان گاز برقرار است.

ساعت ۱۸ و ۷ دقیقه عصر روز گذشته بر اثر اصابت بیل مکانیکی شهرداری خط لوله گاز در منطقه شادآباد در غرب تهران دچار حادثه و انفجار شد که بر اثر آن گاز ۱۰ هزار مشترک قطع شد.

 

منبع: ایلنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2agwe2