نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

سفر کارت علی بابا چیست؟

یکی از روش‌های موثر برای بهبود روابط سازمانی با همکاران، کارکنان و شرکای تجاری این است که در موقعیت‌های مناسب هدایای هوشمندانه و خلاقانه‌ای به آن‌ها اهدا کنید.

سفر کارت علی بابا چیست؟
سفر کارت علی بابا چیست؟

یکی از روش‌های موثر برای بهبود روابط سازمانی با همکاران، کارکنان و شرکای تجاری این است که در موقعیت‌های مناسب هدایای هوشمندانه و خلاقانه‌ای به آن‌ها اهدا کنید. هدایای سازمانی در مناسبت‌های متفاوتی مانند تولد، ارتقاء شغلی، تشکر و قدردانی و مواردی مانند این‌ها استفاده می‌شود و انتخاب نوع هدیه به مدیر یک سازمان، ارگان یا کسب‌وکار بستگی دارد. البته هدیه باید با رتبه و درجه سازمانی و گیرنده هدیه، هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا مناسب باشد. به همین دلیل انتخاب نوع هدیه بسیار مهم و موثر است. یکی از گزینه‌های جذابی که می‌توان از آن به‌عنوان هدیه سازمانی استفاده کرد، سفر کارت علی بابا است. شاید شما با این سفر کارت چندان آشنا نباشید یا به‌صورت کامل آن را نشناسید. به همین دلیل در ادامه قصد دارم اطلاعاتی درباره برخی از ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد این کارت در اختیار شما قرار دهم.

سفر کارت علی بابا، یک هدیه خاص

شرکت گردشگری علی بابا یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری در ایران است که به دلیل فعالیت‌های هوشمندانه خود توانسته در بین گردشگران به محبوبیت و اعتبار دست پیدا کند. یکی از محصولات جدیدی که این شرکت ارائه می‌کند، کارت سفر است که با تخصیص اعتبار سفر، امکان دریافت انواع محصولات سفر را برای سازمان‌های مختلف فراهم می‌کند.

سفر کارت علی بابا اعتبار خاصی برای خرید خدمات سفر و محصولات متفاوت آن مانند بلیط داخلی و خارجی، هزینه رزرو هتل، اقامتگاه، سوئیت، بوم‌گردی، هزینه خرید بلیط قطار و اتوبوس یا مواردی مانند اینها برای کاربر فراهم می‌کند. به عبارتی سفر کارت علی بابا تمام خدماتی که به سفر مربوط هستند پوشش می‌دهد و حتی در سفرهای خارجی هم قابلیت استفاده دارد.

سفر کارت علی بابا به چه کسانی تخصیص پیدا می‌کند؟

در حال حاضر این کارت فقط برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ قابل سفارش است. هر سازمان می‌تواند بر اساس اعتبار و بودجه که برای اهدای هدیه سازمانی در نظر گرفته، سقف اعتبار سفر کارت‌ها را تعیین نماید. اما افراد به‌صورت شخصی و حقیقی نمی‌توانند برای دریافت سفرکارت علی بابا اقدام کنند. از سوی دیگر با توجهبه اینکه این سفر کارت فقط از سمت ارگان‌ها و سازمان‌ها یا کسب‌وکارها به افراد اهدا می‌شود، نوعی هدیه خاص، ویژه و منحصر به فرد خواهد بود که مخاطب را راضی و خشنود نگه می‌دارد.

مخاطبان سفرکارت علی بابا چه کسانی هستند؟

شما به‌عنوان مدیر منابع انسانی سازمانی که در آن فعالیت می‌کنید یا مدیر سازمان یا کسب‌وکارتان تصمیم می‌گیرید که سفر کارت علی بابا را در قالب هدیه سازمانی به چه افرادی تقدیم کنید. این سفر کارت می‌تواند در قالب تبریک، پاداش، رفاهیات سازمانی یا قدردانی از کارکنان باشد. حتی می‌توانید از آن به مناسبت‌های متفاوت مذهبی و فرهنگی مانند عید فطر، شب یلدا یا هدیه ازدواج و تولد و مواردی مانند اینها استفاده کنید. شاید قصد داشته باشید که از شرکای تجاری خود به نوعی تشکر کنید یا اینکه آن‌ها را ترغیب به همکاری با حوزه کاری خودتان نمایید. در این مورد هم سفرکارت علی بابا بهترین هدیه سازمانی است تا بتوانید وفاداری خودتان را به شرکای تجاری نشان دهید و روابط خودتان را با آن‌ها مستحکم کنید. درعین‌حال شما می‌توانید برای تداوم رابطه با مشتریان خود و فروش بهتر محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، سفر کارت سازمانی را به مشتریان بالقوه یا مشتریان وفادار و قدیمی خود اهدا کنید.

سازمان خودتان را در سفر کارت علی بابا تبلیغ کنید

برای آنکه بتوانید برند کاری خودتان را به شکل بهتری تبلیغ کنید، امکان آن در سفر کارت فراهم شده است. به این صورت که شما می‌توانید لوگو یا برند اختصاصی شرکت را روی این کارت‌ها درج کنید و تبلیغات هوشمندانه خودتان را به افراد هدف ارائه دهید. مطمئناً افراد گیرنده کارت در کنار رضایت از دریافت این هدیه جذاب و منحصر به فرد، برند شما را در ذهن خود ثبت می‌کنند و برای دریافت خدمات بعدی به شما مراجعه خواهند کرد.

ویژگی‌های سفر کارت علی بابا

سفر کارت علی بابا چیست؟

این کارت حداقل و حداکثر سقف اعتبار ندارد و شما می‌توانید به‌صورت نامحدود آن را شارژ کنید و در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. همچنین امکان سفارش کارت با درج لوگو و نام اختصاصی برند سازمان شما در تیراژ بالا وجود دارد و از این نظر می‌تواند روی مشتریان و شرکای تجاری شما به بهترین شکل تاثیرگذار باشد.

البته محدودیت‌هایی نیز در این کارت وجود دارد. به‌طور مثال امکان نقدشوندگی کارت وجود ندارد. بنابراین کاربر دریافت‌کننده این سفر کارت نمی‌تواند آن را توسط شرکت علی بابا نقد کند و از پول نقد استفاده کند. بلکه این کارت فقط یک اعتبار سفر در اختیار گیرنده کارت قرار می‌دهد که امکان خرید محصولات متفاوت سفر را از سایت یا اپلیکیشن علی بابا را پیدا کند. به عبارت دیگر طراحی سفر کارت به‌نوعی است که افراد را به سفر ترغیب می‌کند تا با هزینه بسیار محدودتر چمدان‌های خود را برای سفر ببندند.

گیرندگان این هدیه جذاب می‌توانند به سایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنند و بر اساس سقف اعتباری که در کارت تعیین شده به سفرهای داخلی و خارجی بروند، هتل رزرو کنند، بلیط پرواز داخلی و خارجی بگیرند یا اینکه اتوبوس و قطار را برای سفر به شهرهای توریستی انتخاب کنند. از سوی دیگر امکان ویژه که علی بابا برای دریافت سفر کارت فراهم کرده این است که خرید و ثبت درخواست آن در سایت و اپلیکیشن علی بابا در چند دقیقه امکان‌پذیر است. فقط اطلاعات درخواستی را وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان علی بابا باشید. در مدت کوتاهی کارت‌های سفر صادر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین