مدیرعامل بیمه ایران: سال ۱۴۰۰ سال تحول بیمه ایران خواهد بود
جلسه هماندیشی ویدئو کنفرانسی واحدهای استانی بیمه ایران به منظور استماع نقطه نظرات و دیدگاه های مدیرعامل بیمه ایران و ارائه رهنمودهای لازم در روزهای پایانی سال، با حضور سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران، معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی، مدیران و معاونین استان، روسای شعب و ادارات استان ها برگزار شد.
سید مجید بختیاری با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۰، سال تحول بیمه ایران خواهد بود، این جلسه را برای بررسی دقیق و ارزیابی عملکرد استانها، مشکلات احتمالی و ارائه راهکارها به منظور تحقق اهداف تعیین شده مفید و موثر دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث کاهش ترددها، مقرر شده که این جلسات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود تا عملکرد استانها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم تصمیمات لازم برای بهبود روند خدمترسانی به بیمه گذاران اتخاذ گردیده و بیش از گذشته مفید و مؤثر باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران ۱۴ چالش اصلی که بیمه ایران با آن مواجه است را بزرگ و زیاد و سخت برشمرد و گفت: این مشکلات راه حل دارند و می توانیم آنها را حل کنیم.
بختیاری در ادامه خواستار توجه همه به این موارد بهعنوان برنامه های اصلی و سیاستهای پیش روی شرکت شد:
- متمرکز بر مسائل شرکت و متعهد به حل آن شویم.
- کنار گذاشتن منیتها و مراقبت از گنجینه ارزشمند بیمه ایران
- اولویت بندی مسایل شرکت و حل همه آنها
- توجه به اخلاق و استفاده از آن به عنوان یک راهکار نیرومند در شرکت سهامی بیمه ایران
- اتفاق نظر و انسجام در هیأت مدیره بیمه ایران
- صادق بودن با یکدیگر برای رسیدن به نتایج بهتر
- توجه به اصول ارزشهای «پاک» شامل پاکدستی، اخلاق و کارآیی
- ایجاد سیستمهای ارزیابی عملکرد در پرداختها
- دوری از مصلحت اندیشی و توجه به کیفیت خدمات
- توجه به نظم به عنوان یکی از ارکان اصلی بیمه ایران
- همه همکاران باید در خدمت مشتری باشند
- اصلاح ساختار اداری و ترکیب نیروی انسانی برای ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان
- حفظ سهم بازار و تقویت نمایندگان و شبکه فروش
- سرکشی به شعب و حل مشکلات آنان توسط مدیران استانی
- همه کارکنان باید نترس، سالم و خوب باشند، همه باید در چارچوب قواعد فنی حرکت کنند.
- ایجاد محیط شاد و اخلاقی در شرکت
- باید به برند اصلی بیمه ایران افتخار کنیم و این افتخار، باید افتخار عقلایی، واقعبینانه و به دور از مصلحت گرایی باشد.
- توجه به ایده پردازی و اشتراک گذاری ایده ها، احترام به جوانها و استفاده از ظرفیت و توان بالای آنها
- کاهش عملیات اجرایی، واگذاری آنها به نمایندگان و شبکه فروش و افزایش نظارت بر آنها، استفاده از کارشناسان خلاق و فنی در ایجاد زیرساختهای بیمه ایران
گفتنی است در این جلسه هر یک از مدیران ستادی و تعدادی از مدیران استانی نقطه نظرات خود را مطرح کردند و در پایان جلسه با اهدای لوح قدردانی از زحمات محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران که به درخواست خود به افتخار بازنشستگی نائل گردیده تشکر و قدردانی شد.
روابط عمومی بیمه ایران