-

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین آجرنما (آجر قزاقی)

امروزه استفاده از آجر نما در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد و خیلی از افراد تمایل دارند برای طراحی نمای خارجی و حتی داخلی ساختمان های خود از انواع آجرهای نما استفاده کنند.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین آجرنما (آجر قزاقی)

امروزه استفاده از آجر نما در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد و خیلی از افراد تمایل دارند برای طراحی نمای خارجی و حتی داخلی ساختمان های خود از انواع آجرهای نما استفاده کنند. یکی از بهترین انواع آجرهای نما که از گذشته تا کنون در ساختمان سازی کاربرد داشته و محبوبیت بسیار بالایی دارد، آجر قزاقی است. این نوع آجر حالتی سنتی و قدیمی داشته و ظاهر هنری و جذابی به ساختمان ها می بخشد.

با توجه به پرکاربرد بودن و محبوب بودن این نوع آجر نما، امروزه بسیاری از افراد به دنبال یک فروشگاه مناسب برای خرید آن می گردند. از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم سه مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین آجرنما را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

آجر آنلاین

این مجموعه در سال 98 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون، در زمینه فروش انواع آجر فعالیت دارد. کیفیت بالا و مشتری مداری باعث شده این مجموعه تا این لحظه عملکرد موفقی داشته باشد و به یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها در زمینه فروش آجر تبدیل شود.

شرکت آجر آنلاین همانطور که از نامش پیداست، بیشترین تمرکز خود را روی فروش آنلاین انواع آجر قرار داده است. از همین رو تمام مشتریان می توانند در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشند، نسبت به خرید آجر مورد نظر خود از جمله انواع آجرهای نما اقدام نمایند.

از جمله مهمترین مزایای خرید از آجر آنلاین، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع آجر برای کاربردهای مختلف و تنوع بالا در طرح و رنگ آن ها
  • فراهم کردن امکان خرید ساده و مقرون به صرفه انواع آجر
  • مناسب بودن قیمت ها
  • تحویل سریع و به موقع سفارشات مشتریان و ارسال به سراسر کشور
  • پشتیبانی از مشتریان
  • برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک

اصفهان آجر

یکی از بهترین مراکز کشور برای خرید انواع آجر نما، سایت اصفهان آجر یا همان شرکت پیشگامان آژمان تدبیر است. این مجموعه در زمینه تولید آجرهای مختلف با بهترین متریال و مواد اولیه فعالیت دارد. محصولات تولید شده توسط این کارخانه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در عین حال، با قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شوند.

کیفیت تولیدات این مجموعه به قدری بالاست که علاوه بر بازارهای داخلی، توانسته توجه بازارهای خارجی را هم به خود جلب کند و بخش زیادی از این محصولات به خارج از کشور صادر خواهند شد. علاوه بر این ها، تنوع آجرهای تولید شده در این کارخانه هم به اندازه کافی زیاد بوده و به خوبی پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خواهد بود.

دفتر مرکزی این مجموعه در اصفهان، خیابان شریف واقفی، کوچه شهید خلیفه قلی، کوچه مسجد خان، پلاک 36/4، طبقه همکف، واحد غربی قرار دارد. کارخانه آن هم در 4 کیلومتری جاده زینبیه به حبیب آباد، جنب باسکول سید الشهدا (ع) , جاده شهید شالباف واقع شده است.

جالب است بدانید مراکز معروفی مثل وزارت آموزش پرورش، شرکت خوشگوار، شهرداری مشهد و... از جمله معروف ترین مشتریان این سایت هستند. جهت ثبت سفارشات خود و اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و مدل های مختلفی از آجر نما، از جمله آجرهای قزاقی را مشاهده کرده و سفارش دهید.

کارخانه آجر وندا

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین آجرنما، کارخانه معروف و معتبر وندا است. در کارخانه آجر وندا، انواع مختلفی از آجرهای نما با کیفیت بالا و ظاهر جذاب و خیره کننده تولید می شود که آجر قزاقی هم یکی از آن هاست. این مجموعه با تولید بهترین و زیباترین آجرهای قزاقی توانسته توجه افراد زیادی را به دست آورد و در پروژه های بزرگی همکاری داشته باشد.

تولید محصولات این کارخانه با تکیه بر دانش روز دنیا و تلفیق هنر و صنعت صورت می گیرد و نتیجه آن، شکل منحصر به فردی از محصولات ساختمانی است که به راحتی توجه تمام افراد را به خود جلب خواهد کرد.

نکته دیگری که در کنار کیفیت و ظاهر بی نظیر محصولات این مجموعه جلب توجه می کند، قیمت مناسب و رقابتی آن هاست. همچنین این مجموعه همواره تخفیف ها و جشنواره های فوق العاده ای را برگزار می کند که بهترین فرصت برای خریداران و متقاضیان انواع آجرهای نما با قیمت مناسب به شمار می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها و تخفیف های ویژه، می توانید به وب سایت vendabrick.com مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با سه مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آنلاین آجرنما آشنا کنیم و اطلاعاتی در مورد هرکدام به شما ارائه دهیم. شما می توانید برای سفارش انواع آجر نما از جمله آجر قزاقی به این سه مجموعه مراجعه کرده و بعد از تعیین مواردی مثل تعداد و ابعاد آجر قزاقی ، نسبت به خرید اقدام نمایید.

برچسب ها : آجرپزی,

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*