-

صندلی گردان مدیریتی ارزان: ته کالا

صندلی گردان مدیریتی یکی از انواع صندلی های اداری می باشد که در شرکت ها و اداره جات و... از آن بهره می برند.

صندلی گردان مدیریتی ارزان: ته کالا

صندلی گردان اداری در انواع مختلفی به تولید می‌رسد که یکی از مهمترین آن ها صندلی گردان مدیریتی می باشد. این صندلی ها در مکان های اداری مشاهده می شوند که در انواع پرسنلی برای پرسنل و در انواع مدیریتی برای مدیر مجموعه در نظر گرفته می‌شود و همچنین افراد زیادی برای مصارف خانگی از صندلی گردان استفاده می نمایند.

قیمت صندلی گردان در انواع مختلف در نظر گرفته شده و همچنین فروشندگان مختلف ، قیمت صندلی گردان را به شکل متفاوتی به شما ارائه می کنند.

صندلی گردان چیست؟

صندلی گردان یا صندلی کامپیوتر یا صندلی های مدیریتی از صندلی هایی هستند که در اداره جات و دفاتر کاری و همینطور سازمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرند و این صندلی ها دارای قابلیت هایی بسیار خوب می باشند که از جمله این قابلیت ها ، تنظیم ارتفاع و امکان گردش می باشد. صندلی گردان اداری دارای پشتی مناسب با ستون فقرات بوده تا بتواند افراد مدت زمان زیادی را از آن در طول روز استفاده کنند و از نظر سلامتی هیچ گونه آسیبی نبینند. در ساخت صندلی گردان اداری از پارچه ها و متریال مختلف استفاده می‌شود و کیفیت این صندلی ها نیز متفاوت از هم می باشد. پارچه های به کار رفته در این نوع صندلی ها چرم و جیر و غیره می باشد.این پارچه ها حساسیت زا نبوده و می توانند برای استفاده طولانی مادر مناسب باشند.

در استفاده‌ های خانگی، صندلی گردان را به عنوان صندلی در جلوی میز کامپیوتر یا کنسول بازی قرار می‌دهند زیرا این صندلی آزادی عمل بیشتری دارد.

تنوع صندلی گردان اداری می شد و همچنین صندلی گردان مدیریتی بسیار بالا بوده و افراد می‌ توانند در تنوع طرح و رنگ، آن را خریداری نمایند.فروشگاه ته کالا یکی از فروشندگان معتبر انواع صندلی گردان اداری در کشورمان است که نمونه های جذاب و زیبا و کاربردی این صندلی ها را به شما ارائه می کند. برای اطلاع از قیمت صندلی گردان اداری به سایت مراجعه فرمایید.

خرید صندلی گردان اداری با کیفیت بالا

در زمان خرید صندلی گردان اداری فاکتورهای مهمی وجود دارد که می تواند برای انتخاب و خرید این صندلی ها به شما کمک کند.

با توجه به اینکه صندلی گردان در تنوع مختلف توسط تولیدکنندگان متفاوت به تولید می رسد ، دارای سطح کیفی مختلفی است، بنابراین در زمان خرید بسیار دقت داشته باشید.

این صندلی اگر پشتی بلندی داشته باشد و همچنین دارای زیر سری باشد ، صندلی گردان مدیریتی است اما اگر صندلی گردان پشتی کوتاه تر و نشیمنگاه کم حجم را داشته باشند، صندلی گردان کارشناسی یا کارمندی نامیده می‌شود.

قیمت صندلی گردان از موارد مهمی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشیم. قیمت صندلی گردان اداری توسط فروشگاه ته کالا بسیار ارزان در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند همچنین محصولات ته کالا در کیفیت های بسیار عالی بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

استفاده از صندلی گردان اداری برای محیط های کاری بسیار ضروری بوده و باعث می شود تا افراد بتوانند ساعات زیادی را بدون آسیب دیدن به ستون فقرات، بر روی صندلی بنشینند. همچنین این صندلی ها برای انواع دکوراسیون اداری مناسب بوده و برای دکوراسیون های مختلف، می‌توان از آن استفاده کرد زیرا صندلی گردان اداری در سبک ها و رنگبندی متنوع به فروش میرسد. قیمت صندلی گردان اداری مناسب و تحویل فوری از خدمات‌دهی بسیار خوب مجموعه ته کالا بوده همچنین تمامی محصولات با تضمین کیفیت و اصالت کالا به شما ارائه داده خواهند شد و با خرید از این مرکز می توانید یک خرید بسیار خوب را تجربه کنید.

فروشگاه ته کالا یکی از مراکز عرضه کننده انواع صندلی گردان اداری با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد بنابراین مشتریان گرامی با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می توانند از لیست قیمت صندلی گردان مطلع شوند و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

logo

مزیت های صندلی گردان اداری

  • خاصیت ارتجاعی

صندلی گردان اداری با طراحی ویژه ای که دارد خاصیت ارتجاعی بودن پشتی صندلی ،موجب می‌شود که از صدمات به بدن جلوگیری شود و همچنین ستون فقرات در بهترین موقعیت خود قرار گیرد.

  • تنظیم ارتفاع

از ویژگی‌های دیگر صندلی گردان اداری ، تنظیم ارتفاع می باشد که به واسطه طراحی این صندلی ها می توان ارتفاع آنها را کم و زیاد کرد که با استفاده از یک اهرم در زیر صندلی می توان این کار را انجام داد. ارتفاع صندلی با توجه به قد افراد در نظر گرفته می‌شود و باید طوری باشد که پا کاملاً بر روی زمین قرار گیرد تا از آویزان ماندن پا جلوگیری شود.زیرا در صورتی که پاها به صورت آویزان و یا بیش از حد جمع باشد در طولانی مدت می تواند موجب آسیب به این عضو شود.

  • مکانیزم

از دیگر ویژگی‌های صندلی گردان اداری ، مکانیزم آن می باشد که با استفاده از اهرم تعبیه شده در آن، ارتفاع صندلی و حالت پشتی فراهم می شود.بنابراین می‌توان با توجه به میزان راحتی و استاندارد تنظیمات این صندلی را انجام داد.مکانیزم ال دار و مکانیزم تیلت صندلی گردان اداری دو نوع متفاوت در صندلی ها می باشند که در صندلی هایی که انواع نشیمنگاه و پشتی به هم متصل بوده که مکانیزم تیلت داشته و به صورت همزمان این دو قسمت در حالت استراحت قرار می گیرد اما در صندلی‌ های با مکانیزم ال دار، نشیمنگاه از پشتی جدا بوده و پشتی به صورت تکی تنظیم می‌شود.

قیمت صندلی گردان اداری با توجه به امکانات ، کیفیت و برند آن در نظر گرفته می‌شود و شما با توجه به بودجه‌ای که برای خرید صندلی گردان اداری در نظر می گیرید ، می توانید با مراجعه به فروشگاه ته کالا انواع این وسیله را با بهترین قیمت صندلی گردان تهیه کنید.

  • پایه صندلی

۵ پایه چرخ برای صندلی گردان اداری طراحی شده و این صندلی می تواند تمامی وزن را بین چرخ ها تقسیم کند.این پایه ها دارای پوشش کروم و نیکل هستند که زیبا و کاربردی می باشند و ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی می باشند.

  • چرخ صندلی گردان

چرخ صندلی گردان با استفاده از حرکتی که به طرفین دارد ، می تواند آزادی عمل بیشتری را برای افراد به وجود آورد. این نوع چرخ ها مناسب برای سطوح صاف مانند سرامیک و موزاییک و غیره می باشند و معمولاً بر روی فرش موکت از آن استفاده نمی شود.

قیمت انواع صندلی گردان اداری

فروشگاه ها قیمت صندلی گردان اداری مختلفی ارائه می‌کنند که با توجه به کیفیت و مدل صندلی در نظر گرفته می شود.فروشگاه ته کالا انواع صندلی کردن اداری و صندلی گردان مدیریتی را با قیمت های بسیار مناسب برای شما در نظر گرفته و علاقه مندان به خرید این صندلی ها با مراجعه به سایت فروشگاه ته کالا می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. شما مشتریان گرامی برای خرید صندلی گردان اداری در انواع متنوع کارشناسی، مدیریتی و پرسنلی می توانید با مراجعه به سایت ته کالا خرید خود را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. ته کالا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش صندلی گردان فروش اینترنتی محصولاتش را به منظور پاسخگویی به تمامی مشتریان در سراسر کشور در نظر گرفته است و خدمات چی عالی و فوری را به آنها ارائه می کند.

https://www.tehkala.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین