-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

وام با ضمانت سیم کارت

ر شرایط اقتصادی کنونی کشور، پرداخت و گرفتن وام به امری بسیار سخت و غیرممکن تبدیل شده است.

وام با ضمانت سیم کارت

در شرایط اقتصادی کنونی کشور، پرداخت و گرفتن وام به امری بسیار سخت و غیرممکن تبدیل شده است. با این حال عموم مردم این امکان را دارند که با به ضمانت گذاشتن سیم کارت خود وام دریافت نمایند. پرداخت وام بر روی سیم‌کارت 0 ۹۱۲ معادل با ارزش آن در واقع ساده ترین و در دسترس ترین روش برای گرفتن انواع وام ها می ‌باشد که می ‌توان این وام سیم کارت را از فروشگاه های ویترین مارکت دریافت نمایید .

وام سیم کارت چیست ؟

وام سیم کارت یک نوع روش دریافت وام می ‌باشد که شما به اندازه ارزش سیم کارت خود دریافت می‌کنید. مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید 100 درصد ارزش آن را وام دریافت کنید و همچنان از سیم کارت خود استفاده کنید. با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام فرصتی را به شما می دهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید .

پروسه بازپرداخت این وام می‌تواند در اقساط ۴ تا 12 ماه طبق درخواست خودتان تعیین گردد که به سیم کارت 0 ۹۱۲ تعلق‌ می ‌گیرد. مقدار این وام نسبت به رندی و پس شماره‌ های بعدی سیم کارت شما تعیین خواهد.

شما با زدن سند مالیکت خط خود به نام وام دهنده، به اندازه ارزش آن را می ‌توانید وام بگیرید. همچنین وام سیم کارت 0912 ویترین مارکت در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی در مدت یک ساعته با داشتن مدارک مورد نیاز، صورت می ‌گیرد و پول و مبلغ تعیین شده، به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد .

مزایای وام سیم کارت 0912

به جای ماندن در صف های انتظار بانک ها و موسسات مالی با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت دائمی همراه اول خود وام بگیرید و از مزایای آن بهره مند شوید. بطور کلی با وام سیم کارت از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  1. وام تا 90% ارزش روز سیم کارت
  2. بدون نیاز به ضامن
  3. استفاده از سیم کارت در مدت زمان بازپرداخت وام
  4. مدت بازپرداخت مطابق با خواسته ی شما از 4 الی 12 ماه
  5. واریز فوری مبلغ وام سیم کارت به حساب شما

مراحل دریافت وام سیم کارت به چه صورت است؟

همواره برای دریافت وام سیم کارت می توانید با یک تماس تمام اطلاعات و سوالات متداول خود را از کارشناسان ما در ویترین مارکت بپرسید. در ادامه تمام مراحل دریافت وام سیم کارت را به شما خواهیم گفت .

  • تماس با کارشناس مربوطه در جهت ارزش گذاری قیمت سیم کارت
  • سوال کردن در جهت دریافت مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت
  • گرفتن وقت قبلی برای دریافت وام و تسهیلات مربوطه
  • آماده کردن مدارک و حضور در دفتر دریافت وام سیم کارت
  • انجام امور دفتری و اداری در جهت درخواست وام
  • دریافت وام سیم کارت

در نظر داشته باشید که تمام این مراحل پس از حضور در دفتر دریافت وام سیم کارت، در صورت آماده بودن تمام مدارک مورد نیاز و مربوطه، به طور میانگین یک ساعت زمان می برد و شما به پول و مبلغ مورد نیاز خود خواهید رسید .

زمان باز پرداخت وام سیم کارت

ویترین مارکت سریع ترین و آسان ترین شرایط دریافت وام را برای شما متقاضیان عزیز فراهم کرده است. به شما این امکان را می دهد که خودتان زمان باز پرداخت و اقساط را بین 4 الی 12 ماه مشخص کنید. بعد از پرداخت اقساط، سند مالکیت به نام خودتان زده می شود. در نتیجه شما هم سرمایه خود را حفظ کرده اید و هم مسئله مالی تان را حل کرده اید .

همچنین می ‌توانید بعد از پرداخت اقساط خود مجدد وام سیم کارت با همان خط را تمدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان سود هر وام می‌توانید با ویترین مارکت تماس بگیرید تا ضمن در اختیار قرار دادن اطلاعات وام‌ با توجه به شرایطتان، به درستی تصمیم گرفته و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید .

ویترین مارکت، سامانه تخصصی خرید و فروش سیم کارت همراه اول / ایرانسل

کارشناسی سیم کارت: 09121222202

وبسایت: vitrin.market

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین