فواید کفپوش اپوکسی برای شما چیست؟

کفپوش ها را حتما در صنعت ساختمان سازی و پارکینگ ها باید دیده باشید و از آن ها شاید حداقل یک بار استفاده کرده و روی آن ها قدم گزاشته باشید.

فواید کفپوش اپوکسی برای شما چیست؟

کفپوش ها را حتما در صنعت ساختمان سازی و پارکینگ ها باید دیده باشید و از آن ها شاید حداقل یک بار استفاده کرده و روی آن ها قدم گزاشته باشید. پیشنهاد می کنیم از فواید این کفپوش ها آگاه شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته و در خرید کفپوش اپوکسی خود اشتباهی نکنید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر فواید تخصصی کفپوش اپوکسی را بررسی کنیم و توضیحاتی راجع به انواع آن و معرفی کفپوش اپوکسی برای شما بدهیم.

کفپوش اپوکسی چیست؟

کفپوش اپوکسی از دو جزء اصلی تشکیل شده: جزء رزین و جزء هاردنر که لازم است در مورد هر کدام از این اجزای تشکیل دهنده که شامل رزین اپوکسی و هاردنر اپوکسی است اطلاعات کاملی کسب نمایید. ذکر این نکته قابل توجه است که استفاده از این دو جزء بسته به فرمولاسیون هر کارخانه نسبت های متفاوتی دارد که به همین دلیل می بایست مطابق دستورات صادر شده و نسبت تعریف شده از شرکت سازنده موقع اجرای کفپوش اپوکسی این دو جزء ترکیب شود.

انواع کفپوش اپوکسی

ما برای صنایع مختلف که در انتهای این محتوا بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد کفپوش های مختلفی داریم که دقیقا این فواید کفپوش اپوکسی را چند برابر می کند چون دقیقا همان چیزی را به شما می دهد که واقعا به آن نیاز دارید.

  • کفپوش اپوکسی بیمارستان
  • کفپوش اپوکسی ضد خط و خش
  • کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک
  • کفپوش اپوکسی ورزشی
  • کفپوش اپوکسی ضد اسید
  • کفپوش اپوکسی سه بعدی یا D3

مزایای کفپوش اپوکسی

همانطور که ذکر کردیم یکی از بزرگترین فواید کفپوش اپوکسی تنوع بالا و اختصاصی بودن آن برای هر صنعتی است که دقیقا برای مشتریان همان چیزی را تعبیه می کند که به آن نیازمند هستند اما در ادامه لیستی از فواید کفپوش اپوکسی را آماده کرده ایم که با خواندن آن ها بتوانید از خرید این کفپوش ها مطمئن شوید.

ظاهر زیبا یکی از فواید اپوکسی کف

یکی از مهمترین فواید کفپوش اپوکسی تنوع محصولات در رنگ و طرح های مختلف و ظاهر زیبای آن است که باعث شده تا تمامی مشتریان بخواهند از آن در منزل یا شرکت خود و فروشگاه هایشان استفاده نمایند. طرح های شطرنجی یا رنگارنگ آن جلوه بسیار زیبایی به فضا خواهند داد.

کفپوش اپوکسی و مقاومت زیاد در برابر آب و گرد و غبار

یکی دیگر از فواید کفپوش اپوکسی این است که نیاز نیست از ریختن آب روی آن نگران باشید چراکه با جذب حداقلی که دارد باعث می شود تا از خراب شدن و همچنین ایجاد آلودگی به وسیله مایعات روی آن جلوگیری شود همچنین کفپوش اپوکسی دارای خاصیت ضد غبار است که از کثیفی زودهنگام آن در برابر گرد و غبار محافظت می کند.

دوام بالای کفپوش اپوکسی

بسیاری از شرکت های صنعتی و صاحبان مراکز تجاری به اولین ویژگی مهمی که دقت می کنند، بادوام بودن کفپوش می باشد و این موضوع به کلی در کفپوش اپوکسی دیده می شود. کفپوش اپوکسی پارکینگ و یا صنعتی به راحتی هر وزنی را تحمل می کنند بسیار بادوام بوده و از عمر بالایی نیز برخوردارند. بسیاری از پارکینگ های مراکز تجاری لوکس از مشتریان و طرفداران کفپوش های اپوکسی هستند و از آن ها به دلیل زیبایی زیاد و مقاومتشان در مراکز خود استفاده می کنند ( منبع ).

حمایت از محیط زیست با کفپوش اپوکسی

اگر به محیط زیست اهمیت می دهید باید بدانید یکی دیگر از فواید کفپوش اپوکسی دوستی آن با محیط زیست است. کفپوش اپوکسی هیچ خطری برای محیط زیست ندارد و اصلا پوسته پوسته نمی شود و برای تمیز کردن آن هم به ماده های شیمیایی زیادی نیاز نیست و به طور کلی ضایعاتی برای طبیعت باقی نخواهد گزاشت و کاملا دوستدار طبیعت خواهد بود.

تعمیر و نگهداری آسان اپوکسی کف

کفپوش اپوکسی در برابر سایش، ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و بسیار کم لازم است که به تعمیرات نیاز پیدا کند اما به صورت کلی هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است و اصلا نیازی نیست که برای تعمیر آن هزینه زیادی را اختصاص دهید. همچنین مراحل نگهداری آن مانند شستشو و ... تنها نیاز به یک آب و صابون دارد و اصلا نیازمند مواد شیمیایی قوی نیست.

کاربردهای کفپوش اپوکسی در کسب و کارها

در این قسمت به این موضوع می پردازیم که کارفرمایان عزیز و یا صاحبان کسب و کار در چه جاهایی می توانند از کفپوش اپوکسی استفاده کنند. باید بدانید که کفپوش های اپوکسی گویا آچار فرانسه ای در بین کفپوش ها می باشند که برای هر فضای تخصصی راه حلی را ارائه می دهند:

  1. فضای بیمارستان ها نیازمند کفپوش اپوکسی ضدباکتری می باشد تا گرد و غبار و آلودگی باعث ایجاد بیماری نشود که این می تواند یکی از فضاهایی باشد که برای آن اپوکسی تهیه کنید. داروخانه و دیگر صنایع بهداشتی جزو همین دسته قرار داد.
  2. در صنعت نیز فواید کفپوش اپوکسی به درد شما خواهد خورد! اگر در شرکت خود از وسایل حمل و نقل سنگین استفاده می کنید و با آهن آلات و دیگر وسایل سر و کار دارید یا در انبار خود از مواد اسیدی بهره می گیرید بسیار خوب است که با نصب کفپوش اپوکسی از این فواید بسیار بهره مند شوید.
  3. اگر به دنبال شیک بودن و لوکس بودن پارکینگ منزل یا مرکز تجاری و تفریحی خود هستید می توانید با خریداری کفپوش اپوکسی جلوه ای تازه به آن دهید و یک محیط زیبا را تهیه ببینید.
  4. کفپوش های اپوکسی یکی از انواع کفپوش های ورزشی نیز هستند که در مراکز ورزشی مانند سالن های بدنسازی، یوگا و شرایط مشابه استفاده می شوند.

چطور می‌توانم مجری مناسب را پیدا کنم؟

انتخاب یک مجری و پیمانکار مناسب، اهمیت بسیار زیادی در به سرانجام رساندن یک پروژه دارد. در این بین، شرکت کفپوش صنعت آریا با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت و اجرای بیش از 1000 پروژه بزرگ و کوچک در ایران و کشورهای همسایه، آماده خدمت رسانی به شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های رایگان می‌توانید با شماره‌های 22382879-021 و 3384767-0912 تماس بگیرید و به سایت www.ksa-co.com سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین