-

قیمت خرید چسب کاشی و پودر بندکشی در شهر مفتول

امروزه با توجه به توسعه روزافزودن صنعت کاشی و سرامیک، از آن‌ها به طور گسترده در ساختمان سازی استفاده می‌شود.

قیمت خرید چسب کاشی و پودر بندکشی در شهر مفتول

امروزه با توجه به توسعه روزافزودن صنعت کاشی و سرامیک، از آن‌ها به طور گسترده در ساختمان سازی استفاده می‌شود. برای نصب کاشی و سرامیک روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها نصب کاشی با سیمان و ماسه است. از این روش در گذشته بیشتر استفاده می‌شد. امروزه به دلیل معایبی که این روش به همراه دارد، از روش‌های جدیدتری استفاده می‌شود. به منظور نصب کاشی و سرامیک به روش جدید از محصولات متعددی استفاده می‌شود. مهم ترین این محصولات چسب کاشی و پودر بندکشی است. استفاده از سیمان و ماسه برای نصب سرامیک و کاشی، علاوه بر اینکه آب زیادی مصرف می‌کند، کار نهایی نیز تمیز در نمی‌آید. از این رو امروزه بیشتر از چسب کاشی استفاده می‌شود. به منظور اطلاع از قیمت خرید چسب کاشی و پودر بندکشی با شهر مفتول همراه باشید.

قیمت خرید چسب کاشی

قیمت خرید چسب کاشی

چسب کاشی محصولی است که به منظور نصب کاشی و سرامیک در ساختمان سازی استفاده می‌شود. این محصول از نوعی سیمان غیرآلی پلیمری تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به قدرت چسبندگی بالا و سازگاری با زیرساخت‌های مختلف اشاره کرد. این چسب قابلیا چسباندن یک کاشی روی دیگری را نیز دارد. از مزایای اصلی چسب کاشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چسب از قدرت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و تا مدت‌ها خراب نمی‌شود.
  • قدرت چسبندگی این چسب بسیار زیاد است.
  • با کمک این محصول می‌توان کاشی‌ها را با کیفیت بیار بالاتری چسباند.
  • مهم ترین مزیت آن نیز مقاومت بالا در برابر رطوبت است. بنابراین در محیط‌های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.
  • با استفاده از این محصول می‌توان سرعت نصب کشی را افزایش داد. اما استفاده از سیمان و ماسه زمان زیادی می‌خواهد.
  • با استفاده از چسب کاشی نیازی نیست لایه‌های کاشی زیرین را تخریب کنید.
  • در مناطق مختلف و در شرایط آب و هوایی متنوع می‌توان استفاده کرد.

به منظور استعلام قیمت چسب کاشی با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید چسب کاشی تین ست

چسب کاشی دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع آن چسب کاشی تین ست است. این محصول از ترکیب ماسه، سیمان، آب و مواد شیمیایی تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های مهم آن نیز قابلیت بالا در نگهداری رطوبت است. از این رو اگر به دنبال چسبی هستید که در محیط‌های مرطوب استفاده کنید، چسب تین ست بهترین نوع آن است.

قیمت خرید چسب کاشی ماستیک

از دیرگ انواع چسب‌های کاشی، چسب کاشی ماستیک است. بر خلاف نوع قبلی این چسب نبابدی در معرض رطوبت باشد. بنابراین در محیط‌های مرطوب نباید از آن اسفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به خاصیت زود خشک شدن آن اشاره کرد. همین مسئله سبب می‌شود کار با سرعت بهترین انجام گیرد.

قیمت خرید چسب کاشی اپوکسی

این نوع از انواع چسب کاشی، ترکیبی از ماسه، رزین، سیمان و مواد شیمیایی است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به مقاومت عالی در برابر رطوبت و دما اشاره کرد. استفاده از آن در محیط هایی مانند استخر، حمام و... پیشنهاد می‌شود.

قیمت خرید پودر بندکشی

قیمت خرید پودر بندکشی

پودر بندکشی محصولیست که در زمان کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماهیت این پودر خشک است و می‌بایست برای استفاده از آن، با آب ترکیب شود. عملکرد اصلی این محصول در واقع پر کردن فضای خالی در میان کاشی و سرامیک است. به منظور استفاده لازم است آن را با آب ترکیب کرده و زمانی که به صورت خمیری در آمد، میان کاشی و سرامیک را با کمک آن پر کنیم. استفاده از این پودر معمولا در سرامیک و کاشی رایج است. اما به منظور بندکشی آجر و سنگ نیز از آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است این محصول معمولا بر پایه سیمان و اپوکسی تولید می‌شود.

انواع پودر بندکشی شامل نانوپلیمر، سنگ و سیمان سفید، پودر بندکشی ضدآب، آنتی باکتریال، رنگی،اسیدی، آجر، سنگ و کاشی و سرامیک است.

به منظور استعلام قیمت پودر بندکشی با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید پودر بندکشی نانو پلیمر

به منظور ساخت این محصول از انواع پودر بندکشی از خمیر درزگیر نانو پلیمر استفاده می‌شود. از آن جایی که ذرات این پودر بسیار ریز است. بنابراین به راحتی در فاصله کاشی و سرامیک جای می‌گیرد.

قیمت خرید پودر بندکشی سنگ و سیمان سفید

به منظور بندکشی کاشی و سرامیک حمام، توالت، آشپزخانه و... از این نوع استفاده می‌شود. به منظور تهیه این نوع پودر سنگ آهن و سیمان پرتلند ترکیب می‌شوند. این پودر در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد.

قیمت خرید پودر بندکشی ضد آب

قیمت خرید پودر بندکشی ضد آب

همانطور که از نام این محصول پیداست، در برابر نفوذ رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. به منظور تولید این محصول معمولا از رزین استفاده می‌شود. این محصول در برابر آب مقاومت بوده و به راحتی ساییده نمی‌شود.

قیمت خرید پودر بندکشی آنتی باکتریال

این نوع پودر بندکشی در برابر رشد میکروب‌های خطرناک مقاومت زیادی دارد. بنابراین معمولا از این نوع در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. قیمت خرید پودر بندکشی آنتی باکتریال نسبت به انواع دیگر بیشتر است.

قیمت خرید پودر بندکشی رنگی

این پودر از سنگ آهن و کربنات کلسیم تولید می‌شود. از آن جایی که برخی کاشی کاری‌ها معمولا رنگی هستند، از ماده سفید در میان آن‌ها استفاده نمی‌شود. برای زیبایی بیشتر از پودر رنگی استفاده می‌شود.

به منظور خرید انواع چسب کاشی و پودر بندکشی، انواع محصولات مفتولی ( انواع توری، تیرچه، محصولات آب‌بندی بتن و...) و سایر افزودنی بتن ، با شماره 02154483 در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را از مشاورین ما دریافت کنید. همچنین با مراجعه به وب سایت مشخصات هر محصول را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*