-

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟ در اینجا روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت، حمام، سینک و لوله های کف شوی آموزش داده شده است. با این روش ها به راحتی میتوانید گرفتگی لوله را باز کنید.

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟

تمامی لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند، هیچ راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه لوله فاضلاب را باز کنید. این آموزش شامل باز کردن گرفتگی سینک آشپزخانه، لوله فاضلاب حمام، توالت و لوله های کف شوی می باشد.

روش های باز کردن گرفتگی لوله اثبات شده و تقریبا هرگونه گرفتگی ساده و یا سطحی را باز می کنند. اگر بعد از چند بار تلاش کردن متوجه شدید که نمی توانید گرفتی فاضلاب را باز کنید، بهتر است کار را به یک لوله بازکن حرفه ای بسپارید. چون اعمال فشار بیش از حد ممکن است باعث آسیب دیدن لوله فاضلاب شود. پس به خاطر داشته باشید که اگر روش هایی که در ادامه آموزش می دهیم نتواند مشکل شما را حل کند بهتر است با یک شرکت لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید.

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟

چگونه گرفتگی توالت را باز کنیم

تلاش برای باز کردن گرفتگی توالت با تلمبه لوله بازکن شاید مشکل را بدتر کند. علاوه بر این استفاده از تلمبه یک روش قدیمی شده و بهتر است از تکنیک جدیدتر، یعنی وکیوم کردن توالت فرنگی استفاده نمایید. در این روش با استفاده از سلفون می توان به وسیله فشار هوا به راحتی گرفتگی توالت را باز کرد.

برای انجام کار کافی است چند لایه سلفون را روی کاسه فرنگی بپیچید طوری که هیچ جای خالی وجود نداشته باشد. حالا یکبار دکمه فلاش تانک را بزنید تا آب بالا بیاید. حالا خواهید دید که سلفون باد میکند. کمی صبر کنید و به آرامی سلفون را به پایین فشار دهید.

برای باز کردن گرفتگی توالت ایرانی هم میتوانید از یک آویز لباس یا فنر دستی استفاده کنید. آویز لباس را با انبردست صاف کنید و انتهای آن را به شکل قلاب درست کنید. قلاب را به آرامی داخل لول هدایت کنید تا زمانی که احساس کنید با گرفتگی برخورد کرده است. سپس سعی کنید گرفتگی را به وسیله آن از بین ببرید.

نحوه باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی

نحوه باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی

اگر لوله فاضلاب سینک گرفت چه کنیم، این سوالی است که هنگام مسدود شدن راه آب سینک از خود میپرسید. برای باز کردن گرفتگی سینک دو روش بسیار کاربرد دارد.

روش اول: در این روش باید از یک تلمبه لوله بازکن مخصوص سینک استفاده کنید. برای رفع گرفتگی سینک با تلمبه یک تکنیک را باید رعایت کنید تا فشار وارد شدن بر محل گرفتگی بیشتر شود. قبل از تلمبه زدن بهتر از مقداری آب درون سینک بریزید و اگر سینک شما دو لگن است، یکی از خروجی های سینک را با دستمال و یا درپوش مسدود کنید. حالا تلمبه را روی خروجی دیگر قرار دهید و شروع به تلمبه زدن بکنید. تلمبه را به بالا و پایین فشار دهید تا به محل گرفتگی فشار وارد شود و از جای خود حرکت کند. با انجام این کار گرفتگی سینک رفع خواهد شد.

روش دوم: در این روش نیاز به یک فنجان جوش شیرین و یک لیوان سرکه سفید دارید. اینجا هم باید یک تکنینک مهم را رعایت کنید و آن خالی کردن آب سینک می باشد، در صورتی که سینک پر از آب باشد. حالا جوش شیرین را درون لوله سینک بریزید و سریعا سرکه سفید را روی آن بریزید. در این مرحله مشاهده خواهید کرد که کف در حال فوران کردن خواهد بود. اصلا نگران نباشید هیچ خطری برای شما و لوله نخواهد داشت. بعد از این کار، 1 ساعت به محلول زمان دهید تا گرفتگی سینک را باز کند.

چگونه گرفتگی حمام را باز کنیم

چگونه گرفتگی حمام را باز کنیم

گرفتگی لوله حمام اغلب بر اثر مو و مواد اضافی که از صابون درون لوله ریخته شده می باشد. طریقه باز کردن لوله فاضلاب حمام بسیار ساده است چون معمولا گرفتگی در شترگلو (سیفون) ایجاد می شود. برای اینکه بدانید چطور لوله گرفته را باز کنیم باید یک آویز لباس یا فنر دستی آماده کنید.

انجام فنر زنی که بسیار ساده است، کافی است آن را درون لوله قرار دهید و هل دهید تا به محل گرفتگی برخورد کند. سپس سعی کنید گرفتگی لوله حمام را باز کنید. فقط دقت کنید هنگام هل دادن به جلو یا عقب به سمت عقربه های ساعت و دورانی باشد.

اما برای استفاده از آویز لباس برای زمانی که فنر دستی ندارید، لازم است آویز لباس فلزی را با انبردست صاف کنید و انتهای آن را شبیه قلاب درست کنید. حالا یک فنر دستی قلاب شکل دارید که خودتان آن را درست کرده اید. حالا کافی است آن را درون لوله حمام قرار دهید و به جلو هل داده تا به محل گرفتگی برسد. سپس سعی کنید مو و مواد اضافی را از آنجا خارج کنید.

نحوه باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب کف شوی

در تمامی آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی، حمام ها و حتی پارکینگ، حیاط و زیرزمین ها لوله های کف شوی وجود دارند. این لوله ها آب های اضافی و فاضلاب لوله های اصلی را به خارج از ساختمان هدایت می کنند. به همین خاطر با گذشت زمان مو، مواد اضافی، صابون ها و ... در این لوله ها جمع می شوند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب خواهند شد. حالا سوال اینجاست چطور این لوله گرفته را باز کنیم؟

به دلیل اینکه لوله های کف شوی معمولا دارای گرفتگی های شدید و سخت هستند، بهترین راه استفاده از فنر برقی می باشد که شرکت های تخلیه چاه در تهران از آن استفاده میکنند. اما چون هزینه خرید این دستگاه ها و استفاده از آنها برای هر کسی مقدور نیست، بهتر است هنگام گرفتگی لوله کف شوی با این شرکت ها تماس بگیرید تا مشکلتان را رفع کنند.

معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

اگر به هر دلیلی موفق به باز کردن لوله فاضلاب نشدید لازم است با یک شرکت معتبر تماس بگیرید تا برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب متخصص به محل شما اعزام شود. از آنجا که شرکت های بسیار زیادی در تهران مشغول به فعالیت هستند و تشخیص اینکه کدام یک متعبر هستند برای هر کسی دشوار است، پس قصد داریم برای راحتی شما، یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران را با نام آقای لوله بازکن معرفی کنیم.

چرا باید شرکت آقای لوله بازکن را برای انجام خدمات لوله بازکنی انتخاب کنیم؟

  • متعهد در انجام کار
  • لوله بازکنی شبانه روزی بدون تعطیلی در تهران
  • باز کردن انواع گرفتگی سخت و پیچیده
  • انجام کار بدون تخریب
  • استفاده از سرویسکاران با تجربه
  • استفاده از دستگاه های حرفه ای
  • انجام کار با حداقل کثیف کاری
  • تضمین تحویل لوله باز شده به مشتری

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه آقای لوله بازکن در تهران می توانید نام " آقای لوله بازکن " را در گوگل جستجو کنید و یا به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها : لوله بازکنی,تخلیه چاه,رفع گرفتگی لوله فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*