بهترین سایت فروشگاهی خرید گیاه آپارتمانی: رزفارست دیجی کالا یا ترب؟

معرفی بهترین سایت های فروشگاهی برای خرید آنلاین گیاه آپارتمانی: رزفارست دیجی کالا و ترب انتخاب برتر

بهترین سایت فروشگاهی خرید گیاه آپارتمانی: رزفارست دیجی کالا یا ترب؟

در زندگی شهرنشینی و صنعتی امروز، آلودگی هوا و ترافیک و ازدحام جمعیتی باعث روزمرگی زندگی انسان ها شده است و این عوامل باعث افزایش 15-20 درصدی نرخ افسردگی در جامعه شده است.

روانشناسان و محققان یکی از دلایل این امر را کمبود یا فقدان انرژی و طراوت طبیعت در زندگی آپارتمان نشین امروز بیان کردند. به همین جهت پرورش و نگهداری از گل و گیاه در آپارتمان یکی از راه حل های کارساز برای نجات از گسترش این معضل انتخاب شده است.

قصد داریم در قدم اول دلیل این محبوبیت و نحوه اثر گذاری این گیاهان را شرح دهیم و در ادامه راهنمای کاملی برای خرید این گیاهان اثر گذار و سازگار ارائه دهیم.

بهترین سایت فروشگاهی برای خرید گیاه آپارتمانی

محبوبیت گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی محبوبیت خود را مدیون چند عامل فرسایشی می‌دانند. عامل اول ازدحام و شلوغی است که نتیجه ای جز عدم تمرکز، خستگی مفرط، افسردگی و ناآرامی در پی ندارد.

گل و گیاه موجوداتی هستند که تأثیرات مثبتی در حال و احوال شما دارد. حضور گل و گیاه می‌تواند هر محیطی را از انرژی های منفی پاکسازی کند و یک محیط باانرژی مثبت و طراوت برای شما فراهم کند.

گیاهان آپارتمانی در فنگ شویی کاربردهای زیادی دارد و بسیار اثر گذار است زیرا همانطور که گفته شد این موجودات انرژی های منفی را از بین می‌برند و جریان انرژی را مثبت می‌سازند.

علاوه بر این گیاهان تاثیر مفیدی بر تمرکز و بالا بردن راندمان کاری دارند و به همین دلیل در محیط های اداری حداقل چند گلدان از این گیاهان وجود دارد.

عامل بعدی آلودگی هوا است که برای تکمیل یک روز بد و خسته کننده کافی است. جالب است اگر بدانید که حضور برخی گیاهان در محیط اطراف شما می‌تواند علاوه بر زیبایی و طراوتی که القا می‌کند هوای پاک و عاری از آلودگی و گرد و غبار را فراهم سازد.

بله درست شنیدید برخی از گیاهان خانگی اثر تصفیه کنندگی دارند و هوای محیطی که در آن حضور دارند را تصفیه می‌کنند.

تا به اینجا خواندیم که گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی که به چیدمان و دکوراسیون یک محیط اضافه می‌کنند چه تاثیرات مفیدی در روح و جسم صاحبین خود می‌گذراند. اگر برای خرید و نگهداری از این گیاهان ترغیب شده اید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

راهنمای خرید گیاهان آپارتمانی

برای انتخاب درست گیاه مناسب شما شرایط محیطی حائز اهمیت است. برای آن که بتوانید به درستی از گیاه خود نگهداری کنید و شاهد رشد آن باشید، ابتدا نیاز دارید که شرایط محیطی خود را به خوبی ارزیابی کنید.

در نگهداری از گل و گیاه میزان نور اهمیت بالایی دارد،به یاد داشته باشید که حتما قبل از خرید گیاه میزان نور محیط را بررسی کنید. برای این ارزیابی کافی است جهت پنجره های محیط را در نظر بگیرید تا از نورگیر بودن آن ها مطلع شوید. نکته دیگری که در نگهداری از یک گیاه اهمیت دارد، کیفیت آب و هوای هر منطقه است.

بعد از اطلاع از این شرایط محیطی حالا کافی است که گیاه متناسب با شرایط محیطی خود را انتخاب کنید. مرحله بعدی خرید گیاه آپارتمانی هست که به 2 روش حضوری یا آنلاین انجام می‌شود.

معرفی بازار گل های تهران برای خرید حضوری گل و گیاه

  1. بازار گل محلاتی

بازار گل محلاتی مجموعه‌ای از مغازه‌های گل‌فروشی کوچک و بزرگ است که می‌توانید هر گل و گیاهی که می‌خواهید را در آن جا پیدا کنید. این بازار گل یکی از بزرگترین بازارهای گل معروف تهران است و در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، محله‌ی زمزم، پایین‌تر از دادگاه خانواده واقع شده است.

  1. بازار گل خاوران (امام رضا)

از بازارهای گل بزرگ شهر تهران بازار گل امام رضا یا خاوران است که در جاده‌ی خاوران بعد از شهرک مشیریه واقع شده است. فعالیت این بازار که یکی از بزرگترین بازارهای گل تهران است بیشتر به صورت عمده فروشی است و تنها تعداد کمی از فروشندگان به صورت تک فروشی محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

  1. بازار گل بهشت زهرا

بازار گل بهشت زهرا یکی از دیگر از بازارهای گل معروف تهران است که در زمینه‌ی فروش انواع گل و گیاه فعالیت می‌کند.

برای خرید گل و گیاه آپارتمانی خود به صورت حضوری می‌توانید به یکی از این 3 بازار معروف در تهران که معرفی شد مراجعه کنید اما همانطور که گفته شد عموما فروش این بازار ها به صورت عمده هست. به علاوه به دلیل قرار گیری در نقاط پرتردد و با حجم بالای ترافیک شهر ممکن است زمان زیادی از روز شما را بگیرد.

در حال حاضر با وجود سایت های قابل اعتماد و با محصولات با کیفیت و ارسال مطمئن، خرید آنلاین و اینترنتی گل و گیاه به شدت سهل الوصول و مقرون به صرفه شده است.

معرفی بهترین سایت فروشگاهی برای خرید آنلاین گیاه آپارتمانی

گل فروشی آنلاین رزفارست

برای خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی رزفارست انتخاب ایده آلی به شمار می‌رود. تنوع محصول، کیفیت و قیمت منصفانه به همراه پشتیبانی تخصصی برای نگهداری هر گیاه از ویژگی های این برند نام آشنا به شمار می‌رود.

برای خرید گیاه آپارتمانی خود می‌توانید به راحتی و با خیال راحت به این سایت مراجعه کنید و هر نوع گیاهی که می‌خواهید را با سایز و گلدان موردنظر خود سفارش دهید. علاوه بر تمام این ویژگی ها دو نقطه تمایز این برند با سایر سایت های فروشگاهی، ضمانت کیفیت محصول تا یک سال به همراه پشتیبانی تیم گیاه شناسی خیال شما را قبل و بعد از خرید راحت می‌کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا بیماری کارشناسان بخش "گیاهبون" به کمک شما می‌آیند تا گیاه شما همیشه سرحال و رو به رشد باشد.



فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

مرجع خرید آنلاین انواع محصولات، برند معتبر و محبوب دیجی کالا است که در طی سالیان اعتماد و توجه عموم مردم را برای خرید آنلاین جلب کرده است. این برند که به نوعی فرهنگ خرید آنلاین را در ایران جا انداخته است در بین تنوع بالای محصولات خود گل و گیاه را از قلم نینداخته است.

شما می‌توانید از طریق دسته گل و گلدان دیجی کالا گیاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنوع بالا در قیمت و نوع محصول، دست شمارا برای انتخاب گیاه موردنظر باز گذاشته است.

فروشگاه اینترنتی ترب

همانطور که احتمالا از تبلیغات این برند شنیده اید، می‌توانید هر نوع محصولی را با قیمت مناسب تهیه کنید. ترب که از سال 93 فعالیت خود را شروع کرده و به مرور توانسته جای خود را بین هایپر مارکت های آنلاین جا بیندازد رابطی بین خریدار و فروشنده است.

این فروشگاه تنوع خوبی برای محصولات لاین گیاهان آپارتمانی خود دارد. اما می‌توان نقطه ضعف بزرگ این برند معتبر را عدم پشتیبانی و سلب هرگونه مسئولیت از جانب فروشگاه دانست که این ریسک خرید انلاین را تا حدودی بالا می‌برد.



دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین