از خیابان تا نمودار؛ جهش فروش موتورسیکلت چه میگوید؟
در روزهای اخیر، گزارش سالانه دیجیکالا مربوط به سال ۱۴۰۳ منتشر شده است؛ گزارشی که حاوی آمار و اطلاعات قابل توجهی درباره رفتار مصرفکنندگان، روندهای بازار و تحولات حوزه تجارت الکترونیک در ایران است.

طی روزهای اخیر گزارش سالانه شرکت دیجی کالا در سال ۱۴۰۳ منتشر شده که آمار جالب توجهی در خود دارد. با بررسی این گزارش یه عنوان یک جامعه آماری بزرگ در کشور مشخص میشود فروش موتورسیکلت در این شرکت ۲۲۲درصد و لوازم جانبی آن ۱۳۵ درصد رشد داشته است.
به نظر دلیل افزایش فروش این وسیله نقلیه، فرار از ترافیک شدید در کلان شهرهاست که به وضوح آن را مشاهده میکنیم. در ضمن با توجه به اقبال بیسابقه به موتورسیکلت، ورود به این حرفه، هم در بخش فروش و هم در بخش قطعات و خدمات پس از فروش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.