-
کت جادویی تنت کن. پول می‌باره.

نقد کردن درآمد ارزی. بدون محدودیت.

الماس‌ قرمز تراش‌نخورده‌ای در جعبه‌ای شیشه‌ای به دست‌تان رسیده است. باید کلید قفل آن را از دهان شیر بیرون بکشید! برای رسیدن به الماس قبل از هرچیز شیر را رام می‌کنید، کلید را بیرون می‌کشید و الماس را به دست می‌آورید.

الماس‌ قرمز تراش‌نخورده‌ای در جعبه‌ای شیشه‌ای به دست‌تان رسیده است. باید کلید قفل آن را از دهان شیر بیرون بکشید! برای رسیدن به الماس قبل از هرچیز شیر را رام می‌کنید، کلید را بیرون می‌کشید و الماس را به دست می‌آورید. همان کاری که باید برای نقد کردن درآمدهای ارزی‌تان انجام دهید. پیش از رسیدن به درآمدتان قفل تحریم باید شکسته شود و بعد از آن چمدان پول‌های‌تان روی میز حاضر است. تحریم سیستم‌های بانکی داخلی، مانع نقد کردن درآمد ارزی از حساب‌های بین‌المللی شده‌اند. اینجا می‌خواهیم بدون هیچ شعبده‌ای کلید را از دهان شیر بیرون بکشیم. دردسر نقد کردن درآمد ارزی دارید؟ این مقاله برای شماست.

بزن بریم؛ راه‌های کسب درآمد ارزی

بلند پروازی شما و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی در پروژه‌هایی که صحبت از درآمد میلیون دلاری می‌شود، موانع بزرگی ایجاد می‌کند. هرچقدر به سمت اهداف بالاتری بروید، معضلات هم همراه شما بزرگ‌تر می‌شوند. بعد از آخرین کلیک و اتمام پروژه‌ی بین‌المللی‌تان یا لحظه‌های بعد از اتمام بازی و رسیدن به درآمد دلاری، مسأله‌ای که ذهن‌تان را بیشتر از هر موضوع دیگری به خودش مشغول کرده، راه نقد کردن درآمدتان است. اینکه چطور می‌توان با وجود تحریم‌ و متصل نبودن حساب‌های بانکی داخلی به سیستم‌های بین‌المللی، دلار، یورو، پوند و ارزهای دیگر را نقد کرد؟ برای شمایی که مبادلات بین‌المللی دارید، فریلنسر، گیمر یا استریمر هستید نقطه‌ی اشتراک شکستن سد تحریم بانکی است.

مشکل شماره‌ی دو؛ سرعت نقد کردن درآمد ارزی

بعد از تحریم، مشکل دومی که مانع کسب درآمد دلاری می‌شود، سرعت نقد کردن آن است. چرا باید در سریع‌ترین زمان ممکن درآمدتان را نقد کنید؟ با تبدیل دلار در ساعت 9 صبح احتمالاً آیفون 13 پرومکس را ارزان‌تر از دو بعدازظهر می‌خرید. احتمالاً برای خرید اپل واچ 7 هم با همین مشکل مواجه شوید یا حتی خرید پورشه ماکان. با این حساب اگر سرعت نقد کردن را جزو اولویت‌های اصلی قرار ندهید، خطری جدی بیخ گوش‌تان قرار داده‌اید. اگر هنوز به دنبال آن الماس قرمز هستید، باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. راهکار؟ نقد کردن درآمد ارزی با نیک پرداخت .

فرقی نمی‌کنه چندتا صفر؛ نقد کردن بدون محدودیت

" نفسم بند اومد بود و انقد هیجان داشتم و خوشحال بودم که دوست داشتم داد بزنم " . این جمله‌ای است که بعد از به دست آوردن پروژه‌ی میلیون دلاری یا فروش ارزی دیجیتال در بالاترین قیمت، به دوستان‌تان می‌گویید. آن هم وقتی که چیزی به اتمام پروژه نمانده و قرار است کلی پول به جیب بزنید. اما از طرفی نگران حجم بالای نقد کردن درآمدتان هم هستید. حالا نوبت این است که مانع سوم هم رد کنید و به کلید جعبه‌ی شیشه‌ای الماس قرمز نزدیک‌تر شوید. نقد کردن پروژه‌های میلیون‌ دلاری با استفاده از حساب‌های بین‌المللی به راحتی انتقال پول در بانک‌های داخلی است. البته در شرایط عادی، نه در وضعیت تحریم. باید دنبال جایی بگردید که بدون محدودیت حجم درآمدتان را نقد کند. سقفی برای شما تعریف نکند و بعد از استخر خانه‌تان را با پول پر کنید. این‌جاست که باید سراغ نیک پرداخت بروید.

پی‌پال. پرفکت. وب مانی؛ حساب از تو نقدش با ما

فریلنسر، گیمر و استریمر یا تریدر ارز دیجیتال؟ شمایی که تا این‌جای مطلب را خوانده‌اید احتمالاً در یکی از این حوزه‌ها فعالیت دارید. برای نگهداری درآمدتان از چه حسابی استفاده می‌کنید؟ پی‌پال، پرفکت مانی، وب‌مانی، پاییر و ادوی کش ( ADV Cash ). انتخاب استفاده از هرکدام با شماست. چون درآمد ارزی شما جیرینگی نقد و از دیدن پیامک واریز پول چشمان‌تان گرد می‌شود.

کلید طلایی دست شماست؛ نقد کردن درآمد ارزی با نیک پرداخت

حالا اگر پروژه‌‌ی فریلنسری‌تان را تحویل دادید یا بعد از کلی بازی جذاب درآمد قابل توجهی به دست آوردید، مرحله‌ی هیجان‌انگیز از راه می‌رسد.: نقد کردن. الماس قرمز تراش‌نخورده توی دستان‌تان برق می‌زند. نیک پرداخت بعد از 15 سال کسب تجربه در حوزه‌ی پرداخت‌های ارزی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون محدودیت، کمتر از 30 دقیقه و بدون پرداخت کارمزد درآمدتان را از هر سایت و پلتفرمی نقد کنید. با استفاده از حساب‌های بین‌المللی مختلف مثل پی‌پال، پرفکت مانی، وب مانی، پاییر و ADV Cash ، دلار و یورو و ارز‌های دیجیتال شما نقد می‌شوند. کافی است بعد از ثبت‌نام و ثبت در خواست 30 دقیقه روی صندلی راحتی قهوه‌ای بنوشید تا پول به حساب‌تان واریز ‌شود. با کلیک روی این لینک کلید طلایی دست شماست تا الماس قرمز را با خودتان به خانه ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*