طراحی سایت شرکت سرویس نیروگاهی مپنا همگام با بازسازی برند
با توجه به بازسازی برند (ریبرندینگ) شرکت سرویس نیروگاهی مپنا، طراحی سایت این شرکت با رویکردی مدرن، خلاقانه و مبتنی بر داستانسرایی برند توسط تیم پپرو انجام شد. در ادامه مهمترین بخشهای این طراحی و جزئیات اجرای آن را مشاهده نمایید.

طراحی سایت شرکتی با ساختار اسکرول محور و نمایش هویت برند
در گام نخست، شرکت طراحی سایت پپرو با برگزاری جلسات تحلیلی، ویژگیها و ارزشهای برند کارفرما را شناسایی کرد.
پس از بررسی، برجستهترین مشخصه برند یعنی بزرگترین بهره بردار خصوصی برق در کشور به عنوان محور اصلی طراحی انتخاب شد.
ترکیب این مفهوم با ساختار اسکرول محور و تعاملی (scroll-based design) وبسایت، به خلق تجربهای منجر شد که کاربر با حرکت در صفحه، از تاریکی به روشنایی و فضای تولید برق وارد شده و در ادامه ویژگی کلیدی برند با رنگ بندی اختصاصی آن برجسته میگردد.
هدف ما این بود که حتی بدون اتکا به نوشتار، طرح بتواند ماهیت و مقیاس برند کارفرما را بصورت بصری منتقل کند؛ سپس با اطمینان از انتقال درست این مفهوم، لایهی محتوایی به طراحی اضافه شد.

نمایش ارزشها و مزایای رقابتی برند با افکتهای تعاملی
در ادامه، بخش خدمات شرکت بهصورت اسلایدر افقی و با اسکرول عمودی کاربر طراحی شد تا تجربهای پویا و تعاملی ایجاد کند و مخاطب را به ادامه مرور صفحه ترغیب نماید.
سپس، ارزشهای برند در قالب یک تایم لاین تعاملی به نمایش درآمده و در ادامه، اعداد و شاخصهای عملکرد نیز با افکت تغییر رنگ در هنگام اسکرول کاربر، به شکلی جذاب و زنده ارائه میشوند.

بروزرسانی و ارتقای بخش نقشه پروژهها
برای سادهسازی مدیریت نقشهها در وبسایت، تمامی بخشها در بکاند پروژه همگامسازی شدند تا بروزرسانی نقشهها در زبان فارسی و انگلیسی از یک نقطه واحد انجام شود. به این ترتیب، نقشهها بهصورت خودکار در تمامی بخشهای مرتبط فراخوانی میشوند.
همچنین، پروژهها بر اساس قراردادهای فعال و پایانیافته روی نقشه تفکیک شدند تا کاربران بهصورت دقیق وضعیت هر نیروگاه را مشاهده کنند.
برای حفظ رتبههای سئو، ریدایرکتهای لازم نیز برای بخش نیروگاهها اعمال شد.
جهت مشاهده ویدیوهای نسخه اجرا شده و جزئیات بیشتر درباره روند پروژه طراحی سایت شرکت سرویس نیروگاهی مپنا، به وبسایت پپرو مراجعه نمایید.