بازدید از شعبه تخصصی خسارت اتومبیل شهید مدنی تبریز

در جریان سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران کل ستادی بیمه ایران به استان آذربایجان شرقی، علی جباری از شعبه شهید مدنی تبریز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، این بازدید با هدف ارزیابی عملکرد و بررسی نیازهای شعبه انجام شد.
در این بازدید، علی جباری با کارکنان و نمایندگان شعبه دیدار و گفتگو کرد و ضمن استماع گزارش عملکرد، بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و توسعه زیرساختهای فنی، تسریع پرداخت خسارتها و ساماندهی فرآیندها تأکید نمود.
وی همچنین به نقش کلیدی شعب استانی در تحقق اهداف راهبردی بیمه ایران اشاره و خواستار بهروزرسانی فرآیندهای کاری و افزایش بهرهوری شد.
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی و تعیینتکلیف نگهداری قطعات داغی در شعب خسارتی، از مسئولان خواست فضای کاری شعب، بهویژه شعب خسارتی، آراسته باشد.
وی همچنین به ضرورت اصلاح و بهروزرسانی سامانه ایران من و رفع اشکالات سامانه سنهاب اشاره کرد و گفت: ورود دیرهنگام اطلاعات در سامانه سنهاب باعث بروز مشکلات در بررسی و تعیین دقیق خسارتها می شود.
اصلاح قرارداد نیروهای شرکتی و ساماندهی وضعیت آنها در راستای تکریم همکاران و ارائه خدمات بی نظیر بیمه ایران به مردم نیز از دیگر محورهای مورد تأکید جباری در این بازدید بود.
وی همچنین تحقیقات میدانی را در پروندههای مهم خسارتی، راهکاری مؤثر برای شفافسازی و تسریع رسیدگی عنوان کرد.
گفتنی است؛ شعبه شهید مدنی تبریز با پذیرش خسارتهای ثالث مالی و بدنه، یکی از فعالترین شعب خسارتی در سطح کشور است.