تندیس زرین به فولاد هرمزگان رسید
✅چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و نمایندگان شرکتهای برجسته تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.
✅ازجمله اهداف برگزاری این رویداد بهعنوان یکی از معتبرترین نشستهای تخصصی کشور، با هدف اشاعه فرهنگ مشتریمداری، افزایش آگاهی نسبت به حقوق مصرفکنندگان و بررسی راهکارهای نوین برای بهبود تعامل با مشتریان و ارتقای سطح کیفیت خدمات بوده است.
✅هیات داوران چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در میان دهها بنگاه اقتصادی حاضر در این اجلاس، شرکت فولاد هرمزگان را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانستند و این شرکت تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
https://hosco.ir/5858/