-

بیوگرافی مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی + عکس

مونا کرمی ، بازیگر ۳۴ ساله سینما و تلویزیون ایران، از سن ۹ سالگی پا به عرصه تئاتر عروسکی گذاشت و پس از آن به صورت تخصصی فعالیت خود را ادامه داد.

بیوگرافی مونا کرمی همسر سپند امیرسلیمانی + عکس

 مونا کرمی

با بازی در سریال «حوالی پاییز» شهرت پیدا کرد و سپس با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال «سرنوشت» مجدداً در قاب تلویزیون حضور موفقی داشت. مونا کرمی در اردیبهشت ماه امسال با سپند امیرسلیمانی ازدواج کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مونا کرمی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی، متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۹در گلستان، بازیگر سینما و تلویزیون است. او مدرک لیسانس مهندسی منابع طبیعی دارد. مونا کرمی در دوره کودکی خود با تئاتر آشنا شد و سپس در فیلم‌های کوتاه تلویزیون به ایفای نقش پرداخت.

مونا کرمی در شهر مینودشت استان گلستان، در خانواده‌ای چهار نفره به دنیا آمد. او یک برادر به نام مجید دارد که ۳ سال از او کوچک‌تر است و در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند.

بازیگری مونا کرمی در تئاتر از ۹ سالگی

مونا کرمی اولین بار در سال ۱۳۷۸، زمانی که ۹ ساله بود، با کار تئاتر عروسکی در مینودشت به روی صحنه رفت. سپس با حضور در آکادمی، به صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه داد.

مونا کرمی در جشنواره دانش‌آموزی، موفق به کسب رتبه اول بازیگری برای نمایش سیب شد.

    من از سال ۱۳۸۹ وارد رادیو جوان شدم و در یک پروسه با آقای محرابی کار نمایش کردم. ایشان با نمایش‌های الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده و نمایش خانوادگی با بهیاد نجفی و نمایش نقش دوم افشین زمانی تجربه‌های موفقی را بدست آورده است.

مونا کرمی اولین بار در سال ۱۳۷۸، زمانی که ۹ ساله بود، با کار تئاتر عروسکی در مینودشت به روی صحنه رفت. سپس با حضور در آکادمی، به صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه داد.

l_kh 2

اولین تجربه بازیگری مونا کرمی جلوی دوربین

مونا کرمی در سال ۱۳۹۴، زمانی که ۲۵ ساله بود، اولین بار با سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش سحر، همسر بابک حمیدیان، مقابل دوربین ظاهر شد.

در این مجموعه، با بازی در کنار چهره‌هایی، چون جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ، به گفته خود، بهترین اتفاق زندگی هنری‌اش رخ داد.

پس از بازی در سریال بیمار استاندارد، به مدت دو سال از عرصه هنری دور شد. اما با فیلم کوتاه خرده ریزه، بازگشت و دوباره درگیر تئاتر شد. او در سال ۱۳۹۶ با فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی، اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد.

شهرت مونا کرمی با سریال حوالی پاییز

مونا کرمی پس از سه سال دوری از تلویزیون، در سال ۱۳۹۷ در دومین تجربه خود، با سریال حوالی پاییز در نقش شیوا به تلویزیون بازگشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در این سریال، مونا کرمی با پردیس منوچهری هم‌بازی شد.

سپس در سال ۱۳۹۹، با فصل سوم سریال از سرنوشت در نقش آرزو، دوباره در قاب تلویزیون حضور موفقی را تجربه کرد.

 خانم رویا تیموریان در سریال حوالی پاییز مادرانه کنار من بودند، ایشان بسیار صبور و مهربان هستند و همه چیز را تحمل می‌کنند و تجربه پنجاه سالشان را در اختیارم گذاشتند.

ازدواج مونا کرمی با سپند امیرسلیمانی

مونا کرمی در اردیبهشت ۱۴۰۳ و در سن ۳۴ سالگی، با سپند امیرسلیمانی ۴۷ ساله ازدواج کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین