-

آتش سوزی در پالایشگاه شوشتر + ویدئو

فرماندار شوشتر از آتش‌سوزی در پالایشگاه پارس پترو این شهر خبر داد و گفت: اطلاعات اولیه حاکی از برخورد تانکر با یکی از مخازن بنزین در این پالایشگاه است.

آتش سوزی در پالایشگاه شوشتر + ویدئو

سید محسن سید موسوی سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: این حادثه ساعتی پیش در پالایشگاه پترو این شهرستان واقع در شهرک صنعتی شماره یک به وقوع پیوست.

موسوی با اشاره به اینکه با وقوع این حادثه امدادگران و آتش نشانان در محل حاضر شده اند، افزود: برای کمک به اطفای حریق آتش نشانان از دو شهر اطراف شهرستان شوشتر در محل حضور دارند.

اطلاعات اولیه حاکی از برخورد تانکر با یکی از مخازن بنزین در این پالایشگاه است.

همچنین دانشکده علوم پزشکی شوشتر اعلام کرد: با اعلام وقوع حادثه در پالایشگاه پترو شوشتر امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شدند و همه امکانات برای کمک رسانی بسیج شده است. تاکنون بر اثر این حادثه یک نفر جان باخته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.

اعزام ۱۵ آتش نشان از اهواز برای آتش‌سوزی پترو پالایشگاه شوشتر

کوروش سبزعلی رئیس سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: در پی وقوع آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر و درخواست کمک برای اطفای حریق، ۱۵ آتش نشان از اهواز به شهرستان شوشتر اعزام شدند.

سبزعلی افزود: به همراه آتش نشانان ۶ دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو سنگین اطفای حریق، دو دستگاه تانکر ۲۰ هزار لیتری، یک دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه خودرو نور و ۵ هزار فوم به محل حادثه اعزام شده اند.

آتش سوزی پالایشگاه شوشتر مهار شد

فرماندار شوشتر اعلام کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی کنترل شده اما نیروها همچنان در محل آماده‌باش هستند.

افزایش تعداد مصدومان آتش‌سوزی پالایشگاه شوشتر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد مصدومان این حادثه به ۶ نفر افزایش یافت که دو نفر از آنها با سوختگی بالای ۸۰ درصد هستند و به اهواز منتقل شده اند.

به گفته او، علاوه بر ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از اهواز به محل حادثه اعزام شده و این آمبولانس ها و نیروهای اورژانس تا پایان عملیات اطفای حریق در محل حادثه حضور دارند.

رعایت نکردن نکات ایمنی در زمان سوختگیری عامل آتش سوزی در پتروپالایش شوشتر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به ایرنا گفت: علت بروز سانحه آتش‌سوزی در شرکت پارس پترو پالایش شوشتر عدم رعایت نکات ایمنی در زمان سوختگیری است.

علی عبداللهی بامداد چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از بروز این سانحه بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در حال اطفای حریق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین