-
معاون اقتصادی صندوق ضمانت صادرات ایران:

برگزاری و تداوم نمایشگاه‌های تامین مالی ضامن پیشرفت استان ها است

معاون اقتصادی صندوق ضمانت صادرات ایران در اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد بیان کرد: استان های پیشرو در برگزاری نمایشگاه‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری در اقتصاد و پیشرفت موفق تر خواهند بود.

برگزاری و تداوم نمایشگاه‌های تامین مالی ضامن پیشرفت استان ها است

مجید آقازاده معاون اقتصادی صندوق ضمانت صادرات ایران در اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد در خصوص فعالیت اقتصادی استان یزد و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، گفت: استان یزد از جایگاه مهمی در اقتصاد کشور برخوردار است بطوری که بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری و صادرات از یزد انجام می‌شود.

وی درباره هدف از حضور صندوق در این نمایشگاه، تصریح کرد: به نظر می‌رسد سرمایه گذاران و صادرکنندگان یزدی از خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران آگاهی کافی ندارند بر همین اساس در این نمایشگاه شرکت کردیم تا بتوانیم صندوق ضمانت صادرات ایران را به صادرکنندگان یزدی معرفی کنیم.

آقازاده با بیان اینکه نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری به غیر از کیش و تهران در سایر استان‌ها بسیار کمرنگ دیده می‌شود، افزود: این نمایشگاه فرصتی است برای رشد اقتصادی و استان‌هایی که در زمینه برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها پیشرو باشند قطعاً موفقیت بیشتری در حوزه صادرات و اقتصاد خواهند داشت.

وی با بیان اینکه صندوق ضمانت صادرات ایران شرکتی دولتی برای حمایت از صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران و افزایش صادرات است، به ریسک‌هایی که در صادرات خارجی وجود دارد و به هر دلیل پول صادر کننده باز نمی‌گردد اشاره کرد و گفت: ضمانت نامه‌هایی که صندوق ضمانت صادرات ایران در اختیار صادرکنندگان قرار می‌دهد بر اساس اعتبارسنجی که از آنها انجام می‌شود آنها را بیمه کرده و می‌توانند در صورت ضرر و زیان در صادرات، پول خود را از این صندوق تامین کنند.

معاون اقتصادی صندوق ضمانت صادرات ایران، برگزاری اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری یزد را در اقتصاد استان اثرگذار عنوان و از تیم شرکت راهکار تجارت پویا سورنا برای برگزاری این نمایشگاه و دعوت از صندوق ضمانت صادرات ایران قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین