-

پلی اتیلن وکس

چکیده : پلی اتیلن وکس یکی از مواد شیمیایی است که به عنوان یک پوشش محافظ بر روی سطوح مختلف استفاده می‌شود. این ماده از ترکیبات پلیمری تشکیل شده است و خواص منحصر به فردی دارد که آن را برای کاربردهای مختلف مفید می‌سازد.

پلی اتیلن وکس

پلی اتیلن وکس، پر مصرف ترین نوع پلی اتیلن در جهان است. این ماده می تواند به عنوان یک عامل پخش کننده و فعال کننده در پلی اتلین، پلی پروپلین و ABS عمل کند. این ماده در PVC به عنوان یک روان کننده خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی اتلین واکس نسبت به سایر پلی اتیلن ها خالص تر است و به خاطر داشتن جرم مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت، عملکرد بهتری دارد. در نتیجه با استفاده از این ماده در هنگام فرآیند اکستروژن، میزان تولید تا حدود 30 درصد افزایش پیدا می کند.

شیمیا پلیمر تولید کننده پلی اتیلن وکس پودری و پرک در دو مدل خالص و ناخالص می باشد و با تکیه بر دانش خود توانسته این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه کند

پلی اتیلن واکس نسبت به سایر پلی اتیلن ها، مقاومت و انعطاف پذیری کمتری دارد ولی مقاومت آن در مقابل مواد شیمیایی و تنش های شکننده محیطی بالاست. این نوع پلی اتیلن واکس، پر مصرف ترین نوع پلی اتیلن در جهان است. این ماده می تواند به عنوان یک عامل پخش کننده و فعال کننده در پلی اتلین، پلی پروپلین و ABS عمل کند. پلی اتلین واکس معمولاً در دو نوع امولسونی و غیر امولسونی تولید می شود. تفاوت این دو نوع در جرم مولکولی آنهاست و جرم مولکولی آنها بین 2000 تا 4000 است.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در ارتباط با انواع پلی اتیلن وکس (اینجا کلیک کنید)

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین