قیمت DOGS و خبرهای Monroe

قیمت DOGS و خبرهای Monroe

میم کوین DOGS تا کجا پیشرفت می کند؟

قیمت میم‌کوین داگز (DOGS) در ۲۴ ساعت گذشته به میزان ۷.۳۵ درصد افزایش یافته و به ۰.۰۰۱۰۷۴ دلار رسیده است. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات روزانه داگز نیز با یک رشد ۹.۶۱ درصدی به بیش از ۵۳۲ میلیون دلار افزایش یافته است.این روند صعودی با شکل‌گیری یک الگوی کف گرد در حدود ۰.۰۰۰۹۴۴ دلار آغاز شده و قیمت اکنون بالای ۰.۰۰۱۰۰ دلار قرار دارد. لازم به ذکر است که داگز در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده ادامه روند گاوی است.شاخص قدرت نسبی (RSI) داگز نیز در حال حاضر بالاتر از سطح ۵۰ و در محدوده ۵۳ قرار دارد. حرکت صعودی شاخص RSI هم نشان‌دهنده افزایش قدرت خریداران و تأیید چشم‌انداز صعودی داگز است.در همین حال، شاخص مکدی (MACD) نیز با عبور خط سیگنال (خط نارنجی) به پایین خط مکدی (خط آبی)، یک تقاطع صعودی را نشان می‌دهد که به تقویت چشم‌انداز صعودی فعلی کمک می‌کند.با توجه به این عوامل، پیش‌بینی می‌شود که اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، قیمت داگز می‌تواند تا سطح مقاومت ۰.۰۰۱۱۰۰ دلار افزایش یابد و آن را به چالش بکشد. اما اگر فشار فروش افزایش یابد، احتمال کاهش قیمت تا سطح حمایتی ۰.۰۰۰۹۵ دلار وجود دارد.

خبرها درباره تراکنش های Monroe

یک ویدیوی لو رفته از شرکت چینالیسیس (Chainalysis) نشان می‌دهد که تراکنش‌های مونرو (XMR) علی‌رغم ماهیت حفظ حریم خصوصی این بلاکچین، قابل ردیابی هستند. این ویدیو که روش‌های این شرکت برای ردیابی ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد، اکنون حذف شده است.

توانایی احتمالی چینالیسیس در ردیابی تراکنش‌های XMR نگرانی‌های زیادی را به‌وجود آورده است؛ زیرا مونرو با شعارهایی مانند «ارز دیجیتال امن، خصوصی و غیرقابل ردیابی که پول شما را محرمانه نگه می‌دارد» به بازار عرضه شده است.تصاویر این ویدیوی لو رفته در پلتفرم ردیت (Reddit) نیز بازنشر شده است. کاربری که ویدیو را به اشتراک گذاشته، می‌گوید: این ویدیو نشان می‌دهد که چینالیسیس چگونه می‌تواند از طریق گره‌های مونرو، تراکنش‌ها را تا سال ۲۰۲۱ ردیابی کند.کارشناسان بازار برای توضیحات بیشتر با مونرو و چینالیسیس تماس گرفته‌اند، اما تا کنون پاسخی از طرف این دو نهاد دریافت نکرده‌اند. هرچند که این ادعاها در ابتدا ممکن است نگران‌کننده به نظر برسند، سرمایه‌گذاران دلیلی برای وحشت در مورد حفظ حریم خصوصی بلاکچین مونرو ندارند؛ چراکه تراکنش‌های مونرو همچنان برای بیشتر نقاط جهان غیرقابل ردیابی باقی خواهند ماند. تنها پلتفرم چینالیسیس، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تحلیل بلاکچین، به دلیل تخصص بالای خود موفق به ردیابی برخی تراکنش‌ها شده است. این اتفاق واکنش شدیدی را از سوی جامعه نسبت به گره‌های چینالیسیس در مونرو به دنبال داشت. با این حال، یکی از کاربران بیان کرد که این شرکت تنها در حال انجام وظیفه خود، یعنی ردیابی تراکنش‌ها است. او چینالیسیس را به هکرهای کلاه‌سفید تشبیه کرده که با وجود دسترسی به اطلاعات، از آن برای کمک به سایرین استفاده می‌کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین