-

فال ابجد ۱۸ شهریور

 فال ابجد ۱۸ شهریور

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. به حیله متوسل نشوید. صبر داشته باشید. ان شاالله جواب خواهید گرفت.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: مهمانی بزرگی را ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. فردی که رابطه خوبی با وی دارید از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید این رفتار رابطه دیرینه شما را خراب کند. بر رفتار نادرست ایشان چشم بپوشید. مطمئن باشید این فرد در آینده برای رفتاری که انجام داده از شما دلجویی می‌کند. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری را انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی را برایتان به دنبال خواهد داشت. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌ و‌ انضباط بیشتری را در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم را برای آینده ترسیم کنید. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. اندوخته‌ای را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت به دست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پول‌تان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت کنید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سر و گردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شماست چراکه فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  دردسری برای یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. هر کاری که از دست تان برمی‌آید را برای وی انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: روزی سرشار از انرژی را در پیش‌ دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. با شرایط افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر را به جیب بزنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان تان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و انجام ندادن این کارها شما را حسابی نگران کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و فرصت فراغتی که دارید را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید و از امروز کارها را به گونه‌ای انجام دهید که کاری به فردا موکول نشود. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سر و رویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به توجه شما نیاز دارد. هر کاری که از دست تان بر می‌آید را برای وی انجام دهید و عشق خود را به ایشان ثابت کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روحیه انتقادپذیری ندارید و از انتقادهای اطرافیان دلخور می‌شوید. این رویکرد را کنار بگذارید و پذیرای نقدهای سازنده اطرافیان باشید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی را برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی را به شما داده اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بدقولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوری تان را فراهم کرده‌ است. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست کنید تا به حریم شخصی شما احترام بگذارد.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: روحیه‌ای‌ منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست تان بدهد مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید اما کسی از کمک به شما استقبال نمی کند. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دست تان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر فال ابجد: به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. روز خوبی را از لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالا از اعضای خانواده مادری شماست زمینه‌ای را برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. با گرفتاری مالی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید. با این حال پولی که قرض می‌کنید را به‌ سرعت پس دهید و ثابت کنید که انسان خوش‌حسابی هستید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای را پیدا کنید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را هدر داده‌اید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود و اگر امروز این ناراحتی را حل نکنید در آینده با دردسرهای بیشتری روبه‌رو خواهید شد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: . از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگی‌تان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هرکس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. امروز مزد تلاش‌هایی را که در گذشته انجام داده‌اید خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین