-

مرد سخت‌کوش در یک قدمی استقلال / دل هواران به این خبر گرم شد

سرمربی پرتغالی سابق استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.

مرد سخت‌کوش در یک قدمی استقلال  / دل هواران به این خبر گرم شد

هلدینگ خلیج فارس که سهامدار اصلی باشگاه استقلال است و نماینده تام‌الاختیار آن، مسئولیت‌های مهم این تیم را بر عهده دارد، به شدت در تلاش است تا سرمربی تیم را تغییر دهد و تصمیم به انتخاب یک گزینه خارجی به جای جواد نکونام گرفته و مراحل این جابه‌جایی را نیز آغاز کرده است.

در حالی که شایعاتی درباره حضور ایوالیو پتف در ایران و مذاکرات مثبت رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با او برای پیوستن به این تیم مطرح شده و حتی بحث مبلغ قرارداد نیز به میان آمده، هواداران استقلال به شدت نسبت به استخدام این سرمربی واکنش نشان داده و مخالف جذب او به جای جواد نکونام هستند.

هواداران استقلال علاوه بر تجمع امروز خود مقابل ساختمان باشگاه، به طور گسترده در فضای مجازی نیز علیه تصمیم احمد شهریاری برای استخدام ایوالیو پتف موضع‌گیری کرده و به هیچ عنوان راضی به سپردن نیمکت تیمشان به این مربی نیستند.

با این حال، گفته می‌شود هلدینگ خلیج فارس بدون توجه به این مسائل، به طور جدی تصمیم به قطع همکاری با جواد نکونام و استخدام سرمربی جدید برای استقلال دارد. اما با توجه به انتقادات شدید علیه ایوالیو پتف، احتمال دارد این مربی هدایت آبی‌ها را به عهده نگیرد و ریکاردو ساپینتو، گزینه دیگر این باشگاه، دوباره به استقلال بازگردد.

ریکاردو ساپینتو که دو سال پیش سرمربی استقلال بود، تمایل به هدایت دوباره این تیم دارد و مدیران باشگاه نیز با او مذاکراتی انجام داده‌اند. به احتمال زیاد، در صورت لغو جذب ایوالیو پتف، دوباره به سراغ سرمربی پرتغالی سابق خود خواهند رفت تا در ادامه فصل با او همکاری کنند.

باشگاه استقلال احتمالاً طی ۴۸ساعت آینده در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد و بعید نیست با وجود بحث حضور پتف، ساپینتو سکان‌دار هدایت آبی‌ها شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین