قتل پسر جوان در جشن عروسی

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از بازداشت قاتل یک تبعه خارجی خبر داد که اخیراً در مراسم عروسی یکی از هموطنانش اقدام به قتل کرده بود.

قتل پسر جوان در جشن عروسی

سردار جلیل موقوفه‌ای در تاریخ ۱۱ شهریورماه با اعلام این خبر گفت: حدود دو ماه پیش، در حین برگزاری مراسم عروسی یک تبعه خارجی، یک فرد بیگانه با دو نفر از هموطنان خود درگیر شد و با استفاده از یک چاقو آن‌ها را مجروح کرد و سپس از محل حادثه فرار کرد.

 وی با بیان اینکه یکی از مجروحان حادثه که جوان ۲۳ ساله ای بود در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی از همان لحظات ابتدایی نسبت به بررسی موضوع و مشخصات و محل اقامت قاتل اقدامات قانونی خود را آغاز کردند.

سردار موقوفه ئی از شناسایی محل تردد و مخفیگاه متهم در شهرهای تهران و کرج برای دستگیری قاتل خبر داد و اضافه کرد: سرانجام با پیگیری های فنی و اطلاعاتی ماموران موفق به دستگیری قاتل در شهر کرج طی یک عملیات غافلگیرانه شدند.

فرمانده انتظامی استان انگیزه قاتل را برابر اظهارات وی اختلافات شخصی با مقتول عنوان و تاکید کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام وجود برای امنیت مردم گام بر می دارد و تامین امنیت و ارامش روانی شهروندان را وظیفه اصلی خود می داند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین