-
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

شبکه بانکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه کشور دارد

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

شبکه بانکی نقش مهم و حیاتی در فرایند توسعه کشور دارد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

دهم شهریورماه مصادف با آغاز هفته بانکداری اسلامی را به کارکنان توانمند و پرتلاش شبکه بانکی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نام‌گذاری هفته بانکداری اسلامی را باید در تفکرات مدیران و مسئولانی جست‌وجو کرد که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دغدغه تحقق عدالت اجتماعی در نظام اقتصادی کشور را داشتند و با تصویب و تأیید "قانون عملیات بانکی بدون ربا" درصدد برپایی و ایجاد نظام پولی و اعتباری بر مبنای حق و عدل با ضوابط اسلامی بودند.

قانون عملیات بانکی بدون ربا که در سال 1362 به منظور تنظیم گردش صحیح پول و اعتبار و سلامت و رشد اقتصاد کشور اجرایی شد؛ اکنون پس از چهار دهه به بار نشسته است و شاهد ثمرات مثبت آن برای کشور هستیم. شبکه بانکی در طی این سال‌ها با استفاده از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند، همراه و همگام با سیاست‌های دولت، گام‌های مهمی در راه رشد و توسعه ایران عزیز برداشته است. تامین مالی حدود 80 درصد از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف، کارنامه پرباری از شبکه بانکی به جای گذاشته است که بیانگر نقش مهم و حیاتی این نهاد مالی در فرایند توسعه کشور است.

ضمن گرامیداشت این ایام، از خداوند متعال برای تمامی همکاران ساعی و سخت‌کوشم در شبکه بانکی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون خدمت به هموطنان را مسئلت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین