-

وام ۴۰۰ میلیونی در جیب این افراد / فرصت را از دست ندهید

متقاضیان وام ۴۰۰ میلیونی می‌توانند با ارائه ضامن رسمی و مدارک مربوط به اعتبار شغلی، برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

 وام ۴۰۰ میلیونی در جیب این افراد / فرصت را از دست ندهید

بانک مهر ایران در طرح «مهرپوز» به مشتریان خود که دارای دستگاه کارتخوان متصل به این بانک هستند، در قالب طرح قرض الحسنه تسهیلاتی را تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان اعطا می‌کند. متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری و ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ۴۰۰ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصدی ثبت‌نام کنند. نکته مهم درباره تسهیلات مهرپوز دو ماهه بودن دوره طلایی و سه تا ۱۲ماهه بودن دوره عادی برای خواب سپرده در بانک مهرایران است.

متقاضی برای دریافت تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی مهرپوز به داشتن حساب قرض الحسنه و سپرده در آن، اعتبار شغلی و ضامن رسمی نیازمند است تا بتواند با توجه به ضریب تسهیلات این طرح تا ۲۲۰ درصد از میزان سپرده خود وام قرض الحسنه دریافت کند. از دیگر شرایط و مقررات طرح مهرپوز الزام نداشتن بدهی و چک برگشتی متقاضی به بانک است.

مبلغ اقساط طرح مهرپوز بانک مهر ایران چقدر است؟

وام‌گیرنده پس از کسب وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهرایران، باتوجه به کارمزد چهار درصدی و فرصت ۶۰ ماهه برای پرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و ۲۷۲ هزارتومان به بانک مهرایران پرداخت کند. در نهایت نیز مجموع سود و مبلغ وام به ۴۴۸میلیون تومان می‌رسد.

طرح مهرپوز بانک مهرایران شامل ۱۰۰ هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را طی فرایند ثبت‌نام به بانک پرداخت کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین