-

تسهیلات ویژه برای بازنشستگان +‌جزئیات

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بانک صادرات برای بازنشستگان خبر داد.

تسهیلات ویژه برای بازنشستگان +‌جزئیات

روز گذشته جعفر امیرآبادی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری با همکاری و مشارکت بانک صادرات خبر داد. جزئیات بیشتر وام بازنشستگان در ادامه گزارش آمده است.

وام بازنشستگان به چند نفر رسید؟

جعفر امیرآبادی زاده، در رابطه با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی مختص به بازنشستگان گفت: «با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان وام اولی کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند، روز سه‌شنبه به حساب این عزیزان واریز شد.»

وی در رابطه با این طرح افزود: «روز سه‌شنبه وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴هزار و ۲۶۴ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیریت‌های استانی تایید شده بودند و واجد دریافت این تسهیلات شده بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری (وام اولی ها) پرداخت شد.»

باتوجه به اظهارات امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیا‌زهای بازنشستگان و خانواده‌هایشان به صورت مستمر انجام می‌شود.

وام ۳۰ میلیون تومانی بانک صادرات برای بازنشستگان به چه کسانی تعلق می‌گرفت؟

تیرماه امسال بود که سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای از  آغاز مهلت ثبت نام نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ویژه بازنشستگان باید حداکثر ۷۸ ساله و بدون سابقه چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی کشور بودند. همچنین عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی کافی در حساب بانکی، از دیگر شرایط و مقررات پرداخت این وام به متقاضیان بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین