ریزش شدید این خودروها در بازار + قیمت

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز ۶شهریور ۱۴۰۳اعلام شد. طبق داده‌های اعلامی قیمت شش محصول کاهشی گزارش می‌شود؛ این ریزش از سه میلیون تومان تا ۲۲میلیون تومان در بین محصولات به چشم می‌خورد.

ریزش شدید این خودروها در بازار + قیمت

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز ۶شهریور ۱۴۰۳نشان می‌دهد که تعدادی از محصولات روند کاهشی به خود گرفته و تعدادی دیگر سکوت اختیار کرده و با همان قیمت‌های پیشین در بازار معامله می‌شوند.

با توجه به وارد شدن قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومانی، اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی دستخوش نوسان شد و شرکت مدیران خودرو نیز مستثنی از سایر نیست.

قیمت محصولات مدیران خودرو

با توجه به روند بازار و قیمت دلار تعدادی از محصولات تغییر پیدا کردند.

X33 کراس (اتوماتیک) ازدسته محصولات اتومات شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که امروز 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در طول یک هفته 95 میلیون تومان افت قیمت داشته است.

پارس نماد داده ها    

X55 پرو از دسته محصولات که با افت قیمت مواجه شده و با ریزش 14 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

فونیکس FX در شمار محصولات لوکس که امروز رکورددار افت قیمت در بین محصولات مدیران خودرو شده و با کاهش ۲۲میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۷۳میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

modiran 6 شهریور جدید _page-0001

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین