متقاضیان فروش اینترنتی ایران خودرو بخوانند

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط طرح تبدیل حواله محصولات این شرکت و خودروهای قابل ارائه در شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

متقاضیان فروش اینترنتی ایران خودرو بخوانند

بر اساس اعلام ایران خودرو، شرایط تبدیل متمرکز تعهدات منقضی ۱۴ محصول داخلی، مونتاژی یا وارداتی این شرکت در یک جدول به تفکیک اعلام شده و لازم است نمایندگی‌ها در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ اقدام نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

طرح تبدیل حواله تعهدات منقضی ایران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

تبدیل حواله ایران خودرو

براساس اطلاعات منتشر شده در جدول بالا، ۱۴ محصول ایران خودرو اعم از تولیدی، مونتاژی و وارداتی قابلیت تبدیل به محصولات اعلامی در قیمت شرح خودرو قابل ارائه هستند. شایان ذکر است موعد تحویل این محصولات مطابق موعد تحویل برنامه فروش در سیستم خواهد بود و تغییری نخواهد کرد.

توضیحات ضروری طرح تبدیل متمرکز

١- این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به شهریور سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

٢- لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳- لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴- در صورت نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

تبدیل حواله ایران خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین