با راهبری بیمه کوثر و پوشش بیمه درمان مسافرتی اتباع

انتقال جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی

انتقال جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه کوثر، در پی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل 51 نفر از زائران پاکستانی به مقصد کربلای معلی در جاده دهشیر استان یزد، 28 نفر جان باختند و 23 نفر دیگر از سرنشینان در بیمارستان‌های ابرکوه و تفت تحت درمان هستند.

محمد دنان در همین راستا ادامه داد: باتوجه به اینکه کلیه اتباع خارجی که با روادید وارد کشور می‌شوند تحت پوشش بیمه‌ای درمان مسافرتی قرار دارند، این بیمه نامه به‌صورت کنسرسیوم و با راهبری بیمه کوثر صادر شده است و زائران پاکستانی و افغانستانی که از مبادی قانونی وارد کشور جمهوری اسلامی می‌شوند تحت پوشش این بیمه نامه هستند.

وی افزود: در حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی که متاسفانه منجر به فوت جمعی از خواهران و برادران پاکستانی گردید، طبق شرایط بیمه نامه بیمه کوثر، با رایزنی‌های صورت گرفته با ارگان‌های مرتبط و طی جلسه‌ای در استانداری یزد، در سریعترین زمان ممکن پیکرهای جانباختگان، تحویل خانواده‌هایشان خواهد شد و برابر مفاد بیمه‌نامه، بازماندگان این حادثه به طرق پیش بینی شده و با هزینه بیمه کوثر به کشورشان بازخواهند گشت.

ایشان در پایان اشاره کرد: در حال حاضر تیم ارزیابی خسارت بیمه کوثر در استان یزد حضور دارند و به‌طور میدانی اوضاع و روند رسیدگی‌های مرتبط به حادثه در حال رصد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین