-
مدیر عامل پالایشگاه نفت :

بنزین یورو ۴ تاپایان ۱۴۰۴ در پالایشگاه تهران/پالایشگاه تهران به حوزه تهران برندینگ ورود می کند

بنزین یورو 4 تاپایان 1404 در پالایشگاه تهران/پالایشگاه تهران به حوزه تهران برندینگ ورود می کند

مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت تهران گفت: پروژه تولید بنزین پالایشگاه تهران 86 درصد پیشرفت دارد و تا سال 1404 به بهره برداری می رسد و کیفیت پالایشگاه تهران تماما یورو 4 خواهد شد.

ایران زاد می گوید تا خرداد 1404 با راه اندازی پروژه تولید بنزین واحد ccR   کیفیت بنزین پالایشگاه تهران تماما یورو 4 خواهد شد. او افزود با خرید شازند عملا به پترو پالایشگاه تبدیل شدیم و با راه اندازی واحد RHu و اتصال آن به پتروشیمی اراک ضریب پیچیدگی ما 2 واحد افزایش خواهد یافت.

ایران زاد ادامه داد : پالایشگاه تهران بعنوان بزرگترین بنگاه های اقتصادی شهر تهران 15 درصد انرژی کشور را تامین می کند اما در برخی بخش ها ضعف هایی دارد که دلیل آن قدیمی بودن پالایشگاه است.

ایران زاد مدیر عامل پالایشگاه نفت تهران با تشریخ اقدام های انجام شده در این شرکت در حوزه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی گفت : تمام ورودی های این مجتمع از طریق آزمون ورودی های دانشگاه تهران جذب خواهند شد همچنین در روستا پالایشگاه را افتتاح خواهیم کرد و به دنبال احداث سالی یک یا دو مدرسه در منطقه محروم برای کمک به ارتقای فضای آموزشی هستیم.

وی تصریح کرد: تقویت زیر ساخت های منطقه توزیع امکانات آموزشی و ایجاد یک مرکز کارآفرینی بانوان در روستا از برنامه های ما در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

ایران زاد در پایان به این موضوع اشاره کرد: منطقه کهریزک مشکل آب دارد 6 دهم درصد آب تهران را پالایشگاه استفاده می کند که با اجرای طرح تصفیه پساب تا پایان سال مقدار مصرفی کاهش پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین