-

با تفاوت اطلس پول و مستر پول در تولید تجهیزات استخر آشنا شوید

افرادی که قصد تهیه تجهیزات مربوط به استخر را دارند، ابتدا لازم است در مورد تفاوت اطلس پول و مستر پول اطلاعات کاملی به‌دست آورند. این نوزاد در قیمت، نوع محصولات و کیفیت می‌توانند باهم تفاوت داشته باشند.

با تفاوت اطلس پول و مستر پول در تولید تجهیزات استخر آشنا شوید

یکی از چالش‌های مهم بسیاری از افرادی که قصد دارند تجهیزات مربوط به استخر را تهیه کنند، بررسی محصولات و تفاوت اطلس پول و مستر پول است. اطلس پول یک شرکت تولید‌کننده تجهیزات مربوط به استخر است که محصولات خود را با تنوع بسیار بالایی تولید و روانه بازار می‌کند.

مستر پول، یکی دیگر از توليدکنندگان محصولات مربوط به استخر و تصفیه آب است که در رقابت با اطلس پول به فعالیت‌های مرتبط در این زمینه می‌پردازد. بسیاری از افراد درخصوص تفاوت‌های اصلی این 2 شرکت با یکدیگر اطلاعی ندارند.

ما در این مقاله قصد داریم به برخی نکات مهم در زمینه مقایسه محصولات این 2 شرکت اشاره کنیم. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که برای تصفیه آب داخل استخر به‌دنبال تجهیزات مدرن و باکیفیت هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

آشنایی با شرکت‌های مستر پول و اطلس پول

یکی از موضوعات بسیار مهم در یافتن بهترین تولیدکننده محصولات و تجهیزات مربوط به استخر، شناسایی شرکت‌های فعال در این زمینه است. بسیاری از تولید‌کنندگان مختلف در زمینه ساخت انواع گوناگونی از تجهیزات استخری فعالیت دارند و هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای ساخت این دسته از تجهیزات در نظر می‌گیرند. در ادامه به بررسی هر یک از شرکت‌های ذکرشده در زمینه تولید محصولات استخری فعالیت دارند خواهیم پرداخت.

  • شرکت مستر پول: تولیدکننده ملزومات و انواع محصولات مربوط به استخر همچون پمپ آب و کلرزن است. تجهیزات تولید‌شده در این شرکت، در کشور چین ساخته شده و سپس به سایر کشور‌ها صادر می‌شوند.
  • شرکت اطلس پول: برند اطلس پول ازجمله شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات استخری در جهان است که در کشور ترکیه فعالیت می‌کند و محصولات تولیدشده این کشور به سایر نقاط صادرات می‌شود. پمپ آب‌های شرکت اطلس پول بر مبنای استانداردهای اروپایی ساخته شده‌اند و نیاز ۳۰ کشور‌ جهانی را با تولید این محصول برطرف خواهند کرد.

در بخش بالا اشاره‌ای جزئی به پیشینه شرکت‌های تولیدکننده محصولات مربوط به استخر داشتیم. افراد می‌توانند با بررسی کیفیت و میزان کارایی ملزومات این 2 شرکت، بهترین گزینه‌ برای خرید تجهیزات استخری انتخاب کنند. شرکت جهان تأسیسات یکی از بهترین مجموعه‌ها برای تهیه این تجهیزات است که می‌توانید برای خرید به وب‌سایت آن به نشانی jahantasisat.com مراجعه کنید.

تفاوت اطلس پول و مستر پول در نوع محصولات

تفاوت شرکت اطلس پول و مستر پول در تولید انواع مختلفی از محصولات استخری و تصفیه‌کننده آب نیز قابل مشاهده است. این شرکت‌ها علاوه‌بر تامین نیاز‌های مربوط به کشور تولید‌کننده، به سایر کشورهای دیگر نیز صادرات گسترده‌ای دارند.

هر یک از شرکت‌های ذکرشده انواع گوناگونی از محصولات مربوط به استخر را تولید می‌کنند که در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با حوزه فعالیت شرکت‌های اطلس پول و مستر پول به معرفی تجهیزات تولیدشده توسط آن‌ها می‌پردازیم:

  • پمپ تصفیه استخر مسترپول MR.POOL مدل RAIN100
  • پمپ تصفیه آب استخر مسترپول MR.POOL مدل RAIN150
  • پمپ استخر مسترپول MR.POOL مدل RAIN200
  • پمپ تصفیه استخر مسترپول MR.POOL مدل STRONG 150
  • پمپ استخر مسترپول MR.POOL مدل STRONG 300
  • پمپ تصفیه آب استخر مسترپول MR.POOL مدل STRONG 200
  • فیلتر شنی استخر اطلس پول مدل ATS-FLT053
  • فیلتر شنی استخر اطلس پول مدل ATS FLT 004
  • فیلتر شنی اکونومی اطلس پول مدل PlS0920
  • پمپ استخری اطلس پول مدل ATS POM 005
  • پمپ استخری اطلس پول مدل ATS POM 004
  • فیلتر شنی اطلس پول مدل ATS PLS 0760
  • فیلتر شنی اطلس پول مدل ATS PLS 0420
  • فیلتر شنی اطلس پول مدل ATS PLS 0500
  • فیلتر شنی اطلس پول مدل ATS PLS 0620

یکی از مهم‌ترین تفاوت اطلس پول و مستر پول در تنوع ارائه محصولات مختلف همچون فیلتر شنی یا پمپ اطلس پول است. این شرکت تجهیزات بیشتری نسبت به شرکت مستر را تولید می‌کند و مدل‌های فیلتر شنی با قیمت‌های مختلف در سایز‌های گوناگون به تولید رسیده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت جهان تأسیسات، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب، خریداری کنید.

تفاوت اطلس پول و مستر پول در قیمت

یکی از دیگر مواردی که معمولا تفاوت اطلس پول و مستر پول به‌طور واضح در آن قابل مشاهده است، میزان قیمت و هزینه هر یک از محصولات تولیدشده توسط این دسته از شرکت‌ها است.

میزان قیمت با نوع محصول و مقدار تقاضای آن ارتباط مستقیمی دارد و ممکن است به‌طور واضحی بر هزینه آن اثرگذاری داشته باشد. تفاوت‌های مهم قیمتی محصولات ارائه‌شده در این 2 شرکت براساس شاخصه‌های زیر است:

  • نوع محصول: محصولات استخری همچون پمپ مسترپول در انواع و اقسام گوناگونی تولید می‌شوند و هر یک قابلیت‌های منحصربه‌فردی را دارند که این موضوع باعث تغییر قیمت ملزومات تولیدشده در شرکت اطلس پول و مستر پول خواهد شد.
  • کیفیت محصول: هر 2 شرکت انواع مختلفی از محصولات مورد نیاز برای تصفیه آب داخل استخر را تولید می‌کنند اما یکی از موارد بسیار مهمی که باعث تفاوت قیمت در آن‌ها می‌شود، میزان کیفیت هر یک از ملزومات استخری است.
  • هزینه جزئی صادرات: کشور‌های همسایه هزینه کمتری را برای تهیه این محصول پرداخت می‌کنند چراکه در این شرایط هزینه صادرکردن تجهیزات استخری کاهش پیدا می‌کند و نیازی به نقل و انتقالات گسترده برای صادرات نیست.
  • نوسانات بازار ارزی: یکی از عوامل موثری که در قیمت‌ و تفاوت اطلس پول و مستر پول میان نقش موثری دارد، میزان نوسانات بازار ارز است. این عامل نقش گسترده‌ای براساس میزان مواد اولیه به‌کارگرفته‌شده در این محصولات خواهد داشت.

بررسی قیمت‌های محصولات ارائه‌شده در این شرکت‌ها باعث می‌شود که افراد به‌طرز دقیق‌تری ابعاد مختلف مربوط به تفاوت اطلس پول و مستر پول را درک کنند. در اکثر موارد علت ایجاد اختلاف قیمتی بیشتر به جهت نوع مواد اولیه و کیفیت ساخت ملزومات استخری خواهد بود.

شرکت جهان تأسیسات انواع این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد بنابراین، برای تهیه این محصولات می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

تفاوت اطلس پول و مستر پول یکی از موضوعات بسیار مهم برای کسانی است که قصد دارند از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تصفیه آب استخر استفاده کنند. این 2 شرکت در ابعاد گسترده‌تر، محصولات متنوعی را تولید می‌کنند و هر یک به‌طرز متفاوتی نقش موثری در تامین نیاز‌های محصولات صنعتی جامعه را دارند.

بررسی تفاوت محصولات تولیدشده در اطلس پول و مستر پول، نقش موثری در داشتن خرید مناسب و باکیفیت از تجهیزات استخری این 2 شرکت را به ارمغان می‌آورد و افراد را برای داشتن انتخاب دقیق و هوشمندانه، راهنمایی می‌کند.

شرکت جهان تأسیسات با ارائه برترین محصولات در انواع و اقسام مختلف، در جهت رفع نیاز مشتریان و تأمین بهترین تجهیزات از برند‌هایی همچون اطلس مال و مستر پول است. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت، از محصولات متنوع جهان تأسیسات بازدید داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین