-

سلطان مافیا به پرسپولیس رسید

با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد. به درخواست کادر فنی، مدیریت پرسپولیس در تلاش است تا دو بازیکن جدید را جذب کند و با یک تیم قدرتمند به مسابقات آسیایی وارد شود. گفته می‌شود درویش با یک هافبک تهاجمی به توافق نهایی رسیده و به زودی از خرید جنجالی سرخ‌ها رونمایی خواهد شد. جذب این بازیکن در روزهای آینده می‌تواند شوک بزرگی به هواداران تیم رقیب وارد کند.

سلطان مافیا به پرسپولیس رسید

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال درخواست رسمی گاریدو، با چند گزینه مطرح باب مذاکره را باز کرده و حالا زمان رونمایی از خریدهای جدید رسیده است. در لیست پرسپولیس هنوز جای خالی وجود دارد و از این حیث، مدافع عنوان قهرمانی می تواند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، گزینه های مورد نظرش را جذب کند.

خوان کارلوس گاریدو قصد دارد برخی پست های ترکیب تیمش را با خرید چند بازیکن دیگر به خوبی تقویت کند. پست های وینگر و مهاجم هدف برای او در اولویت است و به همین منظور، به زودی ستاره های جدیدی به عضویت باشگاه پرسپولیس درخواهند آمد.

رضا درویش برای پست مهاجم هدف، با چند گزینه خارجی مذاکرات خوبی را ترتیب داده است و احتمالا روز شنبه از فوروارد جدید پرسپولیس رونمایی خواهد شد. یک بازیکن گلزن و زهردار که هنوز هویتش به طور رسمی اعلام نشده، علی رغم وجود برخی اختلافاتی که میان طرفین وجود دارد، به پرسپولیس نزدیک است و احتمالا به زودی راهی تهران می شود.

خرید دیگر پرسپولیس به درخواست سرمربی اسپانیایی، در پست هافبک تهاجمی(BOX TO BOX) صورت می گیرد. از هفته گذشته مذاکرات متعددی از سوی مدیران باشگاه با چند گزینه انجام گرفته و حالا یک بازیکن نام آشنا به درهای ورودی پرسپولیس بسیار نزدیک شده است.

پرسپولیس در ۳ هفته ابتدایی لیگ عملکرد سینوسی و پر فراز و نشیبی داشت و از این رو طرفداران خود را برای ادامه فصل دچار تردید کرده است. قرمزهای پایتخت در بازی اول برابر تیم ذوب آهن قرار گرفتند و این فرصت را داشتند تا با کسب یک پیروزی، شروعی قدرتمند در لیگ بیست و چهارم داشته باشند اما این مهم میسر نشد. شاگردان محمد ربیعی با ارائه یک نمایش قابل تحسین، حریف بزرگ خود را متوقف کرده و یک امتیاز از نبرد نخست خود دشت کردند.

این تساوی منجر به نارضایتی و اعتراضات دوست داران پرسپولیس شد و زنگ خطر را برای گاریدو به صدا درآورد. سرخ ها در دیدار دوم خود مقابل یکی از مدعیان این فصل صف آرایی کردند که درخشش آلکسیس گوندوز مانع از ثبت اولین شکست پرسپولیس شد.

شروع متزلزل مدافع عنوان قهرمانی

باشگاه تراکتور در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و نسبت به حریف خود فرصت گلزنی بیشتری را ایجاد کرد. حضور برخی بازیکنان سابق پرسپولیس نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب تیم میزبان، بر حساسیت‌ها و جذابیت های این مسابقه افزوده بود. این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و گل نجات بخش ایوب العملود، مانع از وقوع اولین باخت پرسپولیس شد.

پس از این نمایش ضعیف پرسپولیس در گام دوم خود، موجی از نقدها و بازخوردهای منفی از سوی هواداران و همینطور کارشناسان به وجود آمد. منتقدان بر این باور بودند که پرسپولیس در برخی پست‌ها نیاز به ترمیم دارد و عملکرد کادر مدیریتی باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی جالب نبوده است.

پرسپولیس در بازی سوم خود به مصاف یاران یحیی گل محمدی رفت. فولاد خوزستان علی رغم ارائه یک فوتبال قابل قبول، حریف تیم گاریدو نشد و تن به شکست داد. پرسپولیس در این دیدار عملکرد به مراتب بهتری داشت و نمایش مطلوب‌تری نسبت به گذشته ارائه داد. اوستون اورونوف و وحید امیری گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه خانگی به ثمر رساندند تا اولین ۳ امتیاز به حساب مدافع عنوان قهرمانی واریز شود.

با وجود کسب اولین پیروزی، گاریدو از اسکواد خود راضی نیست و از مدیریت باشگاه خواسته تا هرچه سریع‌تر برای پُر کردن لیست پرسپولیس اقدام کند. سرمربی جدید قرمزها، ترکیب تیمش را بالانس و ایده آل نمی‌داند و از همین رو، به دنبال جذب چند مهره دیگر است تا در ادامه فصل با تمام قوا به مصاف حریفان برود.

پرسپولیس در این فصل باید در چند جبهه به میدان برود و این موضوع حساسیت های زیادی را برای کادر فنی ایجاد کرده است. علاوه بر رقابت های داخلی، نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا حضور دارند و بایستی مقابل رقبای تا دندان مسلحی نظیر الهلال عربستان بروند.

فارغ از جذب یک مهاجم جدید، بحث قرمزپوش شدن یک هافبک تهاجمی نیز مطرح است. مسئولان پرسپولیس مذاکرات جدی و مفصلی با ستاره سابق باشگاه استقلال داشته‌اند و توافقات خوبی نیز بین طرفین صورت گرفته است. سعید مهری، گزینه اصلی مدافع عنوان قهرمانی است و گاریدو قصد دارد با جذب وی، یک هافبک باکس تو باکس سرعتی را به تیم خود اضافه کند.

مهری یاغی می شود؟

سعید مهری در فصل پیش به واسطه قانون سقف قرارداد، مدعی دریافت ۱۳۰ میلیون از باشگاه استقلال بود و دست آخر نیز به صورت توافقی از جمع آبی پوشان جدا و راهی تیم آپوئل قبرس شد. او بار دیگر شانس بازی زیر نظر ریکاردو ساپینتو را پیدا کرد و از قضا در اولین فصل حضور خود، عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.

سبک بازی مهری مورد پسند اکثر طرفداران استقلال نبود و نقدهایی در خصوص کیفیت او مطرح می‌شد. با جدایی او و نمایش های ضعیف هافبک هایی نظیر آرش رضاوند، زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور، دسته‌ای از دوست‌داران استقلال به این نتیجه رسیدند که در پیوند با عملکرد مهری قضاوت خیلی درستی نداشتند. سعید در ترکیب آپوئل عملکرد بسیار خوبی داشت و به قهرمانی تیمش کمک کرد.

این هافبک ۲۶ ساله بعد از جدایی از استقلال، در برنامه زودیاک حضور پیدا کرد و از قضا هوش و ذکاوت بالایی را در بازی مافیا نشان داد. او به حدی در بازی مافیا جذاب، چشم نواز و باهوش بود که طرفداران جدیدی نیز پیدا کرد و در فضای مجازی به خاطر نوع بازی هوشمندانه اش، به وی لقب «آقای مافیا» داده شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین