-

روابط عاشقانه تام کروز+تصاویر

تام کروز یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که با بازی در نقش های مختلف، توانسته توانایی های خود را به دنیا اثبات کند.

روابط عاشقانه تام کروز+تصاویر

به گزارش ستاره پارسی؛ تام کروز یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که با بازی در نقش های مختلف، توانسته توانایی های خود را به دنیا اثبات کند. نام اصلی تام کروز، توماس کروز ماپوتر چهارم می باشد. تام کروز در ۳ جولای ۱۹۶۲ میلادی ۱۲ تیر ۱۳۴۱ متولد شد.تام کروز در شهر سیراکیوس از ایالت نیویورک آمریکا متولد شد. تام کروز مادرش معلم مدرسه و پدرش مهندس برق بود. در ادامه با بیوگرافی تام کروز ، این ستاره هالیوودی بیشتر آشنا می شویم.

زندگینامه تام کروز (Tom Cruise)

نام اصلی تام کروز، توماس کروز ماپوتر چهارم می باشد. تام کروز در ۳ جولای ۱۹۶۲ میلادی (۱۲ تیر ۱۳۴۱) در شهر سیراکیوس از ایالت نیویورک آمریکا متولد شد.

مادرش معلم مدرسه و پدرش مهندس برق بود. اصلیت ریشه‌ خانوادگی او به آلمانی، انگلیسی و ولزی برمی گردد. تام کروز ۳ خواهر به نام های کاس، ماریان و لی آن دارد.

تام کروز,بیوگرافی تام کروز,عکس های تام کروز

تام کروز در خردسالی

تام کروز زمانی که تام ۱۱ سال داشت والدین او از یکدیگر جدا شدند. مادر تام چهار فرزندش را همراه با خود به لوئیزویل، کنتاکی و پس از ازدواج مجدد خود به گلن ریج، نیوجرسی برد.

تام به خاطر اینکه مثل مادر و سه خواهرش دچار نوعی اختلال در خواندن بود، نتوانست تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برساند و همین باعث شد که تام شروع به فعالیت ورزشی نماید.

او به صورت حرفه ای به فعالیت در کشتی کج روی آورد ولی به علت آسیب دیدگی در قسمت زانو، پس از چند سال این حرفه را ترک نمود.

تام کروز هنگامی که ۱۴ سال سن داشت، تلاش نمود تا کشیش شود اما سال بعد از آن دست کشید. وقتی ۱۶ ساله بود، با تشویق معلمش در موزیکال دبیرستانی Guys and Dolls شرکت نمود که بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

پس از اینکه نقش اصلی ناتان دترویت را اجرا نمود متوجه علاقه اش به صحنه شد و این شروعی برای آغاز حرفه بازیگری تام بود.

تام کروز,عکس های تام کروز,بیوگرافی تام کروز

تام کروز در نوجوانی

روابط عاشقانه تام کروز

اولین ازدواج تام کروز با میمی راجرز (Mimi Rogers) بازیگر آمریکایی در سال ۱۹۸۷ صورت پذیرفت. اما سه سال بعد تام و همسرش از هم جدا شدند.

تام کروز,ازدواج تام کروز, تام کروز و همسرش میمی راجرز

تام کروز و همسر سابقش میمی راجرز

مدت زیادی از جدایی تام از همسرش نگذشته بود که با بازی در درام مسابقه ای "روزهای تند" (Days of Thunder)در کنار نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی ظاهر شد.

هر چند این فیلم زیاد مورد توجه و استقبال طرفداران او قرار نگرفت ولی تام و نیکول به هم علاقه مند شده و در کریسمس 1990 در تلیوراید، کلرادو با هم ازدواج کردند. آنها در طول مدت زندگی شان، دو کودک را به فرزند خواندگی گرفتند. سرانجام آن دو در ۵ فوریه ۲۰۰۱ پس از ۱۱ سال اعلام کردند، قصد جدایی از یکدیگر را دارند.

تام کروز,تام کروز و همسرش نیکول کیدمن, همسر دوم تام کروز

تام کروز و همسر سابقش نیکول کیدمن

رابطه عاشقانه با پنه‌ لوپه کروز و نازنین بنیادی

تام کروز بعد از جدایی از نیکول از سال 2001 تا 2004 مدتی با پنه‌ لوپه کروز بازیگر اسپانیایی در ارتباط بود سپس مدتی هم با نازنین بنیادی بودند اما باهم برای ازدواج به توافق نرسیدند.

ازدواج تام کروز یا کیتی هولمز

تام کروز در سال ۲۰۰۵ با بازیگر آمریکایی کیتی هولمز آشنا شد و پس از دوماه رابطه، بر فراز برج ایفل با یک حلقه از او خواستگاری کرد. آنها در دسامبر ۲۰۰۶ در براچیانو ایتالیا طی برگزاری یک مراسم در یک قصر ایتالیایی ازدواج کردند.

خوانندگان و بازیگران معروفی مانند: جنیفر لوپز، ویکتوریا و دیوید بکهام و ... بعضی از مهمانان مراسم ازدواج آن‌ها بودند.

دختر این زوج در آوریل به دنیا آمد و تام و کیتی نام او را سوری گذاشتند. اما این عشق دوام زیادی نداشت و آن‌ها در ژوئن ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

تام کروز,تام کروز و همسرش کیتی هولمز,بیوگرافی تام کروز

تام کروز و همسرش کیتی هولمز

تام کروز,تام کروز و فرزندش,دختر تام کروز

سوری، دختر تام کروز و کیتی هولمز

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*