-

کلید و پریز ماژولار چیست؟

امروزه کلید و پریزها برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان، در مدل های فراوانی تولید و به دست مصرف کنندگان می رسند. کلید و پریزها بر اساس کارایی ها و طراحی های متفاوتی که دارند، در انواع مختلفی مانند کلید و پریز مدرن، کلید و پریز لمسی یا تاچ، کلید و پریز لوکس و آنتیک و همچنین کلید و پریز ماژولار در بازار عرضه می شوند.

کلید و پریز ماژولار چیست؟

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا کاربران را علاوه بر کاربردهای کلید و پریز ماژولار، با شرکت های تولید کننده این نوع از کلید و پریز آشنا کنیم.

تعریف اولیه ماژول در کلید و پریز

متاسفانه در ایران گاهی به اشتباه پورت را معادل با ماژول در نظر می گیرند. ولی در واقع تعریف اصلی ماژول ها متفاوت از پورت ها است. در واقع منظور از یک ماژول ابعاد 22.5*45 میلیمتر و دو ماژول ابعاد 45*45 میلیمتر است که اکثر پریزهای برق دارای ابعاد دو ماژول هستند و فقط مکانیزم های شبکه و تلفن در حالت های یک ماژول (باریک) و دو ماژول (پهن) طراحی می شود. همچنین برخی از مکانیزم ها مانند انواع سوکت فیبر نوری، پریز برق فشار قوی، سوکت HDMI و سوکت VGA و... فقط در ابعاد دو ماژول عرضه می شوند.

تعریف کلید و پریزهای ماژولار

کلید و پریزهای ماژولار کالاهایی هستند که به وسیله آن ها می توان انواع مکانیزم های ماژولار را مانند پریز برق، کلید یک پل، پریز آنتن، پریز تلفن و... را به صورت واحد در یک مجموعه جمع آوری کنیم. با این وجود دیگر لازم نیست تا چند کلید و پریز را به صورت مجزا و برای استفاده در کنار هم قرار داده و باعث شلوغی محیط شویم، بلکه می توان چند کلید و پریز را با یک قاب و در یک مجموعه منظم بکار گرفت. با این وجود مشتریان این محصول قادر خواهند بود در صورت نیاز هر قطعه را به صورت مجزا تعویض کنند. از این رو دیگر به تعویض کل محصول کلید و پریز نیازی نیست. همچنین تبدیل کلید و پریزها به انواع دیگر آن ها به وسیله این محصول بسیار آسان می باشد و در کمترین زمان انجام می گیرد.

شرکت های معتبر در تولید کلید و پریزهای ماژولار

خوشبختانه شرکت های شناخته شده ای در حوزه ساخت کلید و پریزهای ماژولار در ایران بوجود آمده اند که قادر خواهند بود با ارائه محصولات با کیفیت، نیاز مشتریان را کاملا فراهم کنند. ما در ادامه این متن دو نمونه از شرکت های فعال در ساخت کلید و پریزهای ماژولار را گلچین و تدوین کرده ایم تا خوانندگان و مشتریان این محصول با آن ها بیشتر آشنایی یافته و خریدی مطمئن تر را تجربه نمایند.

کلید و پریز ماژولار خیام الکتریک

شرکت خیام الکتریک در سال 1365 فعالیی خود را زمینه تولید کلید و پریز آغاز کرد و تا به حال توانسته است به تولید سالیانه 400 هزار کلید و پریز دست پیدا کند. این شرکت با توسعه روز افزون قادر بوده محصولات خود را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر نماید و از برند های معتبر جهانی شناخته شود. یکی از محصولات مهم این شرکت، کلید و پریز خیام مدل گرند ماژولار است که بر اساس کارایی و اندازه به مدل های M2، M3، M4و M7 تقسیم بندی می شوند. این محصول در رنگ های خاکستری، سفید و کرم و همچنین متالیک عرضه می شود که دارای یک سال گارانتی است.

کلید و پریز ماژولار ایران الکتریک

از بزرگترین و با تجربه ترین شرکت های تولید کلید و پریز در ایران، می توان به شرکت ایران الکتریک اشاره کرد. این شرکت در سال 1361 با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و مناسب از لحاظ اقتصادی احداث گردیده و تا به امروز مشتریان را در بازار های داخلی و خارجی به خود جذب نموده است. کلید و پریز ایران الکتریک مدل دیاموند ماژولار از تولیدات مرغوب و معتبر این شرکت می باشد که با ویژگی هایی همچون تنوع رنگبندی بالای قاب و رویه از جمله سفید، زرشکی ، نقره ای، کرم و ذغالی ، جنس مقاوم و گارانتی پنج ساله، این محصول را از دیگر کلید و پریز های ماژولار متمایز می سازد. همچنین کلید و پریز ایران الکتریک ماژولار مدل دیاموند بر اساس نحوه بکار گیری و اندازه، در انواع M2، M3، M4و M7 تولید و به دست مشتریان می رسند.

چکیده کلام

کلید و پریز های ماژولار تجهیزاتی کاربردی هستند که نظم خاصی را در خانه و یا هر فضای دیگری فراهم می کنند. همانطور که گفته شد، این کلید و پریز ها در انواع و رنگبندی های تولید می شوند تا در محیط های مختلف سازگاری داشته باشند. همچنین ما علاوه بر توضیحات کاملی پیرامون تعریف اساسی ماژول وکلید و پریز ماژولار، به ذکر دو نمونه از شرکت های پر سابقه و معتبر در تولید کلید و پریز پرداختیم تا به وسیله این مقاله، مشتریان این محصول خریدی آگاهانه و با اطمینان را تجربه کنند. ما امیدوار هستیم که این مقاله برای خوانندگان مفید واقع شده باشد و اطلاعاتی کاربردی را در ارتباط با کلید و پریز های ماژولار به آن ها انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین