-

آغاز آموزش حضوری در همه مدارس

معاون وزیر و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه از اول آذر همه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول براساس مقررات مدرسه و در روزهای تعیین‌شده به مدرسه می‌روند، گفت: تکلیف است که مدارس بازگشایی را انجام دهند؛ بنابراین با برگشت به شرایط آموزش حضوری هم مدارس تکلیف روشنی دارند و هم دانش‌آموزان باید براساس آیین‌نامه‌های آموزشی مقررات مدرسه را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا کمر‌ئی با بیان اینکه در شرایطی هستیم که باید فاصله‌گذاری را با تاکید تمام رعایت کنیم، اظهار کرد: رعایت فاصله‌گذاری ملاک اصلی فعالیت حضوری است و ایجاب می‌کند دانش‌آموزان گروه‌بندی شوند. ممکن است در طول هفته برخی دانش‌آموزان ۳ روز، برخی ۲ روز و برخی همه روزها به مدرسه بروند، به همین علت قبلا به اطلاع دانش‌آموز و خانواده رسیده که وی چه روزهایی باید به مدرسه برود.

وی در پاسخ به اینکه آیا حضور در مدارس اجباری است یا خانواده مختار هستند فرزندشان را به مدرسه ببرند عنوان کرد: با تکلیف ستاد ملی کرونا فعالیت‌های آموزشی به‌صورت حضوری شروع شده و مدارس مکلفند بنای آموزش حضوری را بگذارند و اگر در همه روزها امکان حضور نیست زمانی را هم به آموزش مجازی اختصاص دهند. دانش‌آموزان نیز موظف به رعایت آیین‌نامه آموزشی مدرسه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*