-

راهنمای خرید موبایل اقساطی با کد تخفیف تکنولایف + معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۲۴

راهنمای خرید موبایل اقساطی با کد تخفیف تکنولایف + معرفی بهترین گوشی‌های 2024

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده متداول از تلفن‌های هوشمند برای انجام کار‌های مختلف روزمره، کمپانی‌های تولید کننده تلفن‌های همراه همواره در تلاشند تا با طراحی و تولید محصولاتی که کارایی و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند، جایگاه خود را در این مارکت تثبیت کرده و بهبود ببخشند. به همین دلیل هرساله با تعداد زیادی موبایل هوشمند جدید مواجه می‌شویم و این موضوع انتخاب و خرید را برای ما سخت می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم ضمن معرفی بهترین گوشی‌های اندروید 2024 به شما بگوییم که چگونه می‌توانید تلفن همراه مورد علاقه خود را به صورت اقساطی یا با تخفیف تکنولایف و قیمت کم تر تهیه کنید.

چگونه می‌توان یک تلفن همراه را با قیمت کم تر خریداری کرد؟

برای این که بتوانید یک تلفن همراه را با هزینه کم تر تهیه کنید، در گام اول به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را انتخاب کنید. چرا که در خرید‌های آنلاین معمولاً امکان تخفیف گرفتن بیشتر وجود دارد. به طور مثال این فروشگاه‌ها با برگزار جشنواره، مسابقات مختلف، قرعه کشی و همچنین، ارائه کد تخفیف، خرید مقرون به صرفه تر را ممکن می‌سازند. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توایند با خیال راحت برای خرید کالا‌های دیجیتال و تلفن همراه به آن مراجعه کنید، تکنولایف است. در این مجموعه علاوه بر تنوع بالا، ضمانت کیفیت، امکان خرید اقساطی و ضمانت اصاصلت، می‌توانید کد تخفیف تکنولایف  را نیز به کار برده و هزینه کم تری بپردازید.

همچنین، از دیگر فروشگاه‌هایی که می‌توان برای خرید لپ تاپ و سایر محصولات دیجیتالی و انواع لوازم جانبی برای موبایل و کامپیوتر معرفی کرد لیون کامپیوتر است. این مجموعه با همکاری ازکی وام امکان خرید اعتباری و اقتصادی را نیز برای مشتریان خود فراهم می‌کند. علاوه براین، با کد تخفیف لیون کامپیوتر می‌توانید کلیه لوازم جانبی مورد نیاز برای تلفن همراه خود و محصولات بسیار متنوع دیگر با صرف هزینه کم تری تهیه کنید و از خریدی اقتصادی لذت ببرید.

بهترین کد‌های تخفیف خرید گوشی

همانطور که گفته شد در خرید آنلاین تلفن همراه و محصولات مشابه می‌توانید از کد تخفیف استفاده کنید و در نهایت هزینه کم تری بپردازید. اما نکته مهم این است که این کد‌ها بسیار متنوع هستند و عموماً برای استفاده از آن‌ها شرایط خاصی تعریف می‌شود. د ر جدول زیر چند نمونه از این کد‌ها را به همراه شرایط و محدودیت‌های آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید که قبل از دریافت کد‌ها باید حتماً تاریخ اعتبار آن‌ها را بررسی کنید.

عنوان

کد تخفیف

مقدار تخفیف (تومان)

حداقل خرید)تومان)

سایر شرایط و محدودیت‌ها

کد تخفیف تکنولایف همه کاربران

tnc150

150,000

تعریف نشده

قابل استفاده برای پرداخت اقساطی

کد تخفیف تکنولایف غیر اول

tchlife50

50,000

300,000

ماهی یک بار برای هر کاربر

کد تخفیف تکنولایف اولین خرید

new100

100,000

700,000

خرید انواع گوشی از همه برند‌ها

کد تخفیف لیون کامپیوتر غیر اول

black401

300,000

3,000,000

خرید غیر اول، در همه شهر‌های ایران

 

Samsung Galaxy S24 Ultra

راهنمای خرید موبایل اقساطی با کد تخفیف تکنولایف+ معرفی بهترین گوشی‌های 2024

گلکسی S24 سامسونگ با توجه به نوآوری در طراحی، صفحه نمایش و دوربین‌های بسیار قدرتمند توانسته به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های اندروید 2024 و پرچمدار برند محبوب سامسونگ معرفی شود. بهره گیری از هوش مصنوعی و پردازنده‌های بسیار قدرتمند باعث می‌شود که کاربر از تجربه کار کردن با این دستگاه لذت ببرد. دوربین‌های واید، اولترا واید و تله فوتو در این دوربین به شما کمک می‌کند تا از هر سوژه ای با هر فاصله، عکس‌های حرفه ای و با کیفیت بگیرید. همچنین باتری 5000 میلی آمپری را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت این تلفن همراه دانست.  البته قیمت بالای این تلفن همراه را نیز می‌توان به عنوان نقطه ضعف آن عنوان کرد.

Google Pixel 8 Pro

در سال‌های اخیر گوشی‌های تولید شرکت گوگل را نیز در جمع محبوب ترین تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید مشاهده می‌کنیم. پیکسل 8 پرو، پرچمدار جدید این کمپانی است که با بهره گیری از هوش مصنوعی تجربه کاربری خوبی را فراهم می‌کند. به علاوه، دوربین‌های واید و تله فوتو با کیفیت، پردازنده اختصاصی گوگل، نمایشگر بزرگ و با کیفیت و باتری 5050 میلی آمپری نیز از دیگر مزیت‌های این تلفن همراه هستند. لازم به ذکر است که این مدل نیز پرچمدار است و برای خرید آن باید مبلغ زیادی را در نظر بگیرید.

Samsung Galaxy Z Fold

از دیگر مدل‌های محبوب سامسونگ می‌توان به Z fold اشاره کرد. طراحی خاص این گوشی‌های تاشو اولین چیزی است که نظر کاربران را درباره آن‌ها جلب می‌کند. دوربین‌های پیشرفته و پر قدرت، طراحی خلاقانه و با کیفیت و عملکرد سریع و روان از جمله مزیت‌های این مدل است. از طرف دیگر، قیمت بالا و محد.دیت رنگ‌ها را می‌توان از معاب این تلفن همراه دانست.

Xiaomi 13 Pro

هرکس که به دنبال خرید یک تلفن همراه پرمدار با قیمت مناسب و کارایی بالا می‌گردد، باید به سراغ مدل جدید برند شیائومی‌یعنی 13poro برود. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به نمایشگر با کیفیت، باتری قدرتمند 4810 میلی آمپری، دوربی‌های سه گانه با کیفیت و قیمت مناسب در مقایسه با سایر رقبا اشاره کرد.

OnePlus Open

راهنمای خرید موبایل اقساطی با کد تخفیف تکنولایف+ معرفی بهترین گوشی‌های 2024

گوشی میانرده وان پلاس 12 نیز با توجه به کیفیت ساخت و پردازنده قدرتمند خود در رده بهترین گوشی‌های اندروید 2024 قرار می‌گیرد. این مدل می‌تواند با قیمت مناسب تر از سایر مدل‌ها، انتظارات شما از یک تلفن همراه هوشمند خوب را برطرف کند. صفحه نمایش با کیفیت و باتری 4500 میلی آمپری از مهم ترین ویژگی‌های این گوشی هستند.

 راهنمای خرید گوشی به صورت اقساطی

همانطور که دیدید، خرید گوشی‌های پرچمدار و تلفن‌های همراهی که امکانات منحصر به فرد و خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مستلزم پرداخت هزینه‌های زیادی است. به همین دلیل خرید به صورت اقساطی می‌تواند یک راه حل مناسب برای علاقه مندان به این مدل‌ها باشد. اگر برای خرید تلفن همراه مورد علاقه خود به فروشگاه اینترنتی تکنولایف مراجعه کنید قادر خواهید بود با استفاده از سرویس خرید اعتباری و اقساطی این مجموعه، خریدی مقرون به صرفه تر و راحت تر را تجربه کنید. در این سرویس هزینه خرید محصول توسط تأمین کنندگان مختلف مانند دیجی پی، تارا، ازکی وام، بالون و ایزی پی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن یا پیش پرداخت خرید خود را انجام داده و هزینه آن را به تدریج در قالب اقساط ماهانه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین