-

بهترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بین‌المللی

بهترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بین‌المللی

به طور قطع شما هم در هنگام رزرو بلیط هواپیما با نام‌های مختلف شرکت‌های هواپیمایی روبه‌رو شده‌اید. تفاوت این پروازها را می‌توان در ایمنی مسافران، کیفیت ساخت هواپیما، ایمنی عملیاتی و سودآوری بررسی کرد. اما سؤال اصلی برای ما که به دنبال رزرو بلیط و انجام سفر خود در امنیت هستیم و اغلب از این فاکتورها برای شرکت‌های مختلف سردر نمی‌آوریم، این است که بهترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بین‌المللی کدام شرکت‌ها هستند؟ در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم، چرا که با دانستن جواب می‌توانیم بلیط سفر هوایی خود را مطمئن‌تر انتخاب کنیم. همچنین می‌توانید برای رزرو پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی که در ادامه معرفی می کنیم از طریق لینک https://safarmarket.com/flights اقدام کنید.

قطر ایرویز ( Qatar Airways )

قطر ایرلاین را می‌توان یکی از مورداعتمادترین شرکت‌های هواپیمایی دانست. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و به تنهایی رشد عظیمی را در صنعت هواپیمایی به وجود آورد، به‌طوری‌که دولت قطر این شرکت هواپیمایی را خریده و آن را به هواپیمایی ملی قطر تغییر داده است. شرکت هواپیمایی قطر برای ساخت هواپیماهای خود از جدیدترین موتورها و تجهیزات بدنه استفاده می‌کند و با انجام این کار،‌ به جسورترین شرکت هواپیمایی موجود در صنعت هوانوردی در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

قطر ایرلاین عنوان طولانی‌ترین خط پروازی جهان را دارد که تقریباً برابر با فاصله دوحه تا نیوزیلند (به طول ۱۴۵۳۶ کیلومتر) ‌ می‌شود. می‌توان گفت دولت قطر سرمایه زیادی را در صنعت هوانوردی خود بکار گرفته است و به همین دلیل توانسته رقبایش در سطح بین‌المللی را کنار بزند و یک‌تنه کشور قطر را در این صنعت سرآمد کند.

امارات ایرلاین (Emirates Airline)، شرکت هواپیمایی امارات دبی

شرکت هواپیمایی امارت که در دبی قرار دارد، ‌از نظر شمار مسافرانی که به سراسر جهان منتقل می‌کند سرآمد است. این ایرلاین تقریباً به همه جای جهان، از آسیا و خاورمیانه گرفته تا اروپا و آمریکا خدمات پرواز ارائه می‌دهد و یکی از برترین شرکت‌های بین‌المللی به حساب می‌آید. در سال ۲۰۱۳ شرکت هواپیمایی امارات به عنوان بهترین ایرلاین در جهان شناخته شد.

شرکت هواپیمایی امارات دبی در سال ۱۹۸۵ آغاز به کار کرد و اولین مسافران آن خانواده سلطنتی دبی بودند که هواپیمای این شرکت آن‌ها را به کراچی پاکستان منتقل کرد. بسیاری از مسافران این شرکت هواپیمایی، پرواز خود با فرست کلاس ایرلاین امارات را بهترین تجربه پرواز در طول عمرشان می‌دانند.

شرکت هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airlines)

یکی دیگر از برترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بین‌المللی، سنگاپور ایرلاینز است که رکورد طولانی‌ترین پرواز را دارد. این پرواز طولانی بین سنگاپور و نیویورک که توسط هواپیمای شرکت هواپیمایی سنگاپور انجام شد، ۱۹ ساعت طول کشید. سنگاپور ایرلاین امروزه جزوه یکی از ۵ شرکت هواپیمایی برتر در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود. تعداد مسافرانی که هواپیماهای این شرکت در بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ جابه‌جا کرد، بیش از ۸۰ میلیون نفر به مقاصد مختلف بوده است.

درآمد شرکت هواپیمایی سنگاپور در سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۱۴ میلیارد دلار داشته است. در همین سال سنگاپور ایرلاین در رتبه دوم بین شرکت‌های هواپیمایی بزرگ در جهان که بر اساس میزان درآمد سالانه تعیین می‌شوند، قرار گرفت. با پرواز در هواپیماهای سنگاپور ایرلاینز، در طول پرواز سرگرم خواهید بود. زیرا هر صندلی مجهز به کنسول بازی و امکانات دیگری است که مسافران را به وجد می‌آورد.

شرکت هواپیمایی ژاپن (Japan Airlines)

شرکت هواپیمایی ژاپن یکی دیگر از بهترین شرکت‌های هواپیمایی برای پروازهای بین‌المللی است. ژاپن ایرلاینز در صنعت هوانوردی از سن بیشتری برخوردار است و از سال ۱۹۲۵ آغاز به کار کرده است. این شرکت از زمانی که کار خود را شروع کرده، ‌پستی و بلندی‌های زیادی را از سر گذرانده است. در زمان جنگ جهانی دوم در کار این شرکت برای مدتی وقفه افتاد، بااین‌حال ژاپن ایرلاینز دوباره در سال ۱۹۵۱ با قدرت بیشتری مجدداً شروع به‌ کار کرد. شرکت هواپیمایی ژاپن در دهه هفتاد میلادی سه عدد کنکورد گران‌قیمت مافوق‌صوت سفارش داد که البته با افت بازار سهام در سال ۱۹۷۳، سفارش‌های خود را پس گرفت.

پس از رکود بزرگ اقتصادی در سال ۲۰۰۸، ژاپن ایرلاینز در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که ورشکسته شده است و آغاز به تعدیل نیرو کرد. با کمک‌های میلیاردی دولت ژاپن و کم کردن هزینه‌ها، این شرکت از سقوط کلی نجات یافت و حدود ده سال بعد، درآمدهای میلیاردی برای خود کسب کرد. خوب است بدانید JAL که مخفف ژاپن ایرلاینز است، بهترین پروازهای اکونومی در سطح جهان را ارائه می‌دهد.

اوا ایر (EVA Air)‌، ‌ شرکت هواپیمایی کشور تایوان

اوا ایر که متعلق به کشور تایوان است، در رتبه ششم خطوط هوایی امن جهان قرار دارد. امروزه این شرکت هواپیمایی به بیش از ۷۳ مقصد در جهان پرواز دارد و مسافران زیادی برای سفرهای هوایی خود، هواپیماهای این شرکت را انتخاب می‌کنند.

داستان تأسیس این شرکت هواپیمایی جالب است. فردی که این ایرلاین را تأسیس کرد، در ابتدا مؤسس برند تجاری Evagreen ‌ بوده است که تصمیم می‌گیرد یک کانتینر دست دوم را خریداری کند. این شخص در سال‌های متمادی کانتینرهای بیشتری را برای حمل بار در دریاها خریداری می‌کند، به‌طوری‌که پس از گذشت سال‌ها بزرگ‌ترین ناوگان باری در آسیا توسط او در تایوان به ثبت رسید. بلندپروازی‌های صاحب این ناوگان، او را از دریا به آسمان‌ها نیز کشاند و با تلاش‌های بی‌وقفه، ‌ اوا ایرلاینز تأسیس گردید.

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)، شرکت هواپیمایی ترکیه

ترکیش ایرلاینز به دستور آتاتورک در کشور ترکیه احداث و به یکی از پرقدرت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی تبدیل شد. این شرکت هواپیمایی که در سال ۱۹۳۰ تأسیس شد روزانه پروازهای متعددی به مقاصد مختلف آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی را انجام می‌دهد. مسافرانی که پرواز خود را با هواپیماهای ترکیش ایرلاینز انجام می‌دهند، از کیفیت خدمات و امکانات این هواپیماها راضی هستند. پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیه به صورت اکونومی و بیزینس انجام می‌شود که مسافران از هر دوی آن‌ها راضی هستند.

کلام آخر

امروزه شرکت‌های هواپیمایی متعددی پرواز‌های بین‌المللی را برعهده دارند که فاکتورهای مختلفی، امنیت و کیفیت سفر با هواپیماهای این ایرلاین‌ها را تضمین می‌کند. شرکت‌های هواپیمایی با توجه به تجربه و رضایت مسافران و میزان سفرهای انجام‌شده در سال، رتبه‌بندی می‌شوند. برای این‌که آسان‌تر تصمیم بگیرید کدام شرکت هواپیمایی را برای پرواز خود انتخاب کنید، در این مقاله بهترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بین‌المللی را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*