-

ترالی محصول کاربردی برای استفاده در کلینیک های پزشکی

ترالی محصول کاربردی برای استفاده در کلینیک های پزشکی ، بیمارستان ها و مطب های شخصی و مراکز درمانی می باشد که بسته به نوع فعالیت مرکز درمانی انتخاب می شود که دارای تفاوت ها و انواع و اقسام آن بسیار گوناگونی می باشد که هر کدام از این دسته از محصولات دارای کاربردی خاص برای بخشی ویژه می باشد.

عمده ترین و پرمصرف ترین این دسته از محصولات ترالی اورژانس می باشدکه همانطور که از اسم این محصول پیداست محصولی کاربردی برای استفاده در اورژانس مراکز درمانی می باشد که هدف از جایی گیری این محصول در مراکز درمانی قرار دادن وسایل و تجهیزات اورژانس برای بهبودی وضعیت بیمار و دسترسی سریع تر پزشک و کارکنان مراکز درمانی به تجهیزات وسایل و داروهای اولیه می باشد .

همچنین مدل ها و دسته های دیگر انواع ترولی هستند که برای قرار دادن دستگاه ها و تجهیزات پزشکی بر روی آنها جهت جابجایی بین اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد .

به طور مثال در مطب‌های خصوصی و مراکز درمانی تجهیزات و دستگاه های زیبایی را مانند دستگاه میکرودرمی ، هیدرودرمی ، هیدروفشیال و پلاژن و دیگر تجهیزات را بر روی این دسته از محصولات قرار می دهند که هم بتوانند تسلط بیشتری روی صورت و بدن مریض داشته باشند هم دسترسی بهتر و سریعتری را با توجه به جای گیری تجهیزات در اتاق های مختلف به همراه داشته باشند .

همچنین در اتاق عمل و حین جراحی ترالی های مختلفی برای قراردادن ابزارآلات جراحی و تجهیزات مورد نیاز حین عمل جراحی مانند دستگاه های مانیتورینگ علائم حیاتی دستگاه کوتر و به طور کلی تجهیزاتی که در حین انجام عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد بر روی این دسته ترالی های اتاق عمل قرار داده می شود تا پزشک بهترین حالت دسترسی را جهت تسریع عمل جراحی را داشته باشد .

همچنین ترولی پانسمان جهت قرار دادن وسایل پانسمان و تجهیزات ابزار آلات ست های پانسمان تقریباً برای استفاده در کلیه مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باید دارای ابعاد سایز و ویژگی‌های خاصی باشند .

مولفه ها و مشخصه های بسیار زیادی در کیفیت میز های پزشکی تاثیر گذار هستند که در زیر به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت :

جنس بدنه ترالی بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد که اغلب ترانه های به روز از جنس فایبر و بدنه آلومینیوم تشکیل شده است اما طراحی های مدل قدیمی تر هم دارای کیفیت مطلوبی می باشند که بیشتر بخش تشکیل دهنده را استیل ضد زنگ و آهن رنگ شده تشکیل می دهد .

تعداد کشوها و ضخامت کشوها و دارای ریل بودن و بدون ریل بودن و جنس بدنه کشو باعث افزایش استحکام ساختار کلی ترولی می شود .

مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت در بدنه انواع ترالی جنس چرخ ها می باشد و جنس بدنه چرخ نیز بسیار مهم می می باشد و به طور کلی چرخ های انواع ترولی به دو دسته اصلی چرخ های abs یا فایبر و یا چرخ های فلزی مدل قدیمی و نسل جدید تقسیم می‌شوند که مدل جدیدتر دارای روندگی بسیار بیشتر تولید صدای بسیار کمتری نسبت مدل های قدیمی دارند و به طور مثال در بیمارستانها و مراکزی که بیماران به طور شبانه روزی بستری می‌شوند برای جابجایی وسایل و تجهیزات پزشکی از انواع ترولی پزشکی استفاده می‌شود و اگر ترالی ها در مراکز درمانی دارای سر و صدا باشند و تولیدصعوت کنند دچار نارضایتی و مشکل برای بیماران می شود که در مراکز درمانی حتماً باید از چرخهای فایبر یا abs استفاده نمود .

قابلیت ضد عفونی کردن و شستشو با محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی که خاصیت خورندگی هم دارند ویژگی دیگر این دسته از محصولات می باشند که این موضوع پس از شیوع ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت قرار گرفته که کارکنان مراکز درمانی حتماً در محیطی ایمن و پاکیزه اقدام به فعالیت نمایند .

فروش خرید و قیمت ترالی در تجهیزات پزشکی های موجود در سراسر کشور بسیار متفاوت و متنوع می باشند اما اکثر مراکز درمانی اقدام به خرید مستقیم از تولید کنندگان می نمایند که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و حداقل قیمت تهیه نمایند .

https://khakbazmedic.com

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین