-
رئیس مجلس شورای اسلامی:

برای محرمانه بودن اموال مسئولان مصوبه‌ای نداشتیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم در این شرایط حساس و در راستای حفظ امنیت و ثبات منطقه ضمن انجام اقدامات لازم، مواضع حکیمانه و عاقلانه جمهوری اسلامی ایران را فعالانه منعکس و پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منطقه غرب آسیا امروز در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. طرح‌های پیچیده‌ای برای درگیر کردن کشورهای منطقه در جنگ‌های داخلی در جریان است.

همچنین اختلاف‌افکنی میان کشورهای منطقه برای جلوگیری از به وقوع پیوستن همکاری‌های اقتصادی و ایجاد صلح پایدار در سراسر منطقه در دستور کار امریکا و نیروهای وابسته به آنها قرار دارد. رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران خواهان حفظ ثبات و امنیت در سراسر منطقه است و در هر کشوری اراده مردم را فصل‌الخطاب و منشأ رهایی از اختلافات و عامل خنثی شدن توطئه‌ها می‌داند.

رئیس مجلس تصریح کرد: در زمینه مطالبی که در روزهای اخیر بدون بررسی دقیق در برخی رسانه‌ها انتشار یافت نیز باید گفت مجلس یازدهم برای محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است. فرآیند تصویب قانون در مجلس کاملا مشخص است و نمایندگان در این زمینه تصمیمی نگرفته‌اند. این تصمیم مربوط به مجلس هشتم است و در فرآیند دیگری بررسی و تصویب شده است. قالیباف افزود: از اصحاب رسانه تقاضامندم که در بیان و انعکاس مطالب دقت بیشتری داشته باشند و موضوعات را پس از بررسی کافی اطلاع‌رسانی کنند و البته باید از تمام فعالان رسانه و خبرنگاران محترمی که با بررسی‌های دقیق خود در این زمینه روشنگری و رفع ابهام کردند، تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*