-

گل‌گهر حامی فرهنگی سیرجان

به‌همت شورای فرهنگ عمومی سیرجان و با همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر جشنواره ایده‌های خلاق برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سیرجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در همین راستا فراخوان جشنواره ایده‌های خلاق با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سیرجان و با هدف توسعه فضای همفکری و خلاقیت شهروندان منتشر شد.این جشنواره که بنا به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان و با همکاری روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر برگزار می‌شود، محدودیت سنی نداشته و ایده‌پردازان می‌توانند به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با در نظر گرفتن محورهای جشنواره، خلاصه‌ای از طرح پیشنهادی خود را ارسال و در جشنواره شرکت کنند.

محورهای این جشنواره اشاره به موضوعات و معضلاتی چون سرقت‌های خرد، نزاع و خشونت، آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد، خودکشی، افزایش روزافزون آمار طلاق و فسادهای اخلاقی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده ‎ های خود را در قالب‌های فناوری دیجیتال، تولیدات هنری و نمایشی، ورزش و اوقات فراغت، مطالعات اجتماعی، تولیدات رسانه‌ای، اخبار و اطلاع‌رسانی، کسب‌وکار و توانمندسازی، ارائه کنند.گفتنی است هدف اصلی جشنواره یاری جستن از افکار عمومی، همفکری و خلاقیت شهروندان به‌منظور پیشگیری و‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان سیرجان است.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۵ آبان‌ امسال ارسال کنند. گفتنی است به ایده‌های برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود. در پایان باید خاطرنشان کرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در طول سال‌های گذشته تلاش کرده سهمی اثرگذار را در بهبود شرایط اجتماعی و زندگی مردم سیرجان بر عهده بگیرد و بدین ترتیب در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*