-

خدمات لوله بازکنی در تهران

خدمات لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی تهران ، گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات رایج در منازل مسکونی یا اداره جات می باشد که گاها تبدیل به یک معضل بزرگ می شود که عدم توجه به موقع به این موضوع می تواند موجب مشکلات بیشتری شود.

اما سریع ترین راه حل بازکردن لوله و رفع گرفتگی لوله فاضلاب چه می باشد؟. قطعا سریعترین روش تماس با شرکت های لوله بازکنی است که می توانند در سریع ترین زمان این مشکل را برای شما رفع نمایند.

روش‌های خانگی رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب

اگر متوجه گرفتگی لوله‌های فاضلاب شدید؛ می‌توانید قبل از تماس با شرکت‌ها این روش هارا تست نمایید »

  • استفاده از کتری آب جوش

ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌، استفاده از یک کتری آب جوش است. کافی است یک کتری را پر از آب کرده و بجوشانید، سپس تمام آن را داخل لوله‌ها بریزید. همچنین می‌توانید مقداری مواد شوینده به آب جوش اضافه کنید تا گرفتگی لوله‌ها کاملا برطرف شود.

  • خودتان در منزل فنر لوله بازکنی درست کنید

یک گیره آویز لباس برداشته و قسمت خمیدگی آن را صاف کنید. سپس با کمک یک انبر، بخش انتهایی آن را شبیه قلاب در بیاورید. شما با این وسیله می‌توانید مو یا موادی که در لوله‌ها گیر کرده‌اند را خارج نمایید. دقت کنید که میله را به آرامی وارد لوله‌ها کنید تا مواد و مو به بخش‌های عمیق‌تر نروند. بعد از اینکه مواد را خارج کردید، یک سطل آب جوش آماده کرده و مقداری مواد شوینده به آن اضافه کنید. سپس تمام آن را داخل لوله‌ها ریخته تا گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

  • از محلول سرکه و نمک استفاده کنید

یک سوم فنجان نمک را با یک سوم فنجان سرکه مخلوط کنید. این محلول بسیار قوی است و می‌تواند خیلی سریع گرفتگی لوله‌ها را برطرف کند. البته پیشنهاد می‌کنیم این محلول را شب استفاده کرده و‌ اجازه دهید تا صبح در لوله‌ها باقی بماند.

  • تمیز کردن لوله زانویی سینک

اگر متوجه شدید در زمان شستشو ظروف، آب سینک ظرفشویی دیر تخلیه می‌شود؛ توصیه می‌کنیم اتصالات سینک را چک نمایید. در زیر سینک، لوله‌ای به نام لوله زانویی یا همان لوله دو قلو وجود دارد که باید آن را باز کنید. سپس لوله را خوب شسته و تمام مواد غذایی که داخل آن گیر کرده را خارج نمایید. سپس آن را دوباره در جای خودش نصب کنید

  • استفاده از جوهر نمک

جوهر نمک یک ماده قوی جهت رفع گرفتگی لوله‌ها محسوب می‌شود. البته در زمان استفاده از این ماده، حتما نکات ایمنی را رعایت کرده و از ماسک و دستکش استفاده کنید. سه چهارم سطل را پر از آب کرده و سه فنجان جوهر نمک به آن اضافه نمایید. با یک چوب این محلول را خوب هم بزنید. سپس آن را داخل لوله‌ها ریخته و چند ساعت صبر کنید. شما می‌توانید این کار را چندین بار تکرار کرده و در آخر یک سطل آب جوش داخل لوله‌ها بریزید.

  • ساخت یک محلول قوی خانگی

نصف فنجان جوش شیرین، نصف فنجان سرکه، نصف فنجان نمک و مقداری آب را با هم ترکیب کنید. این محلول قوی برای رفع انسداد لوله‌های سینک ظرفشویی، حمام و توالت بسیار مناسب است. این محلول را داخل لوله‌ها ریخته و یک ساعت صبر کنید و سپس مقداری آب داغ وارد لوله‌ها نمایید.

اگر با این روش‌ها، گرفتگی لوله‌ها رفع نشد مطمئنا گرفتگی لوله‌های شما شدید است و باید با شرکت‌های معتبر لوله بازکنی تهران تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی تهران

جهت رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب و جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی باید در اسرع وقت جهت رفع این مشکل اقدام کرد. شرکت‌های تهرانی زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. از مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی تهران شامل موارد زیر است:

  • تشخیص شکستگی لوله‌های آب و فاضلاب
  • باز کردن انواع لوله‌های آشپزخانه، حمام و توالت
  • رفع گرفتگی انواع لوله‌های توالت فرنگی و ایرانی
  • خدمات لوله بازکنی با دستگاه
  • رفع بوی فاضلاب و غیره

گرفتگی لوله‌ها نه‌تنها دردسرهای زیادی دارند بلکه موجب ایجاد یک بوی زننده و نامطبوع در ساختمان می‌شوند. به همین دلیل باید سریعا جهت رفع این مشکل اقدام کرد. پیشنهاد می‌کنیم جهت رفع گرفتگی لوله‌ها از مواد شیمیایی موجود در بازار استفاده نکنید؛ زیرا این مواد، گازهای خطرناکی تولید می‌کنند که برای سلامتی بدن مضر هستند. بهترین روش جهت رفع گرفتگی لوله‌ها، استفاده از خدمات لوله بازکنی تهران توسط شرکت‌های معتبر است.

گرفتگی لوله فاضلاب و چاه ساختمان را جدی بگیرید

گرفتگی لوله‌های فاضلاب و چاه ممکن است به دلیل تجمع فضولات، مشکل در سیستم لوله کشی، افتادن اشیا در لوله یا بعد از تعمیر ساختمان اتفاق بیافتد. عدم تخلیه چاه نه‌تنها باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود بلکه خسارت‌های جبران ناپذیری هم در پی خواهد داشت.

علائم پر شدن چاه فاضلاب

  • وجود سوسک در دهانه ورودی چاه!،
  • احتمال پرشدن چاه در زمین‌های خاکی نسبت به زمین‌های شنی بیشتر است.
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌ها به دلیل استفاده از روغن، یکی از مکان‌هایی هستند که باید در فواصل کوتاه جهت تخلیه چاه اقدام کنند.
  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان است‌.

اهمیت رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب توسط شرکت‌های لوله بازکنی

زمانی که لوله‌های فاضلاب به هر دلیلی مسدود شوند برای رفع گرفتگی آنها نیاز به وسایل و ابزار خاصی می‌باشد و برای کار کردن با این ابزارها نیاز به مهارت افراد متخصص است. شرکت‌های زیادی خدمات لوله بازکنی تهران را ارائه می‌دهند که متاسفانه اکثر آنها به صورت صحیح و اصولی کار نمی‌کنند. برخی از شرکت‌های کلاهبردار از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده کرده و هزینه‌های بالایی را برای رفع انسداد لوله از مشتریان دریافت می‌کنند. اما شرکت‌های معتبرجهت باز کردن لوله‌های فاضلاب، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه، مشکل گرفتگی لوله‌ها را برطرف می‌کنند.

لوله بازکنی پاسداران

مجموعه لوله بازکنی کاسپین متشکل از افراد متخصص و با داشتن دستگاه‌های پیشرفته، آماده ارائه خدمات برای رفع گرفتکی لوله فاضلاب در سراسر تهران هستند. لوله بازکنی پاسداران را فقط از تیم حرفه‌ای کاسپین بخواهید‌. کافیست با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان تیم حرفه‌ای ما در محل اعزام شوند‌‌.

تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه تهران باید توسط پمپ‌های مکنده قوی و توسط افراد متخصص انجام شود. چاه فاضلاب پر از باکتری و عوامل بیماری‌زا است که در صورت انتشار آن در محیط، سلامتی افراد را تهدید می‌کند. زمانی که متوجه شدید چاه فاضلاب گرفته و مواد زائد بیرون می‌زند؛ می‌توانید با شرکت کاسپین به آدرس اینترنتی https://caspian98.com/ تماس حاصل فرمایید. کادر متخصص و مجرب کاسپین با استفاده از تجهیزات قوی در کوتاه ترین زمان چاه را تخلیه می‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله به روش های خانگی جهت رفع گرفتگی لوله و اهمیت خدمات لوله بازکنی تهران پرداختیم. اگر متوجه گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب شدید حتما باید با شرکت‌های معتبر لوله بازکنی تهران تماس حاصل فرمایید تا با استفاده از ابزارهای دقیق این مشکل کاملا رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*