-

دنیای آجر های سفالی

موادی که در ساخت آجر سفال به کار برده می شود عبارتند از خاک رس، خاک سفال و مواد خام اولیه .در اصطلاح عام به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

دنیای آجر های سفالی

موادی که در ساخت آجر سفال به کار برده می شود عبارتند از خاک رس، خاک سفال و مواد خام اولیه .در اصطلاح عام به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

همان طور که می دانید آجر سفال بخشی از مصالح ساختمانی است که خیلی پیش از این ها مردم برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند

بسته به شکل آجر ها در نقاط مختلف ساختمان از آنها استفاده می شود به علت اینکه آجرها خیلی جذب آب در آن کم است به همین دلیل برای اینکه چسبندگی مناسب با ملات را داشته باشند آنها را به شکل سوراخ دار ساخته و مورد استفاده قرار می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های آجر سفالی سبکی این نوع آجرها می باشد که باعث بالا رفتن سرعت در اجرای ساخت و ساز میشود.

به دلیل اینکه سطوح آن یکپارچه و یکنواخت است برای نمای آجری، نوع سفالی آن پیشنهاد می‌شود .

آجر سفالی دیواری ارزان قیمت - آجر عابد - بازار خرید و فروش آجر

بعضی دیگر از مصالح وجود دارند که به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ‌های گران‌قیمت شده اما در حقیقت این طور می توان گفت که سنگ ساخته دست بشر هستند سنگ دگرگون که از تغییرات وضعیت خشت به وجود می‌آید.

این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می آیند بر اساس نوع مواد اولیه روند تولید و محل مصرف به انواع متنوع و گوناگونی تقسیم می شوند.

آجر سفال های رسی که اولین و فراوان ترین آنها هستند می توان گفت که قدمت چند هزار ساله داشته و در خاورمیانه ساخته شده اند.

جالب است بدانید آجر سفال یک مصالح ساختمانی بسیار محبوب در ساخت و ساز های ساختمانی و تجاری و صنعتی کاربرد دارد اگرچه در فرآیند تولید آجر اصلاحاتی صورت گرفته است اما نسبت به ساخت ابتدایی ترین آنها می توان گفت که بدون تغییر باقی مانده است.

اگرچه فرقهایی بین مناطق وجود دارد که ممکن است نشان دهنده این واقعیت باشد که آجرهای بزرگ تر عایق بیشتر و بهتری را در مناطق سردسیر به وجود آورده اند.

کارخانه آجر سفال در اصفهان تولید کننده انواع آجرهای سفال و نما در طرحها و رنگهای مختلف و همچنین مطابق با سلیقه و سفارش مشتری آماده ارائه خدمت رسانی می باشد.

انواع آجرهای تولیدی این واحد تولیدی از جنسهای رس،نسوز،لعابی و شیل است. کارخانه آجر سفال انواع آجرهای نما،سفال ،تیغه ،لعابی و شیل و را برای استفاده در نمای ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی تولید و به بازار جهانی عرضه می کند.

این کارخانه محصولات خود را به شهرهای دیگر ارسال کرده و توانایی صادرات محصولات خود را به کشورهای خارجی نیز دارد.

توجه داشته باشید که انواع آجر، سفال ،تیغه و لفتون در اندازه و سایز های مختلف و با جنس تشکیل دهنده شیل ،خاک رس نسوز قابل عرضه به مشتریان داخلی و خارجی می‌باشد برای خرید و سفارش سراسر ایران و صادرات کشورهای خارجی با شماره های زیر تماس بگیرید.

یا وارد سایت کارخانه شده و از قیمت محصولات این کارخانه که به روز و لحظه‌ای نمایش داده می شوند با خبر شوید.

قیمت ارائه شده توسط این کارخانه طبق لیست قیمت ،به مشتری نشان داده می شود شما میتوانید برای خرید و صادرات انواع آجر با ما در تماس باشید .

مجموعه ما با داشتن مشاوران خبره و به صورت رایگان به شما در خرید انواع آجر در طرح ها و رنگ ها و سایز های گوناگون کمک خواهند کرد.

کارخانه آجر سفال اصفهان مفتخر است که در طول سال های گذشته با کارنامه ای درخشان و توانمند توانسته سهمی هر چند اندک در گردش چرخ طبیعت ساختمان سازی کشور عزیزمان ایران داشته باشد وهمیشه و در تمام مراحل یار و همراه مردم سختکوش ایران در ساختمان سازی باشد.

فروش آجر سفال تبریز - کارخانه تولید انواع بلوک سفالی و سیمانی سبک و سنگین

این مجموعه مفتخر است که دستی در صادرات این نوع محصولات به کشورهای خاورمیانه و خارجی نیز دارد همچنین با تجربه های بیشتروبه لطف هموطنان گرامی مجموعه متنوعی از محصولات انواع آجر لعابدار، آجر لفتون، آجر ده سوراخ در اندازه های مختلف با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به بازار جهانی عرضه می‌نمایند.

فروش انواع آجر سفال ،تیغه، آجر نما، ده سوراخ بلوک سقفی و غیره به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست مصرف کننده و مشتری می‌رسد.

آجر سفالی یا بلوک سفالی محصول بسیار مرغوب و منحصر به فرد می باشد و از تیغه سفال ۱۵ سانتی برای آماده‌سازی آن استفاده می‌شود.

این نوع از آجر در کارخانه اصفهان دارای نشان استاندارد است .تولید و عرضه این نوع از آجرهای با کیفیت و مرغوب در این کارخانه باعث رشد روز به روز آن می‌شود .

بهترین و کارساز ترین مصالح را در این کارخانه جستجو کنید خاک این نوع از آجرها از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است برای ثبت سفارش وارد سایت شده و محصولات خود را به صورت عمده و جزئی سفارش دهید.

آجر سفالی چیست؟ | آجرنوید | آجر هادیان | آجر نسوز نوید | آجر سفال | آجر لفتون

امروزه اکثر فروش ها در سایت های معتبر و معروف انجام می شود از جمله فروش آجر و سفال . مشتری می تواند به راحتی وارد سایت شده و بعد از دیدن انواع محصولات و قیمت آنها کالاهای خود را سفارش دهد .

همانطور که میدانید آجرها گروهی از مصالح هستند که اولین و مهمترین تولید صنعتی و انواع مصالح ساختمانی به شمار می آیند و بر اساس نوع مواد اولیه روند اولیه، رنگ، شکل، اندازه ،کیفیت و غیره به انواع متنوعی به تقسیم می‌شوند.

خواص بسیار خوب آجر باعث شده است که به عنوان بهترین مصالح پرکننده دیوار و سقف از جمله پرمصرف ترین مصالح باشند.

زیبای این نوع آجرو الگوی حاصل از آجر چینی نیز باعث شده است که به صورت نما در داخل و خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد و هویت و زیبایی خاصی به ساختمان ببخشد.

ضمن اینکه امروزه آجرهای شیشه‌ای نیز مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری از مردم واقع شده است که در مبحث دیگری به آجرهای شیشه ای می پردازیم .

مجموعه ما سعی می‌کند که با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با مناسبترین قیمت دست مشتری رساند.

موارد زیادی روی قیمت آجر مخصوصاً آجر سفال اثرگذار است یکی از آنها نوع درجه بندی این نوع از آجرها میباشد.

قیمت آجر سفال درجه یک همیشه نسبت به قیمت آجر درجه دو بیشتر بوده و همانطور که میدانید از لحاظ کیفیت نیز همیشه محصولات درجه یک بهتر از کالاها و محصولات درجه دو و سه بوده است.

همچنین قیمت آجر سفالی که دارای پشم و شیشه هستید از هر دو بیشتر بوده و علت زیادی این قیمت به دلیل عایق بسیار خوبی است و برای دیوارها استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*