-

کالباس بر و انواع آن: تراز محک

کالباس بر از دسته تجهیزاتی است که برای اسلایس کردن مواد پروتئینی فرآوری شده آن هم به صورت یک دست و منظم کاربرد بسیار زیادی دارد و بدون استثنا در تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ مواد پروتئینی و همچنین سوپرمارکت ها یافت میشود. سرعت برش بالا و همچنین دقت بالایی که در برش دارد از جمله عواملی هستند که باعث شده تا از زمان پیدایش اسلایسر کالباس تا کنون محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و به نوعی در تمامی فروشگاه ها همه گیر شود.

کالباس بر و انواع آن: تراز محک

تا کنون انواع و اقسام کالباس بر وارد بازار مصرف شده اند که از لحاظ برند ، نوع و همچنین امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و شما دیگر در هنگام خرید آن تنها با یک نوع دستگاه سر و کار ندارید و مدل های مختلفی از آن را برای خرید پیش رو خواهید داشت.

کالباس بر محک

کالباس بر ایرانی و خارجی

به طور کلی دو مدل کالباس بر برای خرید در بازار وجود دارند که یکی کالباس بر خارجی و دیگری کالباس بر ایرانی است. اما سوال اینجاست که از میان کالباس بر ایرانی و کالباس بر خارجی کدام یک را باید در اولویت خرید قرار دهیم؟ زمانی بود که برای خرید کالباس بر تنها گزینه پیش روی شما برندهای خارجی بود و شما گزینه دیگری برای خرید نداشتید. اما در حال حاضر و طی چند سال گذشته و با ورود برندهای معتبر ایرانی همه چیز تغییر کرده و شما گزینه های بیشتری برای خرید پیش رو دارید. برای خرید کالباسبر مدل های خارجی هنوز هم مناسب هستند اما توجه داشته باشید که کالباس بر ایرانی نیز از لحاظ کیفیت و کارایی کم و کاستی از نوع خارجی ندارد و شما با انتخاب برندهای ایرانی در هزینه های خود با توجه به قیمت پایینتر، صرفه جویی خواهید کرد. از میان برندهای معتبر کالباس ایرانی باید به کالباسبر محک اشاره کنیم که جایگاه بسیار خوبی را در فروش به خود اختصاص داده و در دو مدل دستی و همچنین ترازو دار تولید میشود.

انواع کالباس بر

تا کنون چند نوع مختلف از کالباس بر ابداع و در برندها و مدل های مختلف تولید شده اند که یکی از آنها کالباس بر دستی است. کالباس بر دستی که به آن کالباس بر ساده نیز گفته میشود از اولین سری اسلایسرها محسوب میشود که انرژی آن با برق تامین میشود اما برای برش دادن باید از دست و نیروی انسانی کمک گرفته شود. کالباس بر دستی در بسیاری از فروشگاه های مواد پروتئینی کوچک و سوپرمارکت ها یافت میشود و بسیار کار راه انداز و اقتصادی نیز هست. این کالباس بر ساده برای صنوفی مناسب است که تعداد برش های کمی از کالباس را در طول روز با آن انجام میدهند. اما از انواع کالباس بر که از لحاظ محبوبیت و فروش جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است کالباس بر اتوماتیک است. کالباس بر اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست عمل برش دادن را به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت دست انجام میدهد. فروشگاه ها و یا کارگاه های تولید مواد پروتئینی آماده که حجم بالایی از کالباس را در طول روز برش میدهند بیشترین میزان خرید کالباس بر اتوماتیک را به خود اختصاص داده اند زیرا بدون این که نیازی به صرف زمان و انرژی باشد کلیه امور برش را به دستگاه کالباس بر واگذار میکنند. این دستگاه کالباس بر بسته به برند و مدل میتواند حجم زیادی از کالباس را برش دهد.

خرید کالباس بر بر اساس قدرت موتور، نوع تیغه و جنس بدنه

زمانی که شما برای خرید کالباس بر به یک فروشگاه مراجعه میکنید و یا انتخاب شما فروشگاه اینترنتی است با مشخصات فنی آن مواجه میشوید. قدرت موتور یکی از مشخصاتی است که در هنگام خرید کالباس بر باید به آن توجه داشته باشید. قدرت موتور کالباسبر به نیاز شما بستگی دارد و در صورتی نیاز دارید تا حجم زیادی از مواد پروتئینی را آن در زمان کوتاهی برش دهید پس بهتر است تا دستگاه کالباسبر با قدرت موتور بالا را خریداری کنید. اما اگر یک مصرف کننده عادی هستید و به طور مثال یک سوپرمارکت و یا یک پروتئینی کوچک را اداره میکنید یک کالباس بر با قدرت موتور 1 اسب بخار کاملا برای شما کفایت میکند. نوع تیغه و ابعاد آن و به طبع قطر برش در هنگام خرید کالباس بر باید بررسی شود. جنس تیغه باید ضد زنگ باشد و همچنین به راحتی بتواند برش را با دقت بالا انجام دهد. حد اکثر قطر برش ، حد اکثر ضخامت برش، حد اقل ضخامت برش و تنظیم برش از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و بر اساس نیاز خود بهترین مدل را سفارش دهید. برای خرید کالباسبر به جنس بدنه آن نیز توجه داشته باشید زیرا دستگاه کالباس بر همواره در معرض برخورد مواد پروتئینی و حتی مایعات قرار دارد که از این رو باید در ابتدا ضد زنگ باشد و ثانیا از خاصیت تمیز شوندگی آسان نیز بهره ببرد. آلومینیوم آنودایز شده بهترین بدنه ای است که میتواند در ساخت کالباس بر مورد استفاده قرار گیرد و به هیچ وجه زنگ نمیزند و البته به راحتی نیز تمیز میشود.

قیمت کالباس بر

بعد از آشنایی با انواع کالباسبر بهتر است تا در مورد قیمت آن نیز اطلاعاتی را به دست آورید. مهمترین عاملی که بر روی قیمت کالباس بر تاثیرگذار است برند آن است. قیمت کالباس بر متاثر از برند اختلاف چشمگیری پیدا میکند و اگر شما برندهای خارجی را برای خرید انتخاب کرده باشید با یک مقایسه با برندهای ایرانی مانند کالباسبر محک پی خواهید برد که از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند. نوع نیز در قیمت کالباس بر تاثیر گذار است. اگر دستگاه کالباس بر از نوع اتوماتیک را برای خرید نشان کرده باشید باید هزینه بالاتری را برای خرید آن در مقایسه با نوع دستی بپردازید.

کالباس بر

کالباس بر محک

اگر بخواهیم یک کالباس بر ایرانی بسیار با کیفیت را به شما معرفی کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همچنین قیمت مناسبی نیز داشته باشد باید کالباس بر محک را نام ببریم. کالباس بر محک یکی از بهترین کالباس بر های موجود تولید داخل است که در دو نوع دستی و همچنین ترازو دار تولید میشود. کالباس بر دستی محک از مدل اسلایسرهای بسیار پر فروش این برند است که هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم به خوبی میتواند نیاز یک فروشگاه را برای اسلایس کردن مواد پروتئینی برطرف سازد. کالباس بر دستی محک به کمک نیروی دست میتواند کار برش را انجام دهد. اما نوع دیگری از کالباس بر محک که تحول بزرگی را نیز در میان اسلایسرهای موجود ایجاد کرده است، کالباس بر ترازودار محک است. کالباس بر ترازودار محک به یک قابلیت مجهز شده و آن هم توزین هم زمان موارد پروتئینی اسلایس شده است. مواد پروتئینی بعد از اسلایس توسط این نوع کالباسبر محک بر روی محفظه مخصوص قرار میگیرند که در نتیجه وزن آنها در آن واحد به دست می آید. این کالباسبر محک باعث میشود تا نیازی به توزین پس از برش نداشته باشید و در نتیجه روند برش و محاسبه قیمت برای شما تا حد زیادی برای شما آسان و تسریع شود. انواع کالباس بر ساده و کالباس بر ترازودار محک را میتوانید از وب سایت فروشگاه تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) و یا به صورت حضوری و همچنین تلفنی و با دریافت مشاوره کاملا رایگان خریداری نمایید.

https://tarazmahak.com/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*