دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
کد خبر: 38367
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/01/15 06:04

فروش ویژه قطعات ماشین آلات راهسازی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

مجموعه آداک کوماتسو، نماینده انحصاری برند کوماتسو در ایران می‌باشد که عرضه کننده تمامی قطعات ماشین آلات راهسازی است. این مجموعه همانطور که گفته شد جشنواره تخفیف ویژه نوروز ۱۴۰۲ تا آخر فروردین در نظر گرفته است.
فروش ویژه قطعات ماشین آلات راهسازی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

ماشین آلات راهسازی که امروز شاهد آن هستیم، در پی تغییرات گوناگون شکل گرفته است. بطوری که این ماشین آلات برگرفته از تکنولوژی‌هایی چون الکتریکی، مکانیکی، مخابراتی، هیدرولیکی و سیستم پردازشی می‌باشد. ماشین آلات راهسازی دارای انواع گوناگون است. به همین دلیل در عملیات‌های خاکی از خود کاربردهای مختلفی نشان می‌دهد. ماشین آلات راهسازی در چهار طبقه ماشین آلات راهسازی جهت حمل مواد معدنی، ماشین آلات راهسازی جهت استفاده در عملیات‌های زیر سازی، ماشین آلات راهسازی مورد استفاده در برش زدن و در نهایت ماشین آلات راهسازی جهت خاک برداری طبقه بندی می‌شوند. مزیت و کاربرد هر کدام از این ماشین آلات متفاوت است.

تخفیف قطعات ماشین آلات راهسازی

که در ادامه این مقاله به معرفی کاربرد آن و چگونگی خرید قطعات آن می‌پردازیم. ماشین آلات سنگین برخلاف کاربرد چشمگیری که دارند، دارای طراحی ساده هستند. بطوری که این نوع ماشین آلات از تعداد زیادی قطعات مختلف و یک سیستم ثابت و متحرک تشکیل شده است. که شما می‌توانید با نصب هر قطعه به این ماشین آلات کارایی متفاوتی از آن را ببینید. با این حال طراحی اولیه هر نوع ماشین آلات بستگی به کاربرد آن دارد. به همین سبب ظرفیت، قدرت، ابعاد، وزن، فشار مخصوص وارد بر زمین، طراحی موتور و... متفاوت از هم است. اگر بخواهیم به تعریف کلی ماشین آلات راهسازی بپردازیم، باید گفت که این ماشین آلات جهت سهولت کار نیروی انسانی ساخته می‌شوند.

برندهایی مختلف چون هیوندایی، ولوو، هیتاچی، کوماتسو، کاترپیلار در تولید ماشین آلات راهسازی سهیم هستند. برند کوماتسو از جمله معروف‌ترین برندها در زمینه ساخت ماشین آلات راهسازی می‌باشد. همچنین وجود نمایندگی‌های متعدد آن در سطح شهر سبب اطمینان خاطر خریداران ماشین آلات راه سازی برند کوماتسو می‌شود. ماشین آلات راهسازی در پی استفاده در مکان‌های مختلف، احتمال وارد آمدن فشار خارجی بر آن است. در پی آن سبب آسیب رسیدن به قطعات آن می‌شود. مجموعه آداک کوماتسو به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ فروش ویژه برای محصولات خود در نظر گرفته است. این جشنواره فروش ویژه تا پایان فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد تا تمامی عزیزانی که قصد خرید قطعات ماشین آلات راهسازی را دارند بتوانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی انواع ماشین آلات راهسازی می‌پردازیم.

انواع ماشین آلات راهسازی

همانطور که اشاره شد، کاربرد اصلی همه ماشین آلات راهسازی در جا به جایی مصالح، ایجاد زیرساخت، آسفالت راه‌ها و... است. با این حال هر نوع ماشین آلات راهسازی کاربرد مختص به خود را دارد. ماشین آلات راهسازی به انواع مختلف چون لودرها، گریدرها، فینیشر آسفالت، غلتک، بکهولودر، اسکریپر، بلدوزر، ماشین قیر پاش و ترنچر تقسیم می‌شود. این موارد دارای عملکرد متفاوت از دیگری می‌باشد. که در ادامه به معرفی بعضی از مهم‌ترین آن می‌پردازیم.

لودرها خود دارای دو نوع چرخ لاستیکی و زنجیری می‌باشند. لودرها دارای کاربرد وسیع‌تری نسبت به سایر ماشین آلات راهسازی است. بطوری که از آن در تمامی کارهای ساختمانی چون حمل مواد خاک برداری، حفاری، بارگیری و... استفاده می‌گردد. قطعات اصلی تشکیل دهنده لودرها شامل شاسی، موتور، جام، سیستم هیدرولیک می‌باشد. در صورت خرابی هر کدام از این قطعات شما می‌توانید به مجموعه آداک کوماتسو مراجعه فرمایید، تا از تخفیفات فروش قطعات آن به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ بهره‌مند شوید.

همچنین اگر قصد خرید لوازم یدکی لودر را دارید پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه آداک کوماتسو مراجعه فرمایید. تا از تنوع محصولات و قیمت بی‌نظیر آن مطلع شوید. برای ساخت جاده‌های خاکی و تمام کارهای خاکی از گریدر استفاده می‌کنند. گریدر، داری یک تیغه زاویه دار می‌باشد. که مهم‌ترین بخش این نوع ماشین آلات است. همچنین فینیشر آسفالت را به داشتن عرض زیاد آن می‌شناسند. که از آن برای آسفالت کشی استفاده می‌کنند. بیل مکانیکی نمونه دیگری از ماشین آلات راهسازی می‌باشد که از دو مدل چرخ لاستیکی و زنجیری تشکیل شده است. اجزای این بیل مکانیکی شامل قسمت الحاقی جلوی ماشین، ارابه و اتاقک گردان روی ارابه است.

همچنین بیل مکانیکی دارای انواعی چون بیل مکانیکی با سیستم کابلی، بیل کششی، جام معکوس و جرثقیل می‌باشد. دارندگان بیل مکانیکی اگر قصد خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را دارند، حتما به مجموعه آداک کوماتسو مراجعه فرمایند. همانطور که اشاره کردیم، این مجموع جشنواره فروش ویژه تا آخر فروردین ۱۴۰۲ در نظر گرفته است. تا شما عزیزان بتوانید از محصولات با کیفیت مجموعه بهره‌مند شوید.

تخفیف قطعات ماشین آلات راهسازی

کاربرد انواع ماشین آلات راهسازی

در بالا با انواع ماشین آلات راهسازی آشنایی پیدا کردید کاربرد هر کدام از این ماشین آلات مختص به خود است. به عنوان مثال از غلتک راهسازی در سازه‌های چون سدها، ایجاد کانال در لایه‌های زمین و... استفاده می‌کنند. از بلدوزرها به دلیل نیروی زیاد آن، برای هل دادن مواد استفاده می‌گردد. همچنین از بلدوزرها برای پخش کردن مواد هم بهره می‌گیرند. حفاری و بار کردن مواد، به عهده بیل مکانیکی است. بکهولودرها نوعی از ماشین آلات راهسازی غول پیکر می‌باشند، که در عملیات‌هایی چون حفاری کم عمق و جا به جایی و ایجاد کانال کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماشین‌های غول پیکر اسکریپرها برای عملیات بارگیری، تخلیه و حمل مواد خاکی به کار می‌رود. این‌ها تنها نمونه‌ای از کاربرد وسیع ماشین آلات راهسازی می‌باشد. که در نهایت در صورت استفاده مکرر از ماشین آلات راهسازی و معدن، احتمال خرابی قطعات آن وجود دارد و یا نیازمند لوازم یدکی مخصوص نوع ماشین آلات خود می‌شوید. شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه آداک کوماتسو علاوه بر بهره‌مند شدن از تخفیفات نوروزی، از محصولات با کیفیت و اورجینال بهره‌مند شوید.

تخفیف قطعات ماشین آلات راهسازی

تخفیفات نوروز ۱۴۰۲ مجموعه آداک کوماتسو

مجموعه آداک کوماتسو، نماینده انحصاری برند کوماتسو در ایران می‌باشد. که عرضه کننده تمامی قطعات ماشین آلات راهسازی چون قطعات موتوری(شامل میل سوپاپ، واتر پمپ، پروانه، رادیاتور ) و قطعات زیر بندی ماشین آلات راهسازی ( فنر، انواع تیغه، رولیک بالا و پایین، ضربه گیرها) و همچنین قطعات هیدرولیکی انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی(پمپ فرمان، پمپ حرکت، شیر کنترل و...)، قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی که شامل انواع سنسور، انواع چراغ‌های جلو، چهار شاخه‌های گردان، انواع لاستیک‌ها و در نهایت انواع فیلترجات می‌باشد. این مجموعه همانطور که گفته شد جشنواره تخفیف ویژه نوروز ۱۴۰۲ تا آخر فروردین در نظر گرفته است. که شما با مراجعه به این مجموعه برای خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی علاوه بر تخفیف ویژه نوروزی می‌توانید از ضمانت اصالت کالا و گارانتی بهره‌مند شوید.

منبع: مجموعه آداک کوماتسو https://adakkomatsu.ir/

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vqy86