پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 109490
تاریخ انتشار: 1403/02/12 11:50

درب شیشه ای و یراق آلات

شرکت آرمان سازه یکی از بهترین تولید کنندگان درب شیشه ای در ایران است که محصولات خود را با قیمت ایده‌آلی روانه بازار می‌کند.
درب شیشه ای و یراق آلات

در سال‌های اخیر، استفاده از درب شیشه‌ ای در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری و… بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع درب‌ها ایجاد جلوه‌ای زیبا و مدرن به ساختمان‌ها است. این یراق آلات در واقع ابزارهایی هستند که به سادگی و زیبایی در عملکرد آن‌ها کمک خواهد کرد.

برای مثال اجرای درب شیشه‌ ای در ورودی یک مغازه و یا ساختمانی را در نظر بگیرید، با توجه به ترددهای بسیار زیاد، اگر درب به صورت دستی باز و بسته شود و اتوماتیک نباشد، قطعا به مکانیزمی نیاز خواهد داشت تا هنگام رها کردن درب، شدت فشار را کاهش دهد و به سادگی چفت شود. علاوه بر این ابزار، پارتیشن شیشه ‌ای نیز متشکل از مواد شفاف است و به مکان‌های مختلف فضایی باز و مدرن را هدیه می‌دهد.

Shape1

انتخاب ابزار درب شیشه‌ ای از چه لحاظی مهم است؟

عامل اصلی که در هر موضوع حرف اول را می‌زند و اهمیت زیادی دارد، کیفیت است. یراق آلات درب شیشه ‌ای باید سال‌ها، کارکردی سالم و مناسب داشته باشد. هیچ فردی دوست ندارد که هرچند ماه یک بار، دستگیره، لولا و… را به صورت مجدد تعویض کند. به همین دلیل استفاده از یراق آلاتی با نما و ظاهر زیبا که کیفیتی مناسب و مطلوب دارند، مهم است. این ابزار طرح‌های بسیار متنوعی دارد، همین موضوع موجب شده است تا بتوان آن را برای هر دکوراسیون و سبکی انتخاب کرد. داشتن کیفیت مطلوب در کنار جلوه‌ای زیبا از دغدغه‌های اصلی افراد به حساب می‌آید.

دستگیره درب شیشه‌ ای

در ابتدا پرکاربردترین نوع این لیست را معرفی می‌کنیم. اجرای یراق آلات درب شیشه‌ ای در ورودی یک مغازه و یا ساختمان را بدون دستگیره باکیفیت و مناسب تصور کنید. استفاده از دستگیره‌ای که از نظر شکل و ابعاد مناسب یک مکان پر تردد نباشد، راحت نیست.

معمولا افراد هنگام تماس مستقیم با شیشه فشار زیادی را به درب آن وارد می‌کنند که مطمئنا این کار موجب ایجاد لکه روی درب خواهد شد، پس باید دستگیره مناسبی را انتخاب کنید. این دستگیره‌ها را از لحاظ کیفیت جنس می‌توان در انواع شیشه، کروم و استیل تهیه کرد.

شما با تهیه این دستگیره از برندهای شناخته شده و مراکز معتبر می‌توانید خیال خود را از لحاظ فرسودگی، زنگ زدگی و… راحت کنید. از برترین و معروف‌ترین برندهای یراق آلات می‌توان به هپه، مرونی، درما، درماکابا و… اشاره کرد.

استوپ هنگام بستن

استوپ درب‌هایی که جنس شیشه‌ ای دارند، بسیار مهم است. این ابزار، باز و بسته شدن درب را به راحتی انجام می‌دهد. این ابزار علاوه بر اینکه بسیار ایمن است، با قرار دادن روغن در محفظه موجب نرم و روان شدن آن به خصوص در فصل‌های سرد سال می‌شود. این ابزار نیز مانند یراق آلات دیگر تنوع ظاهری بسیار زیادی دارد و دارای دو نوع توکار و روکار است، اما انتخاب هر یک از آن‌ها به محل نصب بستگی دارد.

ریل درب شیشه‌ ای

در مدل‌های ریلی شیشه به شکل ثابت روی یک ریل به صورت نرم و روان باز و بسته می‌شود. این نوع از درب‌ها را هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک می‌توانید در ورودی ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها مشاهده کنید. این ریل‌ها مقاومت بالایی دارند و در برابر شرایط جوی مانند آفتاب و رطوبت مقاومت هستند. همچنین از استیل و یا آلمینیوم تواید می‌شوند که هر دو ضد زنگ هستند. بریا اینکه بتوانید از خرید خود مطمئن شوید، باید برای خرید آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. مراکز فروش معتبر همواره تلاش می‌کنند تا محصولات مرغوبی را به فروش برسانند و جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش می‌کنند.

قطعه بست

قطعه بست نیز جزو یکی دیگر از انواع یراق الات سازه‌ های شیشه ‌ای محسوب می‌شود. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از کاربرد این ابزار داشته باشیم می‌توانیم بیان کنیم بست ابزاری است که دو شیشه را به یکدیگر و یا شیشه را به دیوار متصل می‌کند. این ابزار باید استحکام بسیار خوبی داشته باشد، پس هنگام خرید لازم است به مقاومت و کیفیت آن در برابر دما و رطوبت توجه داشته باشید.

جنس بست‌ها به طور معمول از استیل و آلومینیوم است و شکل و ابعاد آن‌ها تنوع زیادی دارد و باید بر اساس نوع شیشه انتخاب شود. علاوه بر این مورد وجود بست موجب می‌شود تا پس از بسته شدن درب، به طور کاملا یکسان و موازی با شیشه و یا دیوار مجاور خود قرار بگیرد.

لولای درب شیشه‌ ای

از پرکاربردترین نوع لولاها می‌توان به لولاهای استوپی، لولاهای پارتیشن و لولاهای حمامی اشاره کرد که در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. لولاها وظیفه باز و بسته کردن درب‌ها به صورت چرخشی را بر عهده دارند و می‌توانند دو قطعه جداگانه مانند شیشه و دیوار و یا دو شیشه را به یکدیگر وصل کنند.

قفل‌ها و انواع آن

انواع قفل‌های مختلف درب شیشه‌ ای تولید و به بازار عرضه می‌شود. اگرچه در حال حاضر قفل‌های کلیدی بسیار پرکاربردی و رایج هستند، اما امروزه در بسیاری از مراکز مسکونی و تجاری از قفل‌های دیجیتالی و بسیار پیشرفته با قابلیت شناسایی بارکد روی کارت کارکنان، رمز عبور و اثر انگشت استفاده می‌شود و از لحاظ جنس و شکل نیز دارای گزینه‌های مختلفی است.

Shape2

خرید یراق آلات مرغوب سازه‌های شیشه‌ ای

اگر قصد خرید یراق آلات سازه‌های شیشه‌ ای را دارید، می‌توانید آن‌ها را با بهترین کیفیت از آرمان سازه خریداری کنید. آرمان سازه بهترین مجری پیاده‌سازی یراق آلات سازه‌های شیشه‌ ای است که به شما در تهیه دستگیره‌های باکیفیت کمک می‌کند. شما می‌توانید محصولاتی مانند کابین دوش شیشه ‌ای را نیز از این مجموعه با منصافه‌ترین قیمت و جنسی مرغوب خریداری کنید و در حمام خود ظاهری بسیار شیک و زیبا ایجاد کنید.

جمع‌بندی

یراق آلات درب شیشه‌ ای به منظور بهبود عملکرد و راحتی در کارکرد آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توان گفت که بدون حضور آن‌ها امکان نصب و یا استفاده از درب‌ها غیر ممکن خواهد بود. این ابزارها و یراق آلات برای اینکه کارکرد خوبی داشته باشند و نیازی به تعویض مجدد نداشته باشند، باید باکیفیت باشند. در این صورت عملکرد عالی برای درب شیشه‌ ای شما خواهند داشت.

این یراق آلات از نظر شکل، ابعاد، رنگ، جنس و… نیز دارای انواع بسیار متنوعی هستند و شما می‌توانید بر اساس سبک دکوراسیون و سلیقه خود و بودجه مدنظر گزینه متناسب را انتخاب کنید. آرمان سازه بهترین مجری پیاده‌سازی یراق آلات سازه‌های شیشه‌ ای است که به شما در تهیه دستگیره‌های باکیفیت کمک می‌کند. با خرید از این مجموعه بهترین محصولات نصیب شما خواهد شد.


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rq6bb